AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Gikk nylig tom for parfymen min, Idole d'Armani (eau de perfume) og da jeg skulle kjøpe ny fant jeg ut at den har gått ut av produksjon. Har spurt rundt i 3 forskjellige land, et par flyplasser uten hell. Noen som har gode tips til hvordan jeg kan få tak i den, selv om den har gått ut? Eller vet om lignende dufter? Kanskje trygge steder online der jeg kan ha flaks? Setter stor pris på all hjelp jeg kan få! Anonymous poster hash: ac3ca...df3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Jeg fant den umiddelbart ved søk på ebay i hvert fall. Der er det mulig å få tak i den flere steder, bare husk å søke på nye produkter. Anonymous poster hash: ec285...c78
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Jeg fant den umiddelbart ved søk på ebay i hvert fall. Der er det mulig å få tak i den flere steder, bare husk å søke på nye produkter. Anonymous poster hash: ec285...c78 Hadde ikke turt kjøpe parfyme fra ebay.... Anonymous poster hash: d881c...f92
pluttipott Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 (endret) Her har du en Top-rated seller på eBay som har fått 100% positive feedback på det han/hun selger, så dette tror jeg skal være trygt! Hadde gått for det hvis jeg var deg Endret 21. september 2014 av pluttipott
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Her har du en Top-rated seller på eBay som har fått 100% positive feedback på det han/hun selger, så dette tror jeg skal være trygt! Hadde gått for det hvis jeg var deg TAKK Er så nervøs for slike ting, haha. Nå gjelder det å få gubben til å stille opp med sin paypal-konto, også får jeg kanskje parfyme i posten snart. Anonymous poster hash: ac3ca...df3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå