AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Jeg dater en fyr nå. Han er fantastisk flott på alle måter. Jeg har allerede tenkt at dette er en fyr som jeg kan få noe seriøst med, til og med flytte sammen med (på sikt altså). Han har det meste på stell, god jobb, god utdanning, fin leilighet, pent utseende, snill, morsom, og god klesstil (kom til å tenke på den tråden her inne om han som kledde seg så harry, he he). Vi har ikke kommet lenger enn til kyssing. Tar det ganske rolig, noe som passer meg veldig bra. Det er bare det at han kysser på en helt annen måte enn jeg liker. Han er ikke nødvendigvis en dårlig kysser da, men han kysser ikke slik jeg liker (bruker alt for mye tunge blant annet). Jeg tenker jo selvsagt videre da... Hvordan er han i senga? Hva om han er dårlig i senga? Dette er vanskelig, fordi jeg liker han så godt, men samtidig vet jeg ikke om jeg vil og kan være sammen med en som jeg ikke synes er "god" til å kysse eller god i senga. Synes jo det er ganske viktig da... Så tenker jeg på ex'en. Vi to var en kjempegod match, likte det samme, både når det kom til klining og sex. Han var rett og slett kjempegod i senga, og det var faktisk det største savnet etter han da det ble slutt (for det var kun det som var bra til slutt). Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Føler jo ikke at jeg kan dumpe han pga. dette, men samtidig så vet jeg jo hva jeg liker og ikke liker. Kan jeg eventuelt si noe til han? Kjenner han jo ikke så godt ennå, føler det blir litt feil kanskje? Noen gode råd? Anonymous poster hash: b8a97...d20
Berentsens Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Vis han hvordan du liker det. Forklar det. Verre er det vel ikke. Han kysser vel slik han gjør så lenge han ikke får beskjed om å endre på det. 2
Veurs Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Vis han hvordan du liker det. Forklar det. Verre er det vel ikke. Han kysser vel slik han gjør så lenge han ikke får beskjed om å endre på det. Synes selv det er turnoff å måtte drive opplæring på sånt. Men går seg vel til med litt tålmodighet for ts. Bedre å si i fra antar jeg enn å ha en våt torskekjeft i fjeset:)
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Er de flink til å kysse er de flinke i sengen, der kjemien ligger! Jeg MÅ ha en GOD KYSSER-hvis ikke blir jeg ikke tent og hva er da vitsen? Anonymous poster hash: 4f50a...5cc 1
Blondepiken Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 IKKE noe morro med dårlig kyssing, nei, og spesielt ikke når det er overdreven tungebruk som er problemet . Men så er det jo litt vanskelig å gi beskjed om dette når du ikke kjenner han så veldig godt, uten å gjøre han forlegen/fornærme han. Kanskje du helt uskyldig kan spørre han om hans kyssepreferanser en gang det passer? Da vil han nok spørre om dine også, og du kan fortelle hvordan du vil ha det? Da kan han liksom ikke bli fornærmet over hva du svarer heller Enig i at kyssing er veldig viktig, men som du sier liker du han veldig godt ellers. Så jeg tenker at det kan være verdt å bruke litt tid på dette
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Har alltid sett på det som en indikator på kjemi generelt og seksuell kompatibilitet, og det stemmer oftest. Handler ikke alltid om "god" eller "dårlig" kyssing, men at det alltid kjennes riktig når man passer sammen. Anonymous poster hash: 94779...479 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 Er i samme situasjon.... Dater en, sexen er deilig, mannen bra, men kyssingen helt elendig. Han tar hele tungen og gjør den helt hard/stiv, og så roter han den sirkulært rundt i munnen på meg. Why, God, whyyyyyyy? Så da har jeg et spørsmål: HVORDAN LÆRER MAN EN MANN Å KYSSE, uten å fornærme han????? Anonymous poster hash: b8e8a...b4c 1
frk94 Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 Eksen min var nok verre å kysse enn denne karen, han ga meg aldri tunge sååå kjedelig!
