Tina75 Skrevet 11. juli 2004 #1 Skrevet 11. juli 2004 Lurer fælt på hva slags smykke jeg skal ha til kjolen min. Den er nesten som denne: http://www.sinceritybridal.com/separates/7024.htm bare at det ikke er "rynker" på skjørtet, mindre slep og mer klokkefasong. Det er heller ikke pynt på korsettet. Noen tips? Er ikke den "søte", romantiske typen, så må vel ha noe mer robust....Usikker på om jeg skal ha noe enkelt for ikke å ta fokus bort fra kjolen, eller noe litt dramatisk for å "ta den helt ut"...Hjelp!
*marte* Skrevet 11. juli 2004 #2 Skrevet 11. juli 2004 Jeg ser for meg et enkelt diamantsmykke (ev. zirkon) i sølv, men det kommer jo helt an på hva slags type du er.
Lullu Skrevet 11. juli 2004 #3 Skrevet 11. juli 2004 Et smykke som sitter helt inntil halsen er stilig. Kanskje 2 rader m/ sølv og rihnstener?
Gjest MrsL Skrevet 11. juli 2004 #5 Skrevet 11. juli 2004 Er det samme toppen du skal ha? Synes i allefall det var romantisk med en rose i halsen.
Bokalven Skrevet 11. juli 2004 #6 Skrevet 11. juli 2004 Hva med et jomfrubånd i same rødfarge som i kjolen? For eksempel en som denne. Eller hva med noe slikt som denne? Jeg tror også denne, denne, denne, denne, denne, denne og denne kunne ha vært fine til. Andre steder du kan kikke er f. eks. her.
Tina75 Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2004 Hva med et jomfrubånd i same rødfarge som i kjolen? For eksempel en som denne. Eller hva med noe slikt som denne? Jeg tror også denne, denne, denne, denne, denne, denne og denne kunne ha vært fine til. Andre steder du kan kikke er f. eks. her. Mange fine der!
Martha Stewart Skrevet 12. juli 2004 #8 Skrevet 12. juli 2004 Jeg tenker at kjolen kan være flott både med og uten smykke. Vil du ha et smykke, ser jeg for meg noe med blanke stener, som andre har nevnt. F.eks et kjede med anheng, gjerne med en rød sten? Tror ikke jeg ville hatt noen andre farger ihvertfall, tror det ville konkurrere for mye med fargen på kjolen.
Vendelin Skrevet 12. juli 2004 #9 Skrevet 12. juli 2004 Trur jeg ville valgt et enkelt tøft/robust smykke. F.eks farget glasshjerte som disse http://www.oleaas.no/ (meny til venstre:under "andre smykker"-->glasshjerter-->glasshjerter fra Panorama. )Disse finnes i utrolig mange flotte varianter.
Martha Stewart Skrevet 12. juli 2004 #10 Skrevet 12. juli 2004 Trur jeg ville valgt et enkelt tøft/robust smykke. F.eks farget glasshjerte som disse http://www.oleaas.no/ (meny til venstre:under "andre smykker"-->glasshjerter-->glasshjerter fra Panorama. )Disse finnes i utrolig mange flotte varianter. Ja, enig! Jeg ser også for meg et smykke á la disse hjertene - i rødt.
LilleBille Skrevet 12. juli 2004 #11 Skrevet 12. juli 2004 Synes kjolen var så stilig i seg selv... at for mye smykke vil ta vekk fokuset fra den. Jeg ville enten gått uten smykke ... eller med noe helt enkelt (type smalt kjede med "diamanter")
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå