Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart ut å reise og bør ha med meg så lite som mulig, så jeg skulle gjerne hatt noen sånne små beholdere jeg kan kremer og foundation og slikt i. Jeg har allerede et par på ca. 20-25 ml, men jeg skulle gjerne hatt noe mindre enn dette. Hvor kan jeg få tak i noe slikt til en grei pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal snart ut å reise og bør ha med meg så lite som mulig, så jeg skulle gjerne hatt noen sånne små beholdere jeg kan kremer og foundation og slikt i. Jeg har allerede et par på ca. 20-25 ml, men jeg skulle gjerne hatt noe mindre enn dette. Hvor kan jeg få tak i noe slikt til en grei pris?

Kanskje på apotek?

På parfymeri kan du også spørre om å få kjøpe.

Jeg fikk et slikt i dag på et perfymeri, da jeg spurte etter prøve på en krem og hun laget en prøve til meg i en liten rund boks med lokk

Anonymous poster hash: 776dd...738

Skrevet

http://www.ebay.co.uk/sch/sis.html?_nkw=10%20x%2050ml%20Empty%20craft%20balm%20hair%20wax%20candle%20tin%20cosmetic%20pot%20make%20up%20container&_itemId=140833139692

Skrevet

spør der kremene er kjøpt. Parfymeri har som regel små bokser. Evt kanskje du får en liten vareprøve (tube el.l. til å ha med på reisen) om du spør

Skrevet

Jeg tror jeg sjekker apoteket, HM og Panduro. Er litt usikker når det kommer til å bestille på nett siden jeg er redd for å ikke få dem før jeg reiser. Men da er det jo tydlig at det fins i mange forskjellige størrelser.

Skrevet

De selger på Nille, men usikker på hvilken størrelse det var på de. Vil egentlig tro at de fleste av disse "alt-mulig-butikkene" har slikt :)

Skrevet

Vitus apotek har.

Anonymous poster hash: a6fb5...ec5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...