AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Det er 2,5 år siden jeg ble dumpa av dama, og jeg takler det fremdeles ikke helt (trass i at vi hadde et kort forhold). Jeg ser på facebook at hun og den "nye" kjæresten skal ut og reise, og det knyter seg i magen.. Både fordi jeg ser at hun har kommet seg videre, og at den nye kjæresten har råd til å ta henne med på tur. Det hadde aldri jeg.. Jeg er en forbanna taper og har ingenting å tilby, og det var vel kanskje det hun så i meg.. Det er ikke noe jeg bare føler, for jeg prøver så hardt jeg kan. Jeg mestrer ingenting i livet, og det yrer av mørke, mørke tanker i sinnet av og til. Anonymous poster hash: 6673b...ce0
Gjest Snuppi Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 (endret) Dette høres ikke bra ut! Du må komme deg videre i livet! At du er en taper og feiler i alt du gjør tror jeg ikke på. Du må jobbe med deg selv og øke selvtilliten og selvbildet. Da du sliter så mye kan det være greit å få hjelp til å gjøre nettopp dette. En psykolog eller noen andre med kompetanse på dette området kan hjelpe deg! Livet er for kort til å ha det kjipt! Ikke bruk tiden din på det! Ønsker deg lykke til! Endret 21. september 2014 av Snuppi
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Har du prøvd å date andre? Anonymous poster hash: dc15c...989
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Du er nok som meg, en del av "gereasjon prestasjon". Man føler seg rett og slett aldri bra nok... Anonymous poster hash: 0af49...ded
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Du er mer enn god nok! Kom deg ut, treff andre, slett den der facebook greien.. Anonymous poster hash: 1237d...242
umwar Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Du er nok som meg, en del av "gereasjon prestasjon". Man føler seg rett og slett aldri bra nok...Anonymous poster hash: 0af49...ded Alle føler dette, men en gjør så godt en kan og mer kan en ikke gjøre. Ingen vits å syns synd på seg selv fordi andre har det "bedre". 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå