Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som bruker setting spray? Isåfall hvor kjøper dere det, og hvordan blir det med evt. frakt og kostnader? :) Synes det virker som dette ikke er så kjent i Norge.

Jeg har kombinasjonshud som fort ser oljete ut i T-sonen etter at jeg har sminket meg så skulle gjerne ha testet ut dette. Har sett litt på denne (og primer spray til dette i tillegg).

Skrevet

De fra skindinavia eller de fra Urban Decay. Tror du hadde likt Urban Decay All Nighter eller Skindinavia sin. Har ikke prøvd den som kontrollerer olje, men den originale får virkelig sminken til å vare lenger. Urban Decay sine blir produsert av Skindinavia, så tror ikke det spiller så stor rolle hvem du velger av de.

Skrevet

Jeg bruker Urban Decay sin for normal hud, og er kjempefornøyd. Plukker dog med meg i utlandet, så har ikke tips om hvor man kjøper i Norge.

Føler setting spray gjør all forskjell når sminken skal sitte lenge på. Jeg bruker den dersom jeg vet at jeg skal være på farten i mer enn 8 timer, dersom jeg vet dagen blir hektisk og når jeg skal være ute utover kvelden. I tillegg til at sminken sitter finere lenger, smelter sminken mer sammen på en måte, og gir et friskere uttrykk.

Skrevet

Jeg bruker Mac sin Fix +, ikke daglig, men når sminken virkelig skal vare. Fornøyd med den :)

Skrevet

Jeg bruker Mac sin Fix +, ikke daglig, men når sminken virkelig skal vare. Fornøyd med den :)

Men det er jo en finishing spray og ikke en setting spray :) finishing sprayen skal smelte sminken inn i huden så man ikke skal se pudrete/kakete ut feks, mens setting spray skal få sminken til å vare lenger :)

Skrevet

Jeg bruker per nå Urban Decay De Slick, og den er utrolig fin for fet hud.

Den matter ned huden, hindrer at du blir blank i løpet av dagen og er like

god som Urban Decay All Nighter for å holde sminken på plass i løpet av en dag.

Kjøper min på Feelunique.com, og den koster under tollgrensen.

Jeg kjøpte min når salget var nå, og betalte derfor rundt ca kr 100,- men tror

den koster rundt kr 198,- til vanlig :)

Skrevet

Jeg bruker også den fra Urban Decay. Bestiller på nett eller kjøper når jeg er i utlandet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker per nå Urban Decay De Slick, og den er utrolig fin for fet hud.

Den matter ned huden, hindrer at du blir blank i løpet av dagen og er like

god som Urban Decay All Nighter for å holde sminken på plass i løpet av en dag.

Kjøper min på Feelunique.com, og den koster under tollgrensen.

Jeg kjøpte min når salget var nå, og betalte derfor rundt ca kr 100,- men tror

den koster rundt kr 198,- til vanlig :)

Okei :) jeg har kombinasjonshud da, ikke veldig fet, passer den til min hud eller tror du jeg kommer til å få tørr hud av den?

Ser den koster 220,- på feelunique nå, tollgrensen er vel 200? :/

Skrevet

Jeg har handlet fra beautybay.com, men betaler fortsatt toll. Det er jo litt kjedelige penger, men jeg regner det bare som en del av prisen, for like god sminke i Norge koster gjerne mer. Synes UD fortsatt er verdt prisen, og i tillegg er den dyrevennlig.

• Liker 1
Skrevet

Okei :) jeg har kombinasjonshud da, ikke veldig fet, passer den til min hud eller tror du jeg kommer til å få tørr hud av den?

Ser den koster 220,- på feelunique nå, tollgrensen er vel 200? :/

Ja jeg tror den kan passe, jeg blir i hvert fall ikke tørr av den, og jeg har kombinert hud

som har lett for å bli litt fet i sommermånedene, men har ikke ekstremt fet hudtype,

huden min er også ekstremt sensitiv, og har lett for å bli fuktfattig i vintermånedene,

men merker ingen forskjell på huden om jeg bruker denne eller ikke, annet enn at sminken

varer lenger, og får ett mer matt utseende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...