AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Banken spør hvor mye jeg har i årslønn. Skal jeg regne med feriepengene som kom inn i sommer? Skal jeg regne med ekstra skattepliktige goder som mobiltelefoni? Anonymous poster hash: c538a...119
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Skal jeg regne med bonuser (ikke feriepengegrunnlag)? Anonymous poster hash: c538a...119
AndreasBR Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 (endret) Banken ønsker å vite hva din faste lønn er. Og det er normalt månedslønn * 12 om jeg ikke tar helt feil. Blir ikke helt riktig da man får feriepenger i juni da men... Om du har fast bonus tror jeg du må "bevise" dette. En tidligere kollega viste til at han hadde ca 5-6 vakter i året som ga bra inntekt, og det godtok banken. Endret 21. september 2014 av AndreasBR
nojac Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 (endret) Hva står det i arbeidsavtalen du har inngått? Bare timelønn? Er antall timer spesifisert? Årslønna inkluderer feriepenger, men variabel bonus som ikke inngår i arbeidsavtalen og andre "frynsegoder" holdes normalt utenfor. . Banken ber vanligvis om dokumentasjon i form av lønnsslipp for siste måned(er), Endret 21. september 2014 av nojac
Gjest Bud Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Banken ønsker å vite hva din faste lønn er. Og det er normalt månedslønn * 12 om jeg ikke tar helt feil. Blir ikke helt riktig da man får feriepenger i juni da men... Om du har fast bonus tror jeg du må "bevise" dette. En tidligere kollega viste til at han hadde ca 5-6 vakter i året som ga bra inntekt, og det godtok banken. Du er ikke helt stø på økonomi du..?, men råd skal du komme med...
AndreasBR Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Du er ikke helt stø på økonomi du..?, men råd skal du komme med... Personangrep var du flink med, men å komme med noe svar, det klarte du ikke? Hvilken del av det jeg skrev mener du var feil?? Greit å få med det, så slipper du fremstå som en dust som tyr til personangrep.
Spaghetti Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 Månedslønn Brutto * 12. Hvis du har timeslønn så burde det stå i kontrakten hvor mange timer per uke du jobber. Hvis du jobber 37.5 per uke så er det 1950 timer per år, så da kan du gange månedslønnen din med dette beløpet. Tviler på at banken er interessert i bonuser med mindre det ikke er 100% sikker inntekt.
AndreasBR Skrevet 21. september 2014 #8 Skrevet 21. september 2014 Månedslønn Brutto * 12. Hvis du har timeslønn så burde det stå i kontrakten hvor mange timer per uke du jobber. Hvis du jobber 37.5 per uke så er det 1950 timer per år, så da kan du gange månedslønnen din med dette beløpet. Tviler på at banken er interessert i bonuser med mindre det ikke er 100% sikker inntekt. Du mener vel timeslønnen?
Gjest Bud Skrevet 21. september 2014 #9 Skrevet 21. september 2014 Personangrep var du flink med, men å komme med noe svar, det klarte du ikke? Hvilken del av det jeg skrev mener du var feil?? Greit å få med det, så slipper du fremstå som en dust som tyr til personangrep. Svaret ditt var om vanlig vissvass, det jeg ønsket å påpeke var at svaret ditt som vanlig var vissvass sånn at du blir oppmerksom på at du skriver vissvass, som i så mange andre tråder du svarer i så er også TS i denne tråden interessert i et konkret svar, ikke ditt vanlige generelle pisspreik. Personangrep, ja kanskje, men ta det til ettertanke så du slipper å fremstå som en dust som til stadighet tyr til sitt vissvass.
AndreasBR Skrevet 21. september 2014 #10 Skrevet 21. september 2014 Svaret ditt var om vanlig vissvass, det jeg ønsket å påpeke var at svaret ditt som vanlig var vissvass sånn at du blir oppmerksom på at du skriver vissvass, som i så mange andre tråder du svarer i så er også TS i denne tråden interessert i et konkret svar, ikke ditt vanlige generelle pisspreik. Personangrep, ja kanskje, men ta det til ettertanke så du slipper å fremstå som en dust som til stadighet tyr til sitt vissvass. Jeg svarte ikke vissvass i denne tråden???? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå