AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Jeg er ganske dårlig på huske bursdager. Når det gjelder venner så popper de jo opp på facebook dersom jeg er venn med dem der (og innlogget) men det er ikke alltid jeg merker det. Jeg bor i utlandet og reiser endel så hender ofte at jeg er i en annen tidssone enn familien og også har det å tenke på. Jeg har notert ned dagene til familien i filofaxen min men når det kommer dager jeg er veldig opptatt sjekker jeg den ikke hver dag. Jeg snakker med søsteren min hver dag og foreldrene mine to tre ganger i uken selv om jeg er langt borte. Tar ofte kontakt så det er ikke som om jeg ikke bryr meg. Men jeg glemte en gang moren min sin bursdag og måtte skrive til henne noen dager senere og beklage på det sterkeste. Idag er faren min sin bursdag og jeg så det akkurat nå i filofaxen så jeg kan si gratulerer med dagen, men jeg skulle gjerne ha kommet på det morgenen, da jeg synes man skal ha en hilsen tidlig på dagen. Holder dere alltid tritt med alles bursdager - familie, gode venner osv.? Selv om de bor langt unna og det ikke er snakk om noe selskap el.l.? Anonymous poster hash: f4f45...2bf
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Jeg legger inn på mobilen min med alarm tidlig på dagen på de jeg er redd for å glemme. Anonymous poster hash: a58ce...cd9
Strikkemamsen Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 (endret) Jeg er litt distre så har lastet ned en enkel app. Birthday reminder (ser ut som en rød gave). Da popper det opp en gave på mobilen og der står navn og alder . Ikke glemt noen etter det ☺☺☺ Endret 21. september 2014 av Strikkemamsen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå