Gå til innhold

Skylder jeg ham noe som helst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ca 4 år var jeg i et "forhold" som brente meg fullstendig ut. Da vi først møttes var jeg den som holdt litt igjen, var tilbakeholden og trengte ting i et litt rolig tempo, dog ikke så sakte at jeg ikke viste interesse eller noe. Han forstod ikke skikkelig, og det raste i hundre i en stor forelskelse og lynende lidenskap. Når jeg først ble revet med, fy faen så forelsket jeg ble, så stjerner og hjerter døgnet rundt. Så over natta ble han den som måtte ha tid, trengte å ta det rolig osv osv. Det forstod jeg, pushet ikke på noe som helst og tok ting i sakte tempo. Helt til han lot alt renne ut i ingenting, han brøt kontakten i flere uker og måneder av gangen, latet vel som om jeg ikke eksisterte, for så å komme tilbake brennhet og drukne meg i kjærlighet og lidenskap. Derfra var det kun slik det gikk, noen uker på, mange uker av, jeg begynte å ane et mønster tidlig, men elsket ham så høyt og bet hardere på hver eneste gang.

Uansett, dette forholdet endte med at han gikk av i et halvt år og ga ingen lyd fra seg. Da fikk jeg også nok og ga faen i hele fyren når han først svarte meg igjen og gikk videre derfra.

Det gikk sin tid og jeg møtte en fantastisk mann jeg fikk et skikkelig forhold med. Jeg var dypt preget av det jeg hadde gått gjennom og det tok tid å komme seg på bena, jeg klarte det. Nå har jeg vært i dette forholdet i 2 år og får høre rykter om at min "eks" er sint og såret over at jeg dumpet ham uten å si noe som helst og mener jeg skylder ham en forklaring. Han setter ut rykter som setter meg i et svært dårlig lys og jeg blir i tvil. Burde jeg ta kontakt og avslutte ting eller bare la hele driten være og ikke tenke mer på ham? Han var faktisk den som såret meg om vi skal gå inn på det.

Anonymous poster hash: 5ba53...783
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet hva som skjedde...drit i ham som synker ned på et sånt nivå. Folk som gjør sånn hører hjemmet ett sted....søplebøtta!

Anonymous poster hash: 2f02f...69d
  • Liker 1
Skrevet

Om noen forteller deg disse ryktene, så får du bare svare med: Jøss! Den så jeg ikke komme! Han dumpet meg med silent treatment over flere uker, og siden har jeg ikke hørt et ord fra den kanten!

Eller noe sånt. Rediger så det passer for deg.

Poenget er at han ikke har monopol på å fortelle om forholdet.

Og siden din utgave ligger nærmere sannheten og karakteren hans og din enn det han sier vil folk lett tro deg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...