AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Sikkert er rar tråd med trengte å skrive dette... Jeg la ikke merke til deg før etter en stund. Plutselig så jeg deg, vet ikke hvorfor dette skjedde akkurat da. Jeg ble facinert av deg, deretter betatt. Jeg observerte at det samme gjaldt for deg. Vi lekte en stund, testet hverandres grenser og koste oss i hverandres selskap. Vi forsto begge at dette at dette utviklet seg for fort. Vi trakk oss vel egentlig samtidig. Jeg gift og vi kollegaer. Jeg klarte ikke å gi slipp. Brukte vel nå nesten 6 måneder på å gradevis bygge opp en dialog med deg igjen. Jeg elsker deg forsto jeg, for meg er du en perfekt match. Det er sjeldent man møter noen som deg, du har selvtillit, du kan være dominerende men du er tvers gjennom snill og vakker. Jeg ser også at du ønsker dialog, vi har vel kanskje begynt å leke litt igjen men mer moderat enn før. Jeg gleder meg til å se deg og prate med deg - du er utfordrende og intelligent. Nå er vi kommet til det vanskelig, ta beslutninger og for min del gjennomføre prosesser jeg aldri trodde jeg kunne være i stand til. Det du har lært meg er at jeg skal gjennomføre de endringene i mitt liv, som jeg mener er riktig uavhengig av deg og vårt forhold. Samtidig betyr det da også at jeg forventer at du forstår at jeg også har andre hensyn enn deg å vurdere. Jeg bryter opp en familie og vil skape problemer for mine to barn hvis jeg velger å forfølge min egen lykke med deg. Elsker deg. Forstå at dette er vanskelig for meg mvh ts Anonymous poster hash: d6a7d...64b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Sikkert er rar tråd med trengte å skrive dette... Jeg la ikke merke til deg før etter en stund. Plutselig så jeg deg, vet ikke hvorfor dette skjedde akkurat da. Jeg ble facinert av deg, deretter betatt. Jeg observerte at det samme gjaldt for deg. Vi lekte en stund, testet hverandres grenser og koste oss i hverandres selskap. Vi forsto begge at dette at dette utviklet seg for fort. Vi trakk oss vel egentlig samtidig. Jeg gift og vi kollegaer. Jeg klarte ikke å gi slipp. Brukte vel nå nesten 6 måneder på å gradevis bygge opp en dialog med deg igjen. Jeg elsker deg forsto jeg, for meg er du en perfekt match. Det er sjeldent man møter noen som deg, du har selvtillit, du kan være dominerende men du er tvers gjennom snill og vakker. Jeg ser også at du ønsker dialog, vi har vel kanskje begynt å leke litt igjen men mer moderat enn før. Jeg gleder meg til å se deg og prate med deg - du er utfordrende og intelligent. Nå er vi kommet til det vanskelig, ta beslutninger og for min del gjennomføre prosesser jeg aldri trodde jeg kunne være i stand til. Det du har lært meg er at jeg skal gjennomføre de endringene i mitt liv, som jeg mener er riktig uavhengig av deg og vårt forhold. Samtidig betyr det da også at jeg forventer at du forstår at jeg også har andre hensyn enn deg å vurdere. Jeg bryter opp en familie og vil skape problemer for mine to barn hvis jeg velger å forfølge min egen lykke med deg. Elsker deg. Forstå at dette er vanskelig for meg mvh ts Anonymous poster hash: d6a7d...64b Hva med din kone? Anonymous poster hash: 8a44b...be0 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Sikkert er rar tråd med trengte å skrive dette... Jeg la ikke merke til deg før etter en stund. Plutselig så jeg deg, vet ikke hvorfor dette skjedde akkurat da. Jeg ble facinert av deg, deretter betatt. Jeg observerte at det samme gjaldt for deg. Vi lekte en stund, testet hverandres grenser og koste oss i hverandres selskap. Vi forsto begge at dette at dette utviklet seg for fort. Vi trakk oss vel egentlig samtidig. Jeg gift og vi kollegaer. Jeg klarte ikke å gi slipp. Brukte vel nå nesten 6 måneder på å gradevis bygge opp en dialog med deg igjen. Jeg elsker deg forsto jeg, for meg er du en perfekt match. Det er sjeldent man møter noen som deg, du har selvtillit, du kan være dominerende men du er tvers gjennom snill og vakker. Jeg ser også at du ønsker dialog, vi har vel kanskje begynt å leke litt igjen men mer moderat enn før. Jeg gleder meg til å se deg og prate med deg - du er utfordrende og intelligent. Nå er vi kommet til det vanskelig, ta beslutninger og for min del gjennomføre prosesser jeg aldri trodde jeg kunne være i stand til. Det du har lært meg er at jeg skal gjennomføre de endringene i mitt liv, som jeg mener er riktig uavhengig av deg og vårt forhold. Samtidig betyr det da også at jeg forventer at du forstår at jeg også har andre hensyn enn deg å vurdere. Jeg bryter opp en familie og vil skape problemer for mine to barn hvis jeg velger å forfølge min egen lykke med deg. Elsker deg. Forstå at dette er vanskelig for meg mvh ts Anonymous poster hash: d6a7d...64b Hvorfor svikter du din kone? Anonymous poster hash: 8a44b...be0 7
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Sikkert er rar tråd med trengte å skrive dette... Jeg la ikke merke til deg før etter en stund. Plutselig så jeg deg, vet ikke hvorfor dette skjedde akkurat da. Jeg ble facinert av deg, deretter betatt. Jeg observerte at det samme gjaldt for deg. Vi lekte en stund, testet hverandres grenser og koste oss i hverandres selskap. Vi forsto begge at dette at dette utviklet seg for fort. Vi trakk oss vel egentlig samtidig. Jeg gift og vi kollegaer. Jeg klarte ikke å gi slipp. Brukte vel nå nesten 6 måneder på å gradevis bygge opp en dialog med deg igjen. Jeg elsker deg forsto jeg, for meg er du en perfekt match. Det er sjeldent man møter noen som deg, du har selvtillit, du kan være dominerende men du er tvers gjennom snill og vakker. Jeg ser også at du ønsker dialog, vi har vel kanskje begynt å leke litt igjen men mer moderat enn før. Jeg gleder meg til å se deg og prate med deg - du er utfordrende og intelligent. Nå er vi kommet til det vanskelig, ta beslutninger og for min del gjennomføre prosesser jeg aldri trodde jeg kunne være i stand til. Det du har lært meg er at jeg skal gjennomføre de endringene i mitt liv, som jeg mener er riktig uavhengig av deg og vårt forhold. Samtidig betyr det da også at jeg forventer at du forstår at jeg også har andre hensyn enn deg å vurdere. Jeg bryter opp en familie og vil skape problemer for mine to barn hvis jeg velger å forfølge min egen lykke med deg. Elsker deg. Forstå at dette er vanskelig for meg mvh ts Anonymous poster hash: d6a7d...64b Sa du de ordene til hun som du giftet deg med også, en gang i tiden? Hva betyr det for deg, det "å elske" noen? Anonymous poster hash: 8a44b...be0 2
Noope Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Iallefall fortell din kone om dette så hun får en sjanse til å spørre hvorfor du ikke har nok med henne lenger, så hun evt kan forbedre seg. Eller forlate deg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Ønsket vel egentlig ikke så mange kommentarer da. Ville bare skrive det. Har ikke behov for å utdype forholdet til kona utenom at vi er gode venner. Vært venner de siste 4 årene eller noe slikt. Takk for meg, trengte å skrive dette og lese det. mvh tosken Anonymous poster hash: d6a7d...64b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Ønsket vel egentlig ikke så mange kommentarer da. Ville bare skrive det. Har ikke behov for å utdype forholdet til kona utenom at vi er gode venner. Vært venner de siste 4 årene eller noe slikt. Takk for meg, trengte å skrive dette og lese det. mvh tosken Anonymous poster hash: d6a7d...64b Vil det si at du og kona har snakket om det, og at dere ikke er glade i hverandre lengre, og hun også er åpen for at dere går fra hverandre? Anonymous poster hash: 8a44b...be0
Britt Banditt Skrevet 20. september 2014 #9 Skrevet 20. september 2014 Er minst femte gangen jeg leser tråder fra deg nå, TS. Ta et valg og stå for det! Du har holdt henne du elsker lenge nok på gress, og selv om (i følge dine andre tråder) kona di ikke vil skilles så har du all rett til det. De fleste skilsmisser skjer ikke ved at man blir enige om det. Kutt ut kollegaen din eller skill deg. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 20. september 2014 #10 Skrevet 20. september 2014 (endret) Hvor står det at TS er en mann? Slik jeg leser HI kan det like gjerne være skrevet av en kvinne. Og der kom TS og bekreftet sitt kjønn og trådtittelen ja. Da ble kommentaren unødvendig. Endret 20. september 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #11 Skrevet 20. september 2014 Ønsket vel egentlig ikke så mange kommentarer da. Ville bare skrive det. Har ikke behov for å utdype forholdet til kona utenom at vi er gode venner. Vært venner de siste 4 årene eller noe slikt. Takk for meg, trengte å skrive dette og lese det. mvh toskenAnonymous poster hash: d6a7d...64b Pisspreik. Du poster ikke på KG fordi du IKKE ønsker kommentarer. Dersom planen bare hadde vært å få tankene "på papiret" kunne du åpna et word-dokument eller funnet ei notatblokk.Anonymous poster hash: 915ce...05d 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #12 Skrevet 20. september 2014 Er minst femte gangen jeg leser tråder fra deg nå, TS. Ta et valg og stå for det! Du har holdt henne du elsker lenge nok på gress, og selv om (i følge dine andre tråder) kona di ikke vil skilles så har du all rett til det. De fleste skilsmisser skjer ikke ved at man blir enige om det. Kutt ut kollegaen din eller skill deg. det er merkelig, kun postet 2 svar før men lest dette forumet en stund. Hvordan kobler du du dette mot andre innlegg. Ja jeg er helt enig med deg, jeg må ta ett valg, men forstår ikke hvorfor du må være så ufyselige i formen mvh ts Anonymous poster hash: d6a7d...64b
Veurs Skrevet 20. september 2014 #13 Skrevet 20. september 2014 Ønsket vel egentlig ikke så mange kommentarer da. Ville bare skrive det. Har ikke behov for å utdype forholdet til kona utenom at vi er gode venner. Vært venner de siste 4 årene eller noe slikt. Takk for meg, trengte å skrive dette og lese det. mvh tosken Anonymous poster hash: d6a7d...64b Hei, tosken! Skjønner at dette ekteskapet ikke er av det store lenger, og dere fokuserer p barna, kanskje økonomi som deles osv. Men, er dette greit for din kone? Er hun av den oppfattelsen av at hun bare vil være venner, eller er det bare deg? Synes ikke du at du skulle forklare hvordan du føler for denne kollegaen din, og kanskje se om dere får til en løsning på sikt. Om foreldrene takler en skilsmisse bra, legger til rette for barna, kan alt gå ganske fint det. For du har det vel neppe bra slik som du lever nå. Selv synes jeg man skylder sin ektefelle å fortelle slikt, det er ikke og skal ikke være ditt valg å godta utroskapen din på hennes vegne, samme hva. Du er jo iferd med å gå i gang igjen med din kollega, kanskje på tide å gjøre det riktige her nå, synes du ikke?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #14 Skrevet 20. september 2014 Vil det si at du og kona har snakket om det, og at dere ikke er glade i hverandre lengre, og hun også er åpen for at dere går fra hverandre? Anonymous poster hash: 8a44b...be0 Vi er enig om at vi er gode venner, det stopper der. Vi sover på hvert vårt rom. Jeg ville bare skrive dette, trengte det. Jeg er kanskje en tosk, men tar enn så lenge ansvar for mine valg. Trengte å skrive dette, ikke noe mer. Ønsker ikke forståelse eller noe lignende. Ville bare lese ordene mine. TS Anonymous poster hash: d6a7d...64b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #15 Skrevet 20. september 2014 Du bør få av deg skylappene, du gjør akkurat det samme som x kona mi gjorde. Nå sitter ho der i en leilighet og legger all skyld på meg. Peker finger og lager storm i et vannglass for hver lille ting. Vel var ikke jeg som gikk hen og var utro, brukte opp alle pengene,løy, forskjellsbehandlet ungene, egotrippet, hylte og skreik. Alt på grunn av en liten flørt som utviklet seg på ho NOV. Karma er vel ei slem når mannen du roter med er gift og trekker seg, når han vet kona skal kjøpe hus ;-) Anonymous poster hash: 94e11...b82
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #16 Skrevet 20. september 2014 Hei, tosken! Skjønner at dette ekteskapet ikke er av det store lenger, og dere fokuserer p barna, kanskje økonomi som deles osv. Men, er dette greit for din kone? Er hun av den oppfattelsen av at hun bare vil være venner, eller er det bare deg? Synes ikke du at du skulle forklare hvordan du føler for denne kollegaen din, og kanskje se om dere får til en løsning på sikt. Om foreldrene takler en skilsmisse bra, legger til rette for barna, kan alt gå ganske fint det. For du har det vel neppe bra slik som du lever nå. Selv synes jeg man skylder sin ektefelle å fortelle slikt, det er ikke og skal ikke være ditt valg å godta utroskapen din på hennes vegne, samme hva. Du er jo iferd med å gå i gang igjen med din kollega, kanskje på tide å gjøre det riktige her nå, synes du ikke? Liker deg åsså. Du har humor. Var på vei til å legge meg men innledningen til teksten din var utrolig bra. Måtte bare svare. Takk for at du fikk meg til å smile TS Anonymous poster hash: d6a7d...64b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #17 Skrevet 20. september 2014 Liker deg åsså. Du har humor. Var på vei til å legge meg men innledningen til teksten din var utrolig bra. Måtte bare svare. Takk for at du fikk meg til å smile TS Anonymous poster hash: d6a7d...64b hei Leste inlegget ditt litt mer nøye nå og NEI hun andra og jeg har ikke hatt sex. Derfor klarer jeg denne rare situasjonen, Har ikkke vært utro. Nattta TS Anonymous poster hash: d6a7d...64b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #18 Skrevet 20. september 2014 hei Leste inlegget ditt litt mer nøye nå og NEI hun andra og jeg har ikke hatt sex. Derfor klarer jeg denne rare situasjonen, Har ikkke vært utro. Nattta TS Anonymous poster hash: d6a7d...64b God natt Håper at situasjonen løser seg til det beste for alle parter Lykke til Anonymous poster hash: 8a44b...be0
Noope Skrevet 21. september 2014 #19 Skrevet 21. september 2014 hei Leste inlegget ditt litt mer nøye nå og NEI hun andra og jeg har ikke hatt sex. Derfor klarer jeg denne rare situasjonen, Har ikkke vært utro. Nattta TS Anonymous poster hash: d6a7d...64b Man trenger ikke å ha hatt sex for å være utro. Det beste er om du forteller det til kona så kan hun få avgjøre om hun godtar dette eller ikke. Man fører ikke folk bak lyset på den måten du gjør nå. Eller bare kutte kontakten til kollegaen. Hvis du trengte å skrive ned ordene dine uten å få svar, så bare gjør det i Word neste gang, som en annen nevnte her.
estrella Skrevet 21. september 2014 #20 Skrevