Gå til innhold

Urban Decay Vice 3 palette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har kjøpt og testet denne?

Og i så fall, er den like god som andre Urban Decay paletter?

Jeg syns den ser så utrolig fin ut, men har lyst til å høre erfaringer

før jeg eventuelt kjøper den..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er perfekt, og siden den har den nye formulaen er den like bra som de andre nyere palettene. Har alt man trenger av farger og formulaer, og bruker den hele tiden. Men vice 4 kommer ganske snart, så hadde ventet på den om jeg var deg. Det og vice 3 er ganske overpriset de plassene den finnes, er den ikke?

Skrevet (endret)

..

Endret av vimsefrøken
Skrevet

Den er perfekt, og siden den har den nye formulaen er den like bra som de andre nyere palettene. Har alt man trenger av farger og formulaer, og bruker den hele tiden. Men vice 4 kommer ganske snart, så hadde ventet på den om jeg var deg. Det og vice 3 er ganske overpriset de plassene den finnes, er den ikke?

Er ikke Vice 3 den nye paletten som nettopp har kommet ut?

Når jeg ser på reviews og på Sephora sin side så står det i så fall at den er nyankommet nå.

Prisen på Sephora er ca kr 382,-. Så den ligger vel ganske likt i pris som de andre palettene

til Urban Decay vil jeg si, og helt sikkert overpriset, men fargene var jo så fine, og veldig

greit med paletter syns jeg, lett å reise med :)

Skrevet

Har bare hørt positive ting om den i alle fall. Syns ikke 382 kr er så gale jeg, man får jo 20 øyenskygger, ca 19 kr per øyenskygge. UD øyenskyggene koster vanligvis typ 100 kr...

Anonymous poster hash: 8eb8c...53a
Skrevet

Går det forresten ikke an å bestille Urban decay fra sephora til Norge? Hvis man må bestille gjennom f.eks MyUS blir det jo så utrolig dyrt...

Skrevet

Er ikke Vice 3 den nye paletten som nettopp har kommet ut?

Når jeg ser på reviews og på Sephora sin side så står det i så fall at den er nyankommet nå.

Prisen på Sephora er ca kr 382,-. Så den ligger vel ganske likt i pris som de andre palettene

til Urban Decay vil jeg si, og helt sikkert overpriset, men fargene var jo så fine, og veldig

greit med paletter syns jeg, lett å reise med :)

Herregud så scatterbrained jeg er. Det er vice 2 jeg har! Ante ikke at vice 3 hadde kommet allerede? Kjøp den før den forsvinner for godt og blir solgt til blodpriser på ebay! Vice 2 er som nevt super, da er nok vice 3 like god!

Haha, må bare le av meg selv. Så ufattelig fjernt :P

Skrevet

Herregud så scatterbrained jeg er. Det er vice 2 jeg har! Ante ikke at vice 3 hadde kommet allerede? Kjøp den før den forsvinner for godt og blir solgt til blodpriser på ebay! Vice 2 er som nevt super, da er nok vice 3 like god!

Ok, jeg måtte faktisk ut på nett å sjekke, da det hørtes ut som Vice 3 var en "gammel"

palette jeg frem til nå ikke hadde fått med meg :)

Må si jeg er fristet, fargene ser jo helt fantastisk ut, og UD er ett utrolig godt merke innenfor

øyeskygger syns nå jeg. Bare litt usikker på hvor wearable den er til hverdag`s, men ser jo

at Vice 3 har flere matte/nøytrale øyeskygger enn Vice 2, samt at det skal være bare helt

nye øyeskygger i denne paletten.

Skrevet

Ok, jeg måtte faktisk ut på nett å sjekke, da det hørtes ut som Vice 3 var en "gammel"

palette jeg frem til nå ikke hadde fått med meg :)

Må si jeg er fristet, fargene ser jo helt fantastisk ut, og UD er ett utrolig godt merke innenfor

øyeskygger syns nå jeg. Bare litt usikker på hvor wearable den er til hverdag`s, men ser jo

at Vice 3 har flere matte/nøytrale øyeskygger enn Vice 2, samt at det skal være bare helt

nye øyeskygger i denne paletten.

Når jeg ser over Vice 3 synes jeg at Vice 2 er mer "meg" og passer meg bedre. Men det jeg savnet i Vice 2 var sånne rike, røde/rosa farger, og det har jo Vice 3 plenty av. Vice 2 virker som en kaldere palett? Uansett virker det som om begge er utrolig anvendelige. Grunnen til at Vice palettene får så mye hype er fordi de har så mye av alt. At forpakningen er ufattelig kul skader heller ikke :danse:

Skrevet

Den er akkurat like god som forgjengerne, og har vært med meg overalt siden jeg kjøpte den.

Til hverdags er den mye bedre enn 2, da fargene er dusere og mattere. Stemmer også at det er en ganske varm palett.

Skrevet

Den er akkurat like god som forgjengerne, og har vært med meg overalt siden jeg kjøpte den.

Til hverdags er den mye bedre enn 2, da fargene er dusere og mattere. Stemmer også at det er en ganske varm palett.

Hvis den er en varmere palette så passer det jo meg bra, da jeg kler mest varme farger.

Jeg kan komme unna med både varme og kalde, men varme er helt klart best til min

fargeskala ellers.

Skrevet

Hvor kan en få tak i denne??

Sephora selger den :)

Skrevet
BabyBlue, on 21 Sept 2014 - 17:42, said:

Sephora skal sende til norge også nå

Jeg får beskjed om at Urban decay produkter ikke kan sendes til Norge.

Skrevet

Jeg får beskjed om at Urban decay produkter ikke kan sendes til Norge.

Åh, så irriterende når nettsider gjør sånt... har du prøvd urbandecay.com?

Skrevet
BabyBlue, on 21 Sept 2014 - 23:04, said:

Åh, så irriterende når nettsider gjør sånt... har du prøvd urbandecay.com?

Man kan bestille derfra via for eksempel MyUS, men det er dyrt, frakten til MyUS er dyr og i tillegg påtar up (eller hvem det er de sender mer) seg å toll/moms -behandle pakkene så man betale mye i avgifter til dem pga det. Hos sephora betaler man moms til dem automatisk og så slipper man andre avgifter i forbindelse med det.

Skrevet

Så nettopp at de har fått en ny Naked Basics 2 også, som er ny.

De har jo Naked Basics 1 allerede. Utrolig hvor mye fint Urban Decay

kommer ut med nå for tiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...