Gå til innhold

Er kvinner zoofile?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste dette her: http://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_orientation

"The study found that women's genitals become aroused to both human and nonhuman stimuli from movies showing humans of both genders having sex (heterosexual and homosexual) and from videos showing non-human primates (bonobos) having sex."

Kjenner dere damer dere igjen eller?

Skrevet

Makes sense. Kvinner er jo generelt overdrevent glade i dyr, har jeg forstått, og det er også veldig viktig for dem at dyrene det er snakk om er "søte". Så hvem vet? Kanskje det er en eller annen mørk og dyster seksuell tiltrekning som ikke tåler dagens lys som ligger til grunn for noe av det her?

Skrevet

Makes sense. Kvinner er jo generelt overdrevent glade i dyr, har jeg forstått, og det er også veldig viktig for dem at dyrene det er snakk om er "søte". Så hvem vet? Kanskje det er en eller annen mørk og dyster seksuell tiltrekning som ikke tåler dagens lys som ligger til grunn for noe av det her?

Flere kvinner som tenner på hundesex f.eks. Og det har jeg prøvd selv.

Anonymous poster hash: 792f9...a98

• Liker 1
Skrevet

Stemmer for meg hvertfall.

Anonymous poster hash: 0803b...0d5
Skrevet

Hva syns du da? Var det digg?

Skrevet

Kjenner dere damer dere igjen eller?

Nei, virkelig ikke!

Jeg er nysgjerrig på hva du søkte på for å komme frem til disse sidene. :ler:

På grunn av egen interesse for den type sex?

Anonymous poster hash: 21233...6c4

• Liker 3
Skrevet

hehe morsom teori men jeg tror nok ikke det er noen sammenheng der... men når det er sagt... de kaller jo seg for dyreelskere... aiai

Skrevet

Jeg tror det er flere menn som knuller sauer enn kvinner som har sex med hunder.

Anonymous poster hash: 3ae75...6e5

• Liker 1
Skrevet

Nei, virkelig ikke!

Jeg er nysgjerrig på hva du søkte på for å komme frem til disse sidene. :ler:

På grunn av egen interesse for den type sex?

nei jeg leste meg opp på forskjeller mellom kvinner og menn når det gjelder seksuell tiltrekning/orientering. Har overhodet ingen tiltrektning til dyr eller dyresex

Skrevet

Du er mann.

• Liker 1
Skrevet

Hva syns du da? Var det digg?

Jepp, ganske. Var med en border collie hannhund. Var mens jeg var tenåring og bodde hjemme. Var og veldig deilig å la ham slikke meg mens jeg hadde mensen (vet det høres ekkelt ut, men var virkelig godt). Har ingen hund nå, er egentlig ikke en "hundeperson," ironisk nok. :)

Skrevet

Du er mann.

Øh? Nei, virkelig ikke.

Skrevet

Jepp, ganske. Var med en border collie hannhund. Var mens jeg var tenåring og bodde hjemme. Var og veldig deilig å la ham slikke meg mens jeg hadde mensen (vet det høres ekkelt ut, men var virkelig godt). Har ingen hund nå, er egentlig ikke en "hundeperson," ironisk nok. :)

Lol :icon_lol: Vel vel, border collien var sikkert fornøyd, han. Så du får ikke noen pekefinger fra meg, dersom det er det du er ute etter.

Skrevet

Lol :icon_lol: Vel vel, border collien var sikkert fornøyd, han. Så du får ikke noen pekefinger fra meg, dersom det er det du er ute etter.

Hehe. Følte meg nok litt skitten og skamfull der og da og en stund etterpå. Men det var vel ikke noe galt i det, var jo frivillig fra begge parter. ;)

• Liker 1
Skrevet

Bruk i hvert fall kondom når dere har sex med aper så slipper vi en ny aidsepidemi.

Skrevet

Hehe. Følte meg nok litt skitten og skamfull der og da og en stund etterpå. Men det var vel ikke noe galt i det, var jo frivillig fra begge parter. ;)

Du har ikke tilfeldigvis lyst på en kattunge, nå som du ikke har hund?

Gjest Silverstream
Skrevet

Jeg velger å håpe og tro på at du bare tuller for å være "morsom". Man skal ikke drive med slik aktivitet, det er motbydelig.

Skrevet

Jeg velger å håpe og tro på at du bare tuller for å være "morsom". Man skal ikke drive med slik aktivitet, det er motbydelig.

Tro hva du vil, men sant er det i alle fall. Er lenge siden nå da, er 30 og dette skjedde noen ganger mens jeg var i tenårene.

Føltes ikke motbydelig. ;)

• Liker 1
Skrevet

Du har ikke tilfeldigvis lyst på en kattunge, nå som du ikke har hund?

Nei. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...