Sandra Skrevet 11. juli 2004 #1 Skrevet 11. juli 2004 MID SUMMER Deep in the lush wood at hush past noon Willow-lace spun from the webs of June Mid summer magic is in the breeze today Singing a love song to nature's rich display The whisper of butterfly wings is in the air Movements dancing like shades in exotic flair Pallid wind-flowers, trails of briar pink rose A fragrant interplay in budding afternoon repose Birch filigree in arched frames from the supple willow Mattings of radiant blooms form a perfumed pillow Forget-me-nots and foxgloves flower here Violets, carnations, clusters of lavender everywhere Bluebells nod their dainty, tinkling heads And poppies stand in their flimsy crimson dress Wearing mid-summer like a lacy garment's caress Anything flourishing in the rich of nature's noblesse The summer wind sighs on in peaceful fragrant delight Whispering to the loitering, vivid, dusky night As echoes of summer's hazy, late afternoon take leave In waiting for twilight and enchanted Midsummer's Eve
Sandra Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2004 Bare så det ikke blir noe forvirring, vil jeg bare legge til at det er min mamma som har skrevet diktet. Hun har gitt sin "godkjenning". Hun sendte det til meg, og jeg synes det hadde en så fin sommerstemning at jeg ville dele det med dere andre også God sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå