Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg klarer aldri å få det helt glatt med intimbarbering, får alltid nupper og sår, fordi jeg barberer mot hårene tilsutt tror jeg. har skjønt at man bare skal barbere med hårene, men da får jeg jo ikke bort alt? Har dere samme problem, eller gjør jeg det helt feil?

Anonymous poster hash: f4b04...38c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem:P Plagdes lenge, og det eneste som hjelper for meg er rett og slett å vaske området godt, og ha antibakteriell gele på høvelen før hver bruk.

Anonymous poster hash: 3fdec...dc7
Skrevet

Har samme problem:P Plagdes lenge, og det eneste som hjelper for meg er rett og slett å vaske området godt, og ha antibakteriell gele på høvelen før hver bruk.

Anonymous poster hash: 3fdec...dc7

Men får du bort alt?

Skrevet

Henger meg på denne. Jeg får heller ikke bort alt, og det blir rødt og sårt uansett hva jeg gjør.

Anonymous poster hash: a4b91...e05

Skrevet

La det heller bare gro og stuss en gang i blant ^^

Anonymous poster hash: dfcf3...e2f
Skrevet

Jeg barberer også mot hårene. De første gangene ble jeg og nuppete, men så ble huden vant virket det som.

Nå barberer jeg ca en gang pr. uke. Går det mye lenger tid, kan jeg bli litt nuppete igjen.

Anonymous poster hash: bc4fc...644
Skrevet

Jeg bruker denne her, unirens, den kjøpte jeg før bare på kondomeriet men ser at også Vita selger den nå.

Fremgangsmåte:

Pass på at hårene i underlivet er skikkelig våte og fuktige, vask gjerne med intimvask noen ganger. Så drypper du denne gelen på barberhøvelen, så bare høvler du til, mot hårene, med hårene, få alt bort skikkelig, og pass på at du har riktige og skarpe blader. Rett etter barbering, innen noen sekunder, så gnir du den gelen skikkelig der du har barbert deg, det kommer til å svi. Så når du går ut av dusjen etter å ha vasket deg godt, smører du igjen et tynt, men godt lag.

Så slipper du nupper. :)

Feilen mange som bruker den gelen gjør er at de ikke påfører før de har kommet ut av dusjen og fått tørket seg, men etter at jeg begynte med å ta den på i dusen og heller lot den bli vasket bort for så å ta den på igjen etter dusjen, har jeg fått et veldig flott resultat. Ikke rødt og ikke nuppete.

http://femelle.no/wp-content/uploads/2010/04/101930_1_hygiene-500x692.jpg

Anonymous poster hash: a3d97...5d1
Skrevet

Jeg bruker denne her, unirens, den kjøpte jeg før bare på kondomeriet men ser at også Vita selger den nå.

Fremgangsmåte:

Pass på at hårene i underlivet er skikkelig våte og fuktige, vask gjerne med intimvask noen ganger. Så drypper du denne gelen på barberhøvelen, så bare høvler du til, mot hårene, med hårene, få alt bort skikkelig, og pass på at du har riktige og skarpe blader. Rett etter barbering, innen noen sekunder, så gnir du den gelen skikkelig der du har barbert deg, det kommer til å svi. Så når du går ut av dusjen etter å ha vasket deg godt, smører du igjen et tynt, men godt lag.

Så slipper du nupper. :)

Feilen mange som bruker den gelen gjør er at de ikke påfører før de har kommet ut av dusjen og fått tørket seg, men etter at jeg begynte med å ta den på i dusen og heller lot den bli vasket bort for så å ta den på igjen etter dusjen, har jeg fått et veldig flott resultat. Ikke rødt og ikke nuppete.

http://femelle.no/wp-content/uploads/2010/04/101930_1_hygiene-500x692.jpg

Anonymous poster hash: a3d97...5d1

Takk for bra svar! Hvis noen andre har noen triks som fungerer så del gjerne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...