AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Man hører jo iblant om at noen har "funnet tilbake" til hverandre, eller at noen har møtt hverandre og det ikke var gjensidig forelskelse- men at man lenge etterpå, kanskje etter å ha hatt andre partnere, møtes igjen og blir et par. At da er man plutselig de rette for hverandre, selv om man ikke hadde rett kjemi forrige gang. Er dette bare vandrehistorier, eller er det faktisk vanlig at slikt skjer? Anonymous poster hash: da8d6...1b5 1
kvinnelig Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Man hører jo iblant om at noen har "funnet tilbake" til hverandre, eller at noen har møtt hverandre og det ikke var gjensidig forelskelse- men at man lenge etterpå, kanskje etter å ha hatt andre partnere, møtes igjen og blir et par. At da er man plutselig de rette for hverandre, selv om man ikke hadde rett kjemi forrige gang. Er dette bare vandrehistorier, eller er det faktisk vanlig at slikt skjer? Anonymous poster hash: da8d6...1b5 Kommer an på hvorfor det ikke funket i utgangspunktet, men det er vel ikke umulig.
Deterbaremeg Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Jeg tipper en mellomting mellom vandrehistorie og vanlig. Klart det skjer, men kanskje ikke så ofte?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #4 Skrevet 23. september 2014 Er ikke ts, men det må jo være noen her som har opplevd dette?Anonymous poster hash: ee1bb...bdc
Gjest incognita Skrevet 23. september 2014 #7 Skrevet 23. september 2014 Min mor og far var kjærester som ungdommer, men så hverandre ikke på ca 10 år før de ble sammen igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #8 Skrevet 23. september 2014 Min mor og far var kjærester som ungdommer, men så hverandre ikke på ca 10 år før de ble sammen igjen. Hva var grunnen til at de ikke så hverandre? Anonymous poster hash: 08c52...9e8
Gjest incognita Skrevet 23. september 2014 #9 Skrevet 23. september 2014 Hva var grunnen til at de ikke så hverandre? Anonymous poster hash: 08c52...9e8 Pappa dro på sjøen og mamma giftet seg med en annen...
Nanami Skrevet 23. september 2014 #10 Skrevet 23. september 2014 Jeg og samboer gikk fra hverandre og ble sammen etter 6 år 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #11 Skrevet 24. september 2014 Jeg og min samboer hadde et kort forhold. Vi passet ikke så godt sammen den gang, selv om jeg var veldig forelsket og fikk dyp kjærlighetssorg da han mente det ikke fungerte. Det skulle ta 13 år før han ba meg ut igjen. I mellomtiden var vi bekjente. Det skal sies jeg brukte en stund på å føle meg virkelig ønsket igjen, men nå har vi det kjempefint!Anonymous poster hash: 12f5b...f47 1
Caledonia Skrevet 24. september 2014 #12 Skrevet 24. september 2014 Jeg og samboer ble først sammen for mange år siden. Vi var så unge da, så ingen av oss var klar til å slå seg til ro. Etter at han reiste til sjøs, så klarte vi ikke lenger å holde på romansen og det ble slutt. Vi holdt avstand i ca et år før vi gjennopptok kontakten og fortsatte som venner. Jeg husker jeg tenkte at jeg gjerne ville ende opp med en som han. Men det skulle ta noen år før jeg faktisk ble forelsket. Heldigvis viste det seg å være gjensidig Nå har vi hus, barn, bil og det som hører med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå