AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Jeg er dårlig i matte, derfor spør jeg. Jeg skal for endte gang prøve å komme meg ned i vekt, men har innsett at jeg bare må gi opp brød og knekkebrød. Jeg spiser det kanskje i en dag eller to, så mygler brødet og knekkebrødene blir gjemt bakerst i skapet. Jeg syns rett og slett ikke det er godt, uansett hva jeg har på. Jeg liker veldig god brød med leverpostei for eksempel, men lysten på det er minimalt.. Derfor tenkte jeg at jeg kunne improvisere med proteinpannekaker! Jeg lurer altså på om dette er bra lunsj for ei som vil ned i vekt (jeg skal trene i tillegg altså men ikke en-to timer for dag, for å si det sånn, starter i det små!). Om jeg spiser to slike pannekaker på jobb + topping bestående av friske bær eller sukkerfri jordbærsylte, samt en Yoplait 0% yoghurt eller en Skyr (mest sannsynlig en skyr), er ikke det sunt og en smule kalorifattig i forhold til tre brødskiver? Jeg vet forresten ikke kaloriinnholdet på pannekakene, så om noen kunne regne ut det hadde jeg blitt kjempe glad og takknemlig. Oppskriften er her! Og jeg vet at det finnes pannekaker man kan lage av bare banan og egg (eller var det mel?), men disse har jeg prøvd og syns ikke de smaker godt. http://lindastuhaug.blogg.no/1394398479_proteinpannekaker.html Anonymous poster hash: 3e647...3fb
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Og, dette glemte jeg å spørre om i hovedinnlegget: Kan pannekaker fryses ned? Jeg har ikke dypfryser, har vanlig sånn kombikjøleskap. Anonymous poster hash: 3e647...3fb
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 ca 260 kalorier i hele oppskriften. + skyr som inneholder ca 100 kalorier. Så om du spiser en skyr + pannekakene så får du i deg ca 360 kalorier. Så må du plusse på ekstra om du tilsetter bær/sukkerfritt-syltetøy. Anonymous poster hash: 52b58...db0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå