AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Kun noen uker etter forrige gang, skjer det altså igjen. Nakenbilder av kjendiser lekkes på nettet. Og bare for å ha det sagt; Ja, det er et overgrep mot disse menneskene, og det er ikke deres feil. Men jeg tillater meg å spørre likevel: Hva er det som gjør at disse tør å ha slike bilder liggende på skyen som de vet KAN bli hacket? Og vær så snill å ikke dra voldtektskortet igjen. Jeg mener oppriktig at det er naivt av disse menneskene å la slike bilder legge på nettet på denne måten. Skal man absolutt ha nakenbilder/-filmer av seg selv, bør man ikke ha dem liggende på en fysisk enhet, slik at man i det minste er nødt til å gjøre fysisk innbrudd for å få tak i dem? Det er en grunn til at man låser hus og bil når man forlater dem, selv om det ikke er eierens skyld om bilen skulle bli stjålet om han glemmer nøklene. Synes det er spesielt interessant at dette skjer igjen. De har altså ikke lært, og åpenbart ikke fjernet bildene fra skyen sin..... http://www.kjendis.no/2014/09/21/kjendis/hollywood/nakenbilder/hacking/kim_kardashian/35375675/ Anonymous poster hash: 6a00b...832
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Det har aldri falt deg inn at de blir lekket med vilje...? Anonymous poster hash: 6fa1d...431
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Hvorfor denne naken fotograferingen da?? Er de så redde for kroppen sin så kle på deg da, og IKKE knipse deg naken. Problemet løst!! Anonymous poster hash: 45b9b...666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå