2barnsmor Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Noen som vil dele erfaringer? Md.formulations og kombinert/uren hud med arr?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Selv har jeg prøvd mange produkter fra MD Formulations, og jeg liker merket veldig godt. Men det fungerer best sammen med andre hudpleiemerker. Produkter innenfor MD Formulations jeg syns er virkelig gode er: - MD Formulations continous renewal serum - MD Formulations face & body scrub - MD Formulations clearing complex mask - MD Formulations Vit-a-plus firming treatment mask - MD Formulations cleanser Kombinert med andre merker som er gode på fukt syns jeg disse er gull verdt. Jeg har ikke sett stor effekt på arr, men mot urenheter er de supre. Nå har jeg ikke lenger urenheter og har sluttet å bruke rensen og serumet, men skrubben og maskene kommer til å være en del av min hudpleierutine i lang tid fremover. Anonymous poster hash: 5e92d...e05
_Aries Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Selv har jeg prøvd mange produkter fra MD Formulations, og jeg liker merket veldig godt. Men det fungerer best sammen med andre hudpleiemerker. Produkter innenfor MD Formulations jeg syns er virkelig gode er: - MD Formulations continous renewal serum - MD Formulations face & body scrub - MD Formulations clearing complex mask - MD Formulations Vit-a-plus firming treatment mask - MD Formulations cleanser Kombinert med andre merker som er gode på fukt syns jeg disse er gull verdt. Jeg har ikke sett stor effekt på arr, men mot urenheter er de supre. Nå har jeg ikke lenger urenheter og har sluttet å bruke rensen og serumet, men skrubben og maskene kommer til å være en del av min hudpleierutine i lang tid fremover. Anonymous poster hash: 5e92d...e05 Ganske enig i denne. Etter min erfaring er den effektiv både på urenheter og rødheter etter kviser. Har testet de samme produktene som uthevet over, i kombinasjon med en god krem fra Decleor, den kombinasjonen har for meg blitt uunnværlig. Bare så synd at MD er på vei ut av det europeiske markedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå