Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig nokså smale øyebryn med lite hår, altså de er markerte og fine, men det er ikke så mye hår der. Jeg har bare ett problem; ofte når jeg våkner om morgenen så har øyenbrynene blitt deformert av at jeg har sovet på siden! Og da er det nesten umulig å få formet de tilbake til normal tilstand! Hjelp!!

Noen som har tips mot dette? Vet det finnes en sånn eyebrow gel på H&M, men da ser det jo ut som jeg har gredd øyebrynene mine inntil huden med brylkrem og det er kjempestygt!! Vil ikke at de skal sitte klistret til huden liksom...

Er liksom ikke så kult å komme med sånne her øyebryn på jobb eller skolen!!

eyebrows3.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med bare vann da? Jeg bruker bryngel og får ikke det problemet som du beskriver. Men kanskje den bryngelen fra HM er litt for våt for deg? Kanskje du kan bruke bryngel først og så børste igjennom med en tørr børste, type mascarakost? Eller bare en ren mascarakost med litt hårspray på som du børster igjennom :)

Anonymous poster hash: d0062...c9e
  • Liker 1
Skrevet

Jeg bruker bryngel, men pleier å ta bittelitt på. Også bruker jeg en egen brynkost til å børste de etterpå. :danse:

• Liker 1
Skrevet

litt hårspray på en gammel børste pleier bli bra. Du kan bruke den langhårete delen av øyevippe-skilleren og spraye på den. Da legger de seg, men de blir ikke gredd.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...