Tropisk Skrevet 22. september 2014 #9 Skrevet 22. september 2014 Hvis han er en dårlig kysser er det en dealbreaker for meg. Det er ikke bare kyssing, det er mye mer i det 1
Tropisk Skrevet 22. september 2014 #10 Skrevet 22. september 2014 Er i samme situasjon.... Dater en, sexen er deilig, mannen bra, men kyssingen helt elendig. Han tar hele tungen og gjør den helt hard/stiv, og så roter han den sirkulært rundt i munnen på meg. Why, God, whyyyyyyy? Så da har jeg et spørsmål: HVORDAN LÆRER MAN EN MANN Å KYSSE, uten å fornærme han????? Anonymous poster hash: b8e8a...b4c Jeg har lært et par, har aldri opplevd at noen blir fornærmet. Spør dem om å slappe helt av i tungen osv, sikkert tips på nettet.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #11 Skrevet 22. september 2014 Hahaha.... TS, er du meg? Har også møtt "drømmemannen", vi er helt i startfasen og kyssingen så krise at jeg gruer meg litt til å treffe ham igjen, og tenker med gru på om dette reflekterer sengekjemien vår. Jeg tror vi rett og slett bare må være tålmodige og tenke at dette ordner seg. Det er i hvert fall det Google sier Anonymous poster hash: 8ada6...46a 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #12 Skrevet 22. september 2014 Hahaha.... TS, er du meg? Har også møtt "drømmemannen", vi er helt i startfasen og kyssingen så krise at jeg gruer meg litt til å treffe ham igjen, og tenker med gru på om dette reflekterer sengekjemien vår. Jeg tror vi rett og slett bare må være tålmodige og tenke at dette ordner seg. Det er i hvert fall det Google sier Anonymous poster hash: 8ada6...46a Bra du kysset først, da. Jeg begynte å ha deilig sex med han først, og fikk den ubehagelige tunge-overraskelsen først midt i seansen. Anonymous poster hash: b8e8a...b4c 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #13 Skrevet 22. september 2014 Hahaha.... TS, er du meg? Har også møtt "drømmemannen", vi er helt i startfasen og kyssingen så krise at jeg gruer meg litt til å treffe ham igjen, og tenker med gru på om dette reflekterer sengekjemien vår. Jeg tror vi rett og slett bare må være tålmodige og tenke at dette ordner seg. Det er i hvert fall det Google sier Anonymous poster hash: 8ada6...46a TS her igjen. Jeg har faktisk brukt mye tid på å tenke på dette disse dagene som har gått nå, og som deg gruer jeg meg litt til å treffe han igjen Jeg er på en måte veldig skuffa over at kyssinga er slik den er, samtidig så er jeg så vanvittig betatt av fyren (kanskje til og med forelska) at jeg klarer jo ikke bare å kutte han ut. Er jo "redd" for at det ikke blir noe bedre da... Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg sikkert til å si noe til han om det, men per i dag så tør jeg ikke...(må bli bedre kjent først). Får bare inderlig håpe på at han er god i senga i alle fall, skjærer det seg der så må jeg virkelig vurdere forholdet Anonymous poster hash: b8a97...d20
Gjest extra Skrevet 22. september 2014 #14 Skrevet 22. september 2014 (endret) Jeg dater en fyr nå. Han er fantastisk flott på alle måter. Jeg har allerede tenkt at dette er en fyr som jeg kan få noe seriøst med, til og med flytte sammen med (på sikt altså). Han har det meste på stell, god jobb, god utdanning, fin leilighet, pent utseende, snill, morsom, og god klesstil (kom til å tenke på den tråden her inne om han som kledde seg så harry, he he). Vi har ikke kommet lenger enn til kyssing. Tar det ganske rolig, noe som passer meg veldig bra. Det er bare det at han kysser på en helt annen måte enn jeg liker. Han er ikke nødvendigvis en dårlig kysser da, men han kysser ikke slik jeg liker (bruker alt for mye tunge blant annet). Jeg tenker jo selvsagt videre da... Hvordan er han i senga? Hva om han er dårlig i senga? Dette er vanskelig, fordi jeg liker han så godt, men samtidig vet jeg ikke om jeg vil og kan være sammen med en som jeg ikke synes er "god" til å kysse eller god i senga. Synes jo det er ganske viktig da... Så tenker jeg på ex'en. Vi to var en kjempegod match, likte det samme, både når det kom til klining og sex. Han var rett og slett kjempegod i senga, og det var faktisk det største savnet etter han da det ble slutt (for det var kun det som var bra til slutt). Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Føler jo ikke at jeg kan dumpe han pga. dette, men samtidig så vet jeg jo hva jeg liker og ikke liker. Kan jeg eventuelt si noe til han? Kjenner han jo ikke så godt ennå, føler det blir litt feil kanskje? Noen gode råd? Anonymous poster hash: b8a97...d20 Hva er ikke dealbreaker for tiden? Må jo snart komme et vesen fra Mars før alt blir perfekt :D Endret 22. september 2014 av extra 1
spegel Skrevet 22. september 2014 #15 Skrevet 22. september 2014 Jeg også dater en dårlig kysser for tiden! Morsomt og lettende å høre at andre er i samme situasjon! "Min" kysser alt for vått og ja... på en rar måte, hehe. Gruer meg også til å treffe han, og gruer meg til vi evt begynner og ha sex. Kjenner litt på dette med kemi, om det kan være at den ikke stemmer helt. Vi passer jo ikke sammen kyssemessig, så hva om det betyr at vi ikke passer seksuelt heller? Kan jo være greit og finne ut. Så vet jeg iallefall i fremtiden om jeg skal styre unna dårlige kyssere, eller ei.
