Gå til innhold

Kjæreste med noen det ikke funket med første gang - eksempler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man hører jo iblant om at noen har "funnet tilbake" til hverandre, eller at noen har møtt hverandre og det ikke var gjensidig forelskelse- men at man lenge etterpå, kanskje etter å ha hatt andre partnere, møtes igjen og blir et par. At da er man plutselig de rette for hverandre, selv om man ikke hadde rett kjemi forrige gang.

Er dette bare vandrehistorier, eller er det faktisk vanlig at slikt skjer?

Anonymous poster hash: da8d6...1b5
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man hører jo iblant om at noen har "funnet tilbake" til hverandre, eller at noen har møtt hverandre og det ikke var gjensidig forelskelse- men at man lenge etterpå, kanskje etter å ha hatt andre partnere, møtes igjen og blir et par. At da er man plutselig de rette for hverandre, selv om man ikke hadde rett kjemi forrige gang.

Er dette bare vandrehistorier, eller er det faktisk vanlig at slikt skjer?

Anonymous poster hash: da8d6...1b5

Kommer an på hvorfor det ikke funket i utgangspunktet, men det er vel ikke umulig.

Skrevet

Jeg tipper en mellomting mellom vandrehistorie og vanlig. Klart det skjer, men kanskje ikke så ofte?

Skrevet

Er ikke ts, men det må jo være noen her som har opplevd dette?

Anonymous poster hash: ee1bb...bdc

Gjest incognita
Skrevet

Min mor og far var kjærester som ungdommer, men så hverandre ikke på ca 10 år før de ble sammen igjen. :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Min mor og far var kjærester som ungdommer, men så hverandre ikke på ca 10 år før de ble sammen igjen. :rodmer:

Hva var grunnen til at de ikke så hverandre?

Anonymous poster hash: 08c52...9e8

Gjest incognita
Skrevet

Hva var grunnen til at de ikke så hverandre?

Anonymous poster hash: 08c52...9e8

Pappa dro på sjøen og mamma giftet seg med en annen...

Skrevet

Jeg og samboer gikk fra hverandre og ble sammen etter 6 år :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg og min samboer hadde et kort forhold. Vi passet ikke så godt sammen den gang, selv om jeg var veldig forelsket og fikk dyp kjærlighetssorg da han mente det ikke fungerte.

Det skulle ta 13 år før han ba meg ut igjen. I mellomtiden var vi bekjente. Det skal sies jeg brukte en stund på å føle meg virkelig ønsket igjen, men nå har vi det kjempefint!

Anonymous poster hash: 12f5b...f47

• Liker 1
Skrevet

Jeg og samboer ble først sammen for mange år siden. Vi var så unge da, så ingen av oss var klar til å slå seg til ro. Etter at han reiste til sjøs, så klarte vi ikke lenger å holde på romansen og det ble slutt.

Vi holdt avstand i ca et år før vi gjennopptok kontakten og fortsatte som venner.

Jeg husker jeg tenkte at jeg gjerne ville ende opp med en som han. Men det skulle ta noen år før jeg faktisk ble forelsket.

Heldigvis viste det seg å være gjensidig :) Nå har vi hus, barn, bil og det som hører med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...