Gå til innhold

Eksen legger ut bilder fra "gamle" dager!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at jeg ikke har noe med det å gjøre, men jeg tror han gjør det med vilje! På 3 dager har han fått 3 nye profilbilder! Og alle de bildene var tatt på den tiden vi var sammen. Ett bilde tok til og med jeg! Synes det er litt irriterende. Sist jeg snakket med han sa han at han elsket meg fortsatt og kommet alltid til å gjøre det. Prøver å unngå han så han slutter å elske meg ! Det er 3 år siden det ble slutt!

Anonymous poster hash: 04449...711

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han synes de er fine bilder og vil bruke dem på Tinder?

Da må man faktisk ha lastet dem på på facern.

• Liker 1
Skrevet

Ts

Hvis det irriterer deg så veldig, kan du ikke bare blokke han?

Kanskje han synes de er fine bilder og vil bruke dem på Tinder?

Da må man faktisk ha lastet dem på på facern.

Haha det gjorde Eksen min, han klippa ut meg og brukte bildet på tinder 😂

• Liker 2
Skrevet

Ts

Hvis det irriterer deg så veldig, kan du ikke bare blokke han?

Haha det gjorde Eksen min, han klippa ut meg og brukte bildet på tinder

Eksen har bilde av seg selv og min hund på Tinder. Det er juks, det!

Skrevet

Bilder av bare han? Hvis bildene fra den tiden så bra ut, er da vel ikke det så farlig..?

Anonymous poster hash: fefda...eba
  • Liker 6
Skrevet

Ja bilder av han og datteren sin. Altså jeg driter i hele mannen egentlig, men siden han da han elsket meg og i tillegg legger ut bilder som jeg tok, så synes jeg at det er litt mistenkelig. Håper han virkelig at han kan få meg tilbake? Det skjer aldri. Og elske meg etter 3 år? Skaff det et liv mann !! Ts

Anonymous poster hash: df4bf...dab

Skrevet

Ja bilder av han og datteren sin. Altså jeg driter i hele mannen egentlig, men siden han da han elsket meg og i tillegg legger ut bilder som jeg tok, så synes jeg at det er litt mistenkelig. Håper han virkelig at han kan få meg tilbake? Det skjer aldri. Og elske meg etter 3 år? Skaff det et liv mann !! Ts

Tja, det samme kan jo i grunn sies om deg. Du henger deg opp i at han skifter profilbilder på Facebook, hvorfor ikke bare ignorere hele mannen og gå videre med ditt liv?

• Liker 21
Skrevet

Du sier noe der Wolfmoon :) Rett har du og. Tror jeg bare gir faen i hva han leger ut. Men blir det for strengt å blokkere han? Han har jo ikke gjort meg noe. Vil ikke være dritt kjerring. ts

Skrevet

Det er du som har problemet....

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tror du at det er jeg som har problemer da Andreas? Ts

Skrevet

Hvorfor tror du at det er jeg som har problemer da Andreas? Ts

Du reagerer på at han legger ut bilder av HAN SELV bare fordi du har tatt bildet. Mener du virkelig at det ikke er noe soim skurrer der?

Selv om det blir slutt mellom mennesker betyr det ikke at man ikke fortsatt kan være glad i dem, uansett hva den andre mener om en.

Kanskje du skal slutte å lese så mye mellom linjene...

Skrevet

Andreas, han har sagt at han har de samme følelsene for meg som han hadde da jeg gikk fra han. Han elsker meg skrev han senest for 2 uker siden. Det var da jeg bestemte at all kontakt blir brutt. Greit nok, vi er ikke uvenner eller noe men jeg ønsker ikke å ha en "venn" som fortsatt har følelser for meg. Det er ikke rett med tanke på han selv og min nye kjæreste. Han fortjener å "glemme" meg og få seg en annen dame han kan være glad i. Men han sa også at han kommer til å elske meg for alltid. Og det håper virkelig ikke jeg altså. Plutselig står han på døren min og skal ta livet av meg fordi han har så sterke følelser for meg og han er sjalu på den nye mannen min. Sjalusi kan være livsfarlig den. Ts

Skrevet

Andreas, han har sagt at han har de samme følelsene for meg som han hadde da jeg gikk fra han. Han elsker meg skrev han senest for 2 uker siden. Det var da jeg bestemte at all kontakt blir brutt. Greit nok, vi er ikke uvenner eller noe men jeg ønsker ikke å ha en "venn" som fortsatt har følelser for meg. Det er ikke rett med tanke på han selv og min nye kjæreste. Han fortjener å "glemme" meg og få seg en annen dame han kan være glad i. Men han sa også at han kommer til å elske meg for alltid. Og det håper virkelig ikke jeg altså. Plutselig står han på døren min og skal ta livet av meg fordi han har så sterke følelser for meg og han er sjalu på den nye mannen min. Sjalusi kan være livsfarlig den. Ts

nå tror jeg du leser litt for mye ut av ting her... paranoid much???

• Liker 2
Skrevet

Hehe det er fullt mulig at jeg er paranoid men jeg får en slags ubehagelig følelse av å vite at han som var sykelig sjalu da vi var sammen har fortsatt følelser for meg. Sjalusi drap skjer stadig vekk.

Skrevet

Du reagerer på at han bruker bilder som er av han, bare fordi du har tatt dem? Altså...hæ?

Skrevet (endret)

Hehe det er fullt mulig at jeg er paranoid men jeg får en slags ubehagelig følelse av å vite at han som var sykelig sjalu da vi var sammen har fortsatt følelser for meg. Sjalusi drap skjer stadig vekk.

Spesielt innenfor Islam.

Endret av AndreasBR
Skrevet

slutt å henge på facebook profilen til eksen.

Anonymous poster hash: 942b9...93f
  • Liker 1
Skrevet

Så med andre ord, du går rundt og er redd for å bli et offer for sjalusidrap? Djeez.

• Liker 2
Skrevet

Andreas, Islam? Hæ? det er ikke noe islam her. Vi er norske begge to og har aldri hørt om partner drap blandt norske folk? Eller er det bare folk som støtter islam som kan gjøre slikt? Dessverre.... Ts

Skrevet

Got2go, så med andre ord du tror ikke på at sånt kan skje i Norge blandt norske mennesker? Eller du tror ikke at sånt kan skje deg, kanskje? Men har du vært i et sånt forhold med sjalusi? Eller vold for. eks.? Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...