Sahmi Skrevet 22. september 2014 #16 Skrevet 22. september 2014 har inntrykket av at sånt ofte forbedrer seg over tid... du trenger ikke nødvendigvis si til han hva du vil, hvis du er flink til å vise han det, og så vil han nok bli bedre (Ved mindre det er snakk om en gammel mann som har kysset helt likt i 20 år )
Gjest brutal_mann Skrevet 22. september 2014 #17 Skrevet 22. september 2014 Elendig kyssing er no-go. Det er ikke noe å diskutere en gang.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #18 Skrevet 22. september 2014 TS her igjen. Jeg har faktisk brukt mye tid på å tenke på dette disse dagene som har gått nå, og som deg gruer jeg meg litt til å treffe han igjen Jeg er på en måte veldig skuffa over at kyssinga er slik den er, samtidig så er jeg så vanvittig betatt av fyren (kanskje til og med forelska) at jeg klarer jo ikke bare å kutte han ut. Er jo "redd" for at det ikke blir noe bedre da... Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg sikkert til å si noe til han om det, men per i dag så tør jeg ikke...(må bli bedre kjent først). Får bare inderlig håpe på at han er god i senga i alle fall, skjærer det seg der så må jeg virkelig vurdere forholdet Anonymous poster hash: b8a97...d20 Meg som skrev tidligere her.... hahaha... traff ham igjen i kveld, klarte å la være å kysse hele kvelden og SÅ skjedde det og jeg bare neeeeeeeeeeeeeeeeeei! (inni meg. så klart.) Det jeg lurer på er om han også merker hvor dårlig det er, eller om det er mulig at han synes det er storveis? Hva tror du? hahaha! Anonymous poster hash: 8ada6...46a
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #19 Skrevet 22. september 2014 Meg som skrev tidligere her.... hahaha... traff ham igjen i kveld, klarte å la være å kysse hele kvelden og SÅ skjedde det og jeg bare neeeeeeeeeeeeeeeeeei! (inni meg. så klart.) Det jeg lurer på er om han også merker hvor dårlig det er, eller om det er mulig at han synes det er storveis? Hva tror du? hahaha! Anonymous poster hash: 8ada6...46a Ha ha ha, jeg må bare le! Litt tragikomisk dette egentlig (ts her forresten). Og jeg som snart skal møte "min" igjen i løpet av uka. Jeg får jo nesten hetta av å tenke på kyssing (noe det helt garantert kommer til å bli). Jeg aner virkelig ikke om han syns det er storveis eller ikke Men tipper gutta boys er fornøyde (hvis de ikke forbedrer seg så tror de sikkert at alt er såre vel) Anonymous poster hash: b8a97...d20
aquiz Skrevet 22. september 2014 #20 Skrevet 22. september 2014 Du kan alltid lære opp. Dessuten så vet du ikke om du selv er mye bedre, så kan hende han sitter med samme inntrykk av deg. Det er hvertfall det jeg tenker på når jeg vurderer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå