Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, jeg har helt panikk nå, ligger bare å gråter i sengen med tidenes fyllenerver. Jeg var på byen med noen venner i går, jeg ble stupfull og gjorde noe dumt. Da jeg var på do kom jeg i snakk med en fyr, han synes jeg var så vakker og ville ha nummeret mitt, så han tok mobilen min å ringte seg selv slik han fikk det. I tillegg tok han på puppene mine to ganger. Jeg har så vondt inni meg, har mest lyst til å fortelle typen dette, men jeg vet ikke om jeg tør. Jeg føler at jeg er utro og at hele forholdet vårt er ødlagt. Hvordan i all verden kunne jeg la noe slikt skje når jeg har verdens mest fantastiske kjæreste som jeg elsker. Man skulle tro jeg er 17 år, men er faktisk 25. Føler meg som den tøsen og blir kvalm av å tenke på det. Har aldri skjedd noe lignende før. Jeg elsker kjærsesten min over alt på jord, og klarer ikke skjønne hvorfor jeg gjorde dette? Hva i all verden skal jeg gjøre nå?

Anonymous poster hash: ff38a...461
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du har vert utro ja.

Du har selv satt deg i den situasjonen, han har ditt tlf og dere smårota.

Ja du, ville sagt dette til typen din jeg, så kan du få det ut av systemet, og han kan se an hva han har og evaluere det deretter.

Synes man skal tåle konsekvenser av det man har innlatt seg på i livet. Og fylla er ingen unnskyldning.

• Liker 1
Skrevet

Utroskap defineres av de i forholdet. Jeg hadde følt meg jævlig hvis noen hadde befølt puppene mine, og for meg hadde det vært LANGT over grensen. Hadde han gjort det med en jente hadde jeg klikket i vinkel. Må kunne kontrollere seg litt selv om en er full! Det er den dummeste unnskyldningen jeg vet om.

Du får si det til han, og ta konsekvensene av handligene dine.

• Liker 5
Skrevet

Hva var det du gjorde som var dumt, tenker du? Han tok telefonen din, og han tok deg på puppene. Det er grenser for hva du skal påta deg skyld for ;)

• Liker 19
Skrevet

Hva var det du gjorde som var dumt, tenker du? Han tok telefonen din, og han tok deg på puppene. Det er grenser for hva du skal påta deg skyld for ;)

Mener du det seriøst? Jeg fortalte det til en venninne, hun sa det samme som deg. Men likevel føler jeg meg helt forferdelig fordi jeg tillot det, skulle bare klappet til han når han tok meg på puppen :(

Skrevet

Var det direkte beføling, eller bare sånn kjapp 'rampestrek' fra hans side? Isåfall skal du jo ikke ha noe å ha dårlig samvittighet for.. Men tenker på dette med telefonen, du kunne jo ha røsket tlf tilbake hvis du syntes dette var så feil?

Anonymous poster hash: dbf6f...ac4

Skrevet (endret)

Mener du det seriøst? Jeg fortalte det til en venninne, hun sa det samme som deg. Men likevel føler jeg meg helt forferdelig fordi jeg tillot det, skulle bare klappet til han når han tok meg på puppen :(

Du er i et forhold nå skjønner du. Dere er sammen om dette. Han fortjener å kunne ta stilling til om dette er noe han kan tilgi og leve med.

Tillit skal være toveis, du får gå og skape det igjen, ved å være ærlig. Det virker i alle fall som du elsker han, og om han elsker deg, kan det nok gå seg til slik at dere bygger et bedre forhold .

Endel av det å få et voksent og modent liv med sin partner. Husk, dette var ikke noe som bare skjedde, det var du som på alle vis satte deg i den situasjonen.

Det kan du nå ta ansvar for og gjøre opp for deg med.

Bare tenk om han får høre det av andre. Vet aldri. Da kan det gå riktig galt alt sammen. Men han fortjener din tillit, gi han den nå, synes jeg. Kanskje det går riktig så bra.

Endret av Veurs
Skrevet

La det ligge, og håp at ikke han kontakter deg. Om han gjør, gi beskjed at du ikke er interessert.

Tror ikke det har noe for seg å fortelle dette.

Anonymous poster hash: 623e6...136

• Liker 3
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Jenter som har blitt utsatt for overgrep sliter gjerne med den samme skyldfølelsen. Var det noe jeg gjorde, noe jeg burde gjort annerledes osv.

Satte du pris på at han tok på deg? Flørtet du med ham? Hvis ikke så hadde ikke jeg klandret deg for noe som helst, hvis jeg hadde vært kjærsten din ;)

• Liker 1
Skrevet

Var det direkte beføling, eller bare sånn kjapp 'rampestrek' fra hans side? Isåfall skal du jo ikke ha noe å ha dårlig samvittighet for.. Men tenker på dette med telefonen, du kunne jo ha røsket tlf tilbake hvis du syntes dette var så feil?

Nei, han gjorde det bare sånn fort altså. Det med telefonen aner jeg ikke, husker ikke hvordan det skjedde en gang.

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Jenter som har blitt utsatt for overgrep sliter gjerne med den samme skyldfølelsen. Var det noe jeg gjorde, noe jeg burde gjort annerledes osv.

Satte du pris på at han tok på deg? Flørtet du med ham? Hvis ikke så hadde ikke jeg klandret deg for noe som helst, hvis jeg hadde vært kjærsten din ;)

Nei, flørtet selvfølgelig ikke. Bare pratet kort med han da jeg var på do. Så knep han meg i puppen og tok mobilen eller noe sånt :( Men er så trist, herregud! Synes du jeg bør si det til typen eller bare la det gå? Var ingen andre som så det, var jo bare meg å han som var der...

Skrevet

Nei, flørtet selvfølgelig ikke. Bare pratet kort med han da jeg var på do. Så knep han meg i puppen og tok mobilen eller noe sånt :( Men er så trist, herregud! Synes du jeg bør si det til typen eller bare la det gå? Var ingen andre som så det, var jo bare meg å han som var der...

Om du forklarer det sånn, vel da høres det unektelig ut annerledes for meg enn isted. Trodde du hadde rota litt mer inngående, ang det at han tok på puppene dine. Ja, om du forteller det sånn som nå til din kjære, tror jeg ikke du har noenting å frykte faktisk.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har kjæreste, og så og si hver gang jeg er ute på byen så er det alltid en eller annen dude som absolutt må ta/klemme/kjenne på rompa mi. Jeg føler meg ikke utro av den grunn, for det er de som gjør det uten at jeg får gitt noe reaksjon. De spør jo ikke akuratt, og hadde de gjort det hadde jeg jo såklart sagt nei.

Synes ikke du bør ha dårlig samvittighet for dette. Man trenger litt oppmerksomhet fra andre også en gang i blant for å vite at man fortsatt er intressant der ute på markedet;)

Skrevet (endret)

Si det nå for all del til kjæresten din før noen andre gjør det. Det vil være lettere for han å tilgi dersom det er du som forteller han det.

Hva som defineres som utroskap varierer fra forhold til forhold, men for min del hadde det vært uskyldig nok til at jeg kunne tilgitt dersom jeg fikk høre det rett fra kjæresten. Hvis han derimot hadde skjult det for meg, hadde jeg blitt litt skeptisk.

Og slett/blokker telefonnummeret til fyren

Edit: skrivefeil

Endret av Story
Skrevet

Om du burde si noe til typen din eller ikke vet jeg ikke riktig. Men jeg synes ikke du skal klandre deg selv. Det virker ikke som om dette var noe du la opp til. Denne karen var ufin, og benyttet seg av at du var full. Jeg synes ikke du har gjort noe galt. Dette skjedde med en venninne av meg for noen år siden, hun fortalte det til kjæresten sin, som ble veldig lei seg for at hun hadde følt det slik, og satte pris på at hun fortalte det. De har vært sammen i 6 år nå. :)

Anonymous poster hash: 09491...804
  • Liker 1
Skrevet

Vold løser ingen problemer.... oh who am i kidding, når en jente slår er det jo helt legitimt...

Anonymous poster hash: e2542...66c

Skrevet

Nei, du har ikke vært utro.

• Liker 5
Skrevet

AnonymBruker, on 21 Sept 2014 - 15:58, said:

Slik du beskriver det, har du vært utsatt for et seksuelt overgrep. Det eneste riktige er å anmelde fyren til politiet. Du må aldri ta på deg skylden for de en overgriper har gjort. Ansvaret ligger ALLTID 100% hos overgriperen. Hadde samfunnet vært rettferdig, skulle du hatt voldsoffererstatning, men jeg tviler på at denne tildragelsen er tilstrekkelig i så måte. Anonymous poster hash: 40a90...43c
Skrevet
Tillit skal være toveis, du får gå og skape det igjen, Zevs, ved å være ærlig.

Hæ? Jeg er jo ærlig og tillitsfull som dagen er lang! :gullengel: Regner med at du blander meg og TS :)

Skrevet

Nei, han gjorde det bare sånn fort altså. Det med telefonen aner jeg ikke, husker ikke hvordan det skjedde en gang.

Da syns jeg ikke du har noe å ha dårlig samvittighet for:) men si det til kjæresten din, før han evt får høre det fra noen andre som kanskje besitter en helt annen verson av hendelsen..:) syns du skal ta det helt med ro.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...