AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Helt håpløst. Vil ikke at det blir slutt. Klarer ikke å avslutte, har forsøkt så mange ganger. Selv har jeg fått meg et vikariat etter endt utdanning. Jeg er snart 30 og har gjort det meste etter"boka". Men! Min kjæreste er en økonomisk skandale. Han er en økonomisk belastning i livet mitt. Han har ikke jobb nå. Han tjente dårlig i forrige jobb. Han skylder penger etter konkurs og skylder barnebidrag. Han ble ikke ferdig med studiene. Alt annet ved han er bra, og han er ikke dum. Flink i matte, historie, sanfunnsengasjert og en helt underbar kjæreste. Han lytter, gir råd, henter meg, lager mat, vasker opp og gir meg kjærlighet, omsorg og oppmerksomhet. Vil ha barn, men vet at jeg må være så selvstendig siden han ikke er å regne med økonomisk. Han får ikke lån og sliter med å få seg jobb med så mange hull på cv'n og uten utdannelse. Han sliter med å holde på en jobb også. Hva skal jeg gjøre!!? Jeg orker ikke å gjøre det slutt. Jeg vil ikke ha noen andre for han er jo mannen jeg elsker.Anonymous poster hash: 4b6a6...c5d
Frisørdama Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Jeg vet om flere av denne typen, og de forandrer seg ikke.. Du må tenke over om du orker et liv på denne måten, det er veldig slitsomt og du må ta mange forhåndsregler. Du må være den voksne og ta ansvar for alt det økonomiske, mest sannsynlig resten av deres samliv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå