Gjest agurk Skrevet 11. juli 2004 #1 Skrevet 11. juli 2004 Armene mine er helt ødelagte. Har ammet i noen mnd nå og musklene er overarbeidet tror jeg. Prøver og støtte opp så godt jeg kan men ikke alltid det er like lett. Musklene kjennes konstant slitne og ømme. De verker og "virker" ikke når jeg løfter ting. Klarer nesten ikke bøye de helt heller. Merket i går at det å skrive en sms var ett slit. Ble helt utslitt i armen av det :o Hjelp noen? Hva skal jeg gjøre?
Orthia Skrevet 11. juli 2004 #2 Skrevet 11. juli 2004 Jeg har hørt om flere småbarnsmødre som får senebetennelse i armen (-e) pga overanstrengelse. Det er desverre ikke mye man kan gjøre med det, annet enn å forsøke å belaste armene minst mulig (ikke alltid så lett). Kanskje du skal ta deg en tur til legen?
Aelwyn Skrevet 11. juli 2004 #3 Skrevet 11. juli 2004 Prøv med å ligge i senga en periode og gi lillen mat. Eller på sofaen om den er bred nok. Jeg ble plaget med skuldrene når jeg satt og ammet, men etter og ha ammet i liggende stilling en periode ble jeg bra igjen.
Ella Skrevet 11. juli 2004 #4 Skrevet 11. juli 2004 Hvis jeg var deg, så ville jeg begynt å trene armer og rygg med det samme. Skaff deg noen manualer. Ofte følger det treningstips med disse. Styrk muskulaturen og tøy godt ut etterpå. I tillegg vær nøye med å finne en god ammestilling. Hilsen Ella
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå