AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Hva er ditt tips til å unngå skjolder/ ujevn brunfarge? Anonymous poster hash: 98981...058
Veurs Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Ikke bruke deo eller parfyme før jeg går i solsengen. Da får jeg en jevn og fin farge over hele meg.
halo Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 (endret) Ligg halve tiden på magen og ryggen. Beveg deg litt innimellom, ligg naken, og løft&bøy knærne når du ligger på ryggen så du unngår hvite flekker under rumpeballene Endret 21. september 2014 av halo 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 I tillegg til det andre har sagt - vær flink til å bruke fuktighetskrem! Solarium tørker ut huden, så det er viktig å bruke en god fuktighetskrem. Dette gir en jevnere farge og en hud som er fornøyd. Du trenger ikke bruke de dyre du får kjøpt på f.eks. Brun & Blid. Jeg bruker bare en fra Body Shop. Skrubb også huden jevnlig for å fjerne døde hudceller. Døde hudceller blir brunere og dette kan gjøre at huden ser skjoldete ut. Anonymous poster hash: b98db...9a7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå