Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei.

alle sier jeg må komme meg over og gå videre og glemme x'en. vi var sammen i to år, og hun gjorde det slutt med meg..

vet at det beste er å prøve å glemme henne, men jeg klarer ikke.det er to måneder siden hun slo opp, og det er like trist enda. og jeg klarer vertfall ikke å tenke på å finne en annen jente..slik det ligger nå kommer jeg aldrig til å klare å starte med en ny dame..

så henne ute på byen i dag, hadde ikke sedd henne på tre fire uker, og ikke fått noe melding e.l av henne..

så måtte jeg se henne i dag, sammen med en som jeg vet liker henne som prøvde seg på henne da vi enda var sammen.. de dro hjem sammen=/ hjertet mitt bare ligger og banker i drøveln og jeg er så sinnsykt trist.

er det noe man kan gjøre helt seriøst som kan hjelpe? må få henne bort fra hodet mitt før jeg dør..

*utrolig trist*

Videoannonse
Annonse
Gjest agurk
Skrevet

Dør gjør du vel neppe selv om det kan kjennes slik ut! Du får vel bare ta tiden til hjelp. Tror det er vanskelig å framskynde en sorgprosess. Heng med venner, husk og spise, og ikke tenk deg ihjel. Det går over til slutt! Jeg lover!

Gjest Moonshadow
Skrevet

To måneder er ingen tid.. Du må nok være litt tolmodig og gi deg selv lov til å sørge. Ting blir lettere etter hvert, men det kan ta laaang tid før hun er ute av hodet ditt..

Skrevet

Min eks og jeg ble enige om å gå fra hverandre etter 7 år. Det var vondt,og det var mange netter med tårer og følelser.

Men det ville tatt betraktelig lengre tid å komme over, hvis jeg hadde gravd meg ned i de triste tankene.

jeg gikk på byen, var sammen med venner, ....

Gjorde positive ting for meg!!

Stikk hodet opp av sanden og se hvor lyst det er! :P

tenk fremover.

Lykke til 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...