Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du gjort hvis du hadde vært sammen med noen og dere hadde kranglet, og du fortsatt ville være sammen med personen, men han/hun måtte tenke over om han/hun vil være sammen med deg? (Lang setning, ops). Ville du ventet til personen hadde bestemt seg, eller gått videre? Jeg tenker litt sånn, hvorfor vente på noen som er usikker på om de vil ha deg i livet sitt, men på den andre siden så vil jeg ha den personen i livet mitt for alt det er verdt. Denne situasjonen er jeg i, og jeg klarer ikke annet å sette meg ned på kne å vente. Kommer til å bli enda mer knust hvis det viser seg at vi ikke lenger skal være sammen

Anonymous poster hash: 70cd2...496

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville begynt med å bruke paragrafer. Avsnitt... :D

Jeg tror jeg ville gitt vedkommende litt tid til å tenke.

Endret av AndreasBR
Skrevet

Paragrafer, really?

Skrevet (endret)

Paragrafer, really?

Really. Er mye enklere å lese et langt innlegg om man benytter paragrafer når man skriver et innlegg ;) Beklager at jeg ikke hintet nok til at det var innlegget ditt jeg mente :P

Endret av AndreasBR
Skrevet

Really. Er mye enklere å lese et langt innlegg om man benytter paragrafer når man skriver et innlegg ;) Beklager at jeg ikke hintet nok til at det var innlegget ditt jeg mente :P

Jeg skjønte det, men kanskje du mener avsnitt? 😅

Skrevet

Jeg skjønte det, men kanskje du mener avsnitt?

Øøøh :P .... Ja, tenkte "paragraph", men mente avsnitt ja.

Skrevet

Øøøh :P .... Ja, tenkte "paragraph", men mente avsnitt ja.

Ja, altså jeg er helt enig med deg. Men jeg skriver på mobil, og ønsket bare å få skrevet ned alt fortest mulig for å motta noen gode råd.

Så jeg får vel bare vente til han kontakter meg da.

• Liker 1
Skrevet

Eksen min var slik!

"Jeg vet ikke hva jeg vil" var nesten dagligdags i forholdet vårt. Ble nesten ødelagt psykisk.

Ikke vent på denne fyren. Folk som "ikke vet hva de vil" kan bli utrolig ødeleggende for deg.

Ikke gjør som meg og godta dette. Jeg angrer som en gal på at jeg godtok oppførselen til min eks.

Anonymous poster hash: a7461...621

Skrevet

Eksen min var slik!

"Jeg vet ikke hva jeg vil" var nesten dagligdags i forholdet vårt. Ble nesten ødelagt psykisk.

Ikke vent på denne fyren. Folk som "ikke vet hva de vil" kan bli utrolig ødeleggende for deg.

Ikke gjør som meg og godta dette. Jeg angrer som en gal på at jeg godtok oppførselen til min eks.

Anonymous poster hash: a7461...621

Dersom det er dagligdags er det en helt annen sak.

Selvfølgelig skal hun gi denne fyren litt pusterom, noe annet ville vært helt hinsides..

"Jeg behøver litt pusterom for å tenke, kan vi snakkes siden?"

"Nei faen heller, du liker meg ikke lenger.. hade bra, jeg finner noe bedre"

^ ser du?

men om han begynner fram og tilbake hele tiden, burde det lyse noen lamper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...