AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Ja, jeg vet det er myre grubling, fortvilelse og frustrasjon involvert i en forelskelse, men herregud som jeg savner det! Savner en å tenke på til jeg blir gal, savner å føle meg savnet, savner kyssingen og jeg savner gnisten! Jeg savner all kosingen, å ha lyst til å være med den ene personen døgnet rundt, så ille at det går ut over konsentrasjonsevnen og mer til. Og jeg savner all sexen. Og noen å sove med. Ja, da var jeg vel kvitt litt frustrasjon for denne gang, beklager så mye! Anonymous poster hash: 82c9d...7ef
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Håper ikke du er en mann som kvitter deg fort med de du blir forelsket i. Anonymous poster hash: 04c10...230
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Håper ikke du er en mann som kvitter deg fort med de du blir forelsket i.Anonymous poster hash: 04c10...230 Ikke er jeg mann og ikke driver jeg med bruk og kast.Anonymous poster hash: 82c9d...7ef
99699 Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Jeg tenker at hvis du savner å være forelsket, så møter/ser du for lite mennesker i hverdagen eller så er du FOR kresen. Jeg kan bli forelsket i løp av et blunk(og det er ikke en god egenskap) og ha dype tanker og filosofere om denne personen. Selv et møte med en kvinne som jeg gjorde for 3 år siden gjør at jeg den dag i dag tenker dypt om henne. Jeg så henne i kanskje bare 20-30 sec. men utstrålingen og auraen hennes var bare magisk. Selv brukere her på KG gjør at hjernen min fucker seg! Det er en god følelse, men bare synd at du ikke får den følelsen du også...!
Gjest krokodillen Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Jeg tenker at hvis du savner å være forelsket, så møter/ser du for lite mennesker i hverdagen eller så er du FOR kresen. Jeg kan bli forelsket i løp av et blunk(og det er ikke en god egenskap) og ha dype tanker og filosofere om denne personen. Selv et møte med en kvinne som jeg gjorde for 3 år siden gjør at jeg den dag i dag tenker dypt om henne. Jeg så henne i kanskje bare 20-30 sec. men utstrålingen og auraen hennes var bare magisk. Selv brukere her på KG gjør at hjernen min fucker seg! Det er en god følelse, men bare synd at du ikke får den følelsen du også...! Da er du betatt, ikke forelska. Selv om man ikke forelsker seg i hytt og pine så er ikke det nødvendigvis slik at man er kresen. Folk som forelsker seg bare noen ser på dem syns jeg virker despo
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Da er du betatt, ikke forelska. Selv om man ikke forelsker seg i hytt og pine så er ikke det nødvendigvis slik at man er kresen. Folk som forelsker seg bare noen ser på dem syns jeg virker despo TS her. Jeg er litt enig. Altså, godt mulig at jeg er litt kresen, men det syns jeg da at man skal være. Og jeg har vel vært betatt av et par stykker det siste året, men det er ikke det samme som en forelskelse. Og det er forelskelsen jeg savner Anonymous poster hash: 82c9d...7ef
Nettinettet Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 Du har bare ikke møtt noen som gir deg den følelsen.. Fortsett å lete så dukker den nok opp! :D 2
mor88 Skrevet 21. september 2014 #8 Skrevet 21. september 2014 Savner også å bli forelsket....noe med alderenå gjøre og erfaringer kanskje? ....
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #9 Skrevet 21. september 2014 Savner også å bli forelsket....noe med alderenå gjøre og erfaringer kanskje? .... Hva mener du? TS Anonymous poster hash: 82c9d...7ef
Nettinettet Skrevet 21. september 2014 #10 Skrevet 21. september 2014 Savner også å bli forelsket....noe med alderenå gjøre og erfaringer kanskje? .... Ja det tror jeg absolutt! Jo flere erfaringer man har, jo mer bevisst er man. Derfor er det også lett å dra frem tidligere erfaringer å analysere og vurdere ut i fra disse. Men hvis man klarer å fokusere på det som er her og nå, og tro på det som skjer, frem til det motsatte er bevist, så vil man kunne få flere sommerfugler i magen og oppleve gode følelser igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #11 Skrevet 21. september 2014 Ja det tror jeg absolutt! Jo flere erfaringer man har, jo mer bevisst er man. Derfor er det også lett å dra frem tidligere erfaringer å analysere og vurdere ut i fra disse. Men hvis man klarer å fokusere på det som er her og nå, og tro på det som skjer, frem til det motsatte er bevist, så vil man kunne få flere sommerfugler i magen og oppleve gode følelser igjen. Jeg har ikke blitt behandlet dårlig eller noe av menn tidligere, så sitter ikke med dårlige erfaring sånn sett. Men jeg har brukt ganske mange år av mitt liv på et forhold som til slutt skulle vise seg å ikke fungere, noe som jeg fremdeles syns er veldig trist, men jeg har ikke lyst til å leve resten av livet alene fordiom. Høres veldig tragisk ut å si det, men det er nesten så jeg skulle ønske det aldri ble slutt mellom meg og eksen. Men da fokuserer jeg jo bare på det som var bra med forholdet, og at jeg savner ham veldig. Anonymous poster hash: 82c9d...7ef
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #12 Skrevet 21. september 2014 Jeg har ikke blitt behandlet dårlig eller noe av menn tidligere, så sitter ikke med dårlige erfaring sånn sett. Men jeg har brukt ganske mange år av mitt liv på et forhold som til slutt skulle vise seg å ikke fungere, noe som jeg fremdeles syns er veldig trist, men jeg har ikke lyst til å leve resten av livet alene fordiom. Høres veldig tragisk ut å si det, men det er nesten så jeg skulle ønske det aldri ble slutt mellom meg og eksen. Men da fokuserer jeg jo bare på det som var bra med forholdet, og at jeg savner ham veldig. Anonymous poster hash: 82c9d...7ef hvor gammel er du? Anonymous poster hash: a1ab1...488
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #13 Skrevet 21. september 2014 hvor gammel er du? Anonymous poster hash: a1ab1...488 25 Anonymous poster hash: 82c9d...7ef
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #14 Skrevet 21. september 2014 25 Anonymous poster hash: 82c9d...7ef Var sammen med eksen i 9,5 år Anonymous poster hash: 82c9d...7ef
Nettinettet Skrevet 21. september 2014 #15 Skrevet 21. september 2014 Høres veldig tragisk ut å si det, men det er nesten så jeg skulle ønske det aldri ble slutt mellom meg og eksen. Men da fokuserer jeg jo bare på det som var bra med forholdet, og at jeg savner ham veldig. Anonymous poster hash: 82c9d...7ef Det er helt normalt å gjøre dette. Jeg tok tilbake eksen 3 ganger fordi jeg ikke klarte finne noen som var bedre. Da var det bedre å ta til takke med han jeg hadde det greit med 50% av tiden, kontra å være ulykkelig 90% av tiden. Problemer var ikke at det ikke fantes noen bedre, problemer av at jeg ikke hadde det bra med meg selv. Når jeg begynte å fokusere på meg selv og var ærlig med meg selv om hva som gjorde meg ulykkelig, fant jeg også ut hva jeg måtte endre for å bli lykkelig. Når jeg fant meg selv, fikk det bra med meg selv, mistet jeg også totalt interessen for eksen, eller for å ta til takke med noe som helst. Det blir ikke enklere å treffe den rette, men det blir enklere å nyte livet uten noen i det.
Gjest Handymanhedmark Skrevet 21. september 2014 #16 Skrevet 21. september 2014 Savner også å bli forelsket....noe med alderenå gjøre og erfaringer kanskje? .... Savner ei å kunne gi masse omsorg og kjærlighet til :-) ei å kunne kysse og smake på :-)
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #17 Skrevet 21. september 2014 Det er helt normalt å gjøre dette. Jeg tok tilbake eksen 3 ganger fordi jeg ikke klarte finne noen som var bedre. Da var det bedre å ta til takke med han jeg hadde det greit med 50% av tiden, kontra å være ulykkelig 90% av tiden. Problemer var ikke at det ikke fantes noen bedre, problemer av at jeg ikke hadde det bra med meg selv. Når jeg begynte å fokusere på meg selv og var ærlig med meg selv om hva som gjorde meg ulykkelig, fant jeg også ut hva jeg måtte endre for å bli lykkelig. Når jeg fant meg selv, fikk det bra med meg selv, mistet jeg også totalt interessen for eksen, eller for å ta til takke med noe som helst. Det blir ikke enklere å treffe den rette, men det blir enklere å nyte livet uten noen i det. Jeg har det ganske så bra med meg selv, og jeg har gjennom livet lært meg å være ærlig mot meg selv og kjenne på hva som er viktig for meg. Det som er saken er at jeg og eksen skiltes som venner. Han er en helt fantastisk person og etter å ha delt så mange gode og vonde år sammen vil det være helt utenkelig å miste totalt interessen for han. Vi var ikke kompatible som kjærester de siste årene, men det er likevel utrolig vanskelig når en såpass viktig og sentral person i livet ikke er en del av det lengre. For meg er relasjoner til andre mennesker selve meningen med livet. Og selv om jeg er en person som trives i mitt eget selskap, og strengt tatt klarer meg helt fint som singel, oppleves hverdagen som ganske meningsløs når jeg ikke har noen å dele den med. Venner og familie dekker selvsagt noe av dette behovet, men det er likevel ikke det samme. Anonymous poster hash: 82c9d...7ef
Nettinettet Skrevet 21. september 2014 #18 Skrevet 21. september 2014 Jeg har det ganske så bra med meg selv, og jeg har gjennom livet lært meg å være ærlig mot meg selv og kjenne på hva som er viktig for meg. Det som er saken er at jeg og eksen skiltes som venner. Han er en helt fantastisk person og etter å ha delt så mange gode og vonde år sammen vil det være helt utenkelig å miste totalt interessen for han. Vi var ikke kompatible som kjærester de siste årene, men det er likevel utrolig vanskelig når en såpass viktig og sentral person i livet ikke er en del av det lengre. For meg er relasjoner til andre mennesker selve meningen med livet. Og selv om jeg er en person som trives i mitt eget selskap, og strengt tatt klarer meg helt fint som singel, oppleves hverdagen som ganske meningsløs når jeg ikke har noen å dele den med. Venner og familie dekker selvsagt noe av dette behovet, men det er likevel ikke det samme. Anonymous poster hash: 82c9d...7ef Men da er du jo veldig der jeg er nå, og da må du bare bruke tid på å treffe mennesker. Delta på sosiale eventer, inviter venner med nye venner på middag, gå ut å treff folk. Vær aktiv i jakten etter noen som passer for deg. Vi sier nå at vi treffes på nettet, men sannheten er at vi treffes på nettet fordi det er der vi er! Hvis alle bare logger seg av, og begynner å gå ut blant folk vil flere treffes der! Og der er det enklere og raskere å se hvem man egentlig passer sammen med!
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #19 Skrevet 21. september 2014 Men da er du jo veldig der jeg er nå, og da må du bare bruke tid på å treffe mennesker. Delta på sosiale eventer, inviter venner med nye venner på middag, gå ut å treff folk. Vær aktiv i jakten etter noen som passer for deg. Vi sier nå at vi treffes på nettet, men sannheten er at vi treffes på nettet fordi det er der vi er! Hvis alle bare logger seg av, og begynner å gå ut blant folk vil flere treffes der! Og der er det enklere og raskere å se hvem man egentlig passer sammen med! Ja, jeg er helt enig. Alt for mye tid går med på nettet istedet for sammen med mennesker. Skal prøve å være litt flinkere på dette området selv. Men er litt redd for å virke desperat om jeg så aktiv i å finne noen. Anonymous poster hash: 82c9d...7ef 1
Nettinettet Skrevet 21. september 2014 #20 Skrevet 21. september 2014 Ja, jeg er helt enig. Alt for mye tid går med på nettet istedet for sammen med mennesker. Skal prøve å være litt flinkere på dette området selv. Men er litt redd for å virke desperat om jeg så aktiv i å finne noen. Anonymous poster hash: 82c9d...7ef Det er jo ingen andre enn deg som vet HVOR aktiv du er i letingen din. Du er jo bare aktiv med å være sosial. Hvorfor du er det trenger ingen vite. Og når du treffer noen så har det vært verdt den desperasjonen du kanskje føler at du har mens du leter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå