Gå til innhold

Hva slags mann savner du ?

Anbefalte innlegg

Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Hva slags menn liker du? Liker du menn med barn ? Handy menn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags menn liker du? Liker du menn med barn ? Handy menn?

Snakk om å fiske etter komplimenter! :)

Anonymous poster hash: ec83b...9d0

• Liker 2
Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Bare tenkte på hva dere jenter liker jeg:-)

Skrevet

Selfølgelig liker jenter menn som er handy. Barn er dealbreaker for min del.

Anonymous poster hash: a8de9...bab
Skrevet

Å være fra Hedmark er dealbreaker for min del....

Anonymous poster hash: 9e22f...474

• Liker 3
Skrevet

Barn er dealbreaker. Spesielt om fyren har tatovert navnet til ungen på armen *grøss*.

Handy er en fin egenskap, men humor, intelligens, ambisjoner og mange andre kvaliteter stiller høyere

• Liker 2
Skrevet

Min kompis har det meste jeg ser etter i en mann. Han er utrolig snill, smart, har mange interesser, vi har det veldig gøy sammen, kan tulle om alt. Han stiller opp for de rundt seg. Er handy. Trives i skogen, vi vil begge dyrke grønnsaker, frukt og ha høner. Vi elsker barn. Vi har begge hatt en veldig tøff barndom, og forstår den andre bedre enn de fleste. Men vi har likevel klart oss veldig bra, og blitt omsorgsfulle mennesker. Bare så utrolig synd at han ikke vil ha meg.

Anonymous poster hash: ca548...9f8
Skrevet

En som har god utdannelse + kjekk. Og ikke er player.
Finnes det?
Alle jeg har møtt med den komboen driver på med 4-5 damer samtidig.

Anonymous poster hash: 1c6b0...03a
Skrevet

Jeg liker ikke menn. Liker forøvrig ikke kvinner heller. MEN, jeg liker sjokolade. Når en mann gir meg sjokolade uten å forvente at jeg skal smake på tissefanten etterpå, kan jeg vurdere å like mannen. Penger, klær, utdannelse osv betyr ingenting. Mennesker er ikke imponerende av den grunn. Mennesker som ikke eier noen ting, som ikke har en fet jobb og heller ikke er verdens "deiligste, men likevel er lykkelige og ser lyst på alt, kan jeg like. De imponerer meg.

Handy kan jeg være selv hvis jeg trenger det. Er ikke lat og har høy nok IQ.

Skrevet

Jeg liker ikke menn. Liker forøvrig ikke kvinner heller. MEN, jeg liker sjokolade. Når en mann gir meg sjokolade uten å forvente at jeg skal smake på tissefanten etterpå, kan jeg vurdere å like mannen. Penger, klær, utdannelse osv betyr ingenting. Mennesker er ikke imponerende av den grunn. Mennesker som ikke eier noen ting, som ikke har en fet jobb og heller ikke er verdens "deiligste, men likevel er lykkelige og ser lyst på alt, kan jeg like. De imponerer meg.

Du forblir nok feit og singel.

Anonymous poster hash: c5aed...6ef

• Liker 1
Gjest Jon blund
Skrevet

Tror du sjokolade vokser på trær og er gratis?. Selvsagt må du smake på tissefanten etter du får sjokolade. A favour for a favour

Skrevet

Handymenn. Jeg liker menn som fikser opp om noe går i stykker. Som det er tak i. Og så liker jeg at de er sporty. Gjerne har en greie for en eller annen ekstremsport. Og han må være slank og middels høy. Gjerne blond. Gjerne like og lese også. Og han må være rolig og sindig, men glad i en real fest også.

Barn kommer an på. Om barna er store (over 15 år) så kan det gå greit. Ungsom er greit å forholde seg til. Ikke barn.

Anonymous poster hash: 21152...db9
Skrevet

Tror du sjokolade vokser på trær og er gratis?. Selvsagt må du smake på tissefanten etter du får sjokolade. A favour for a favour

This dick is what I gave her.

Hilsen

Lommenmannen.

Anonymous poster hash: b724c...bc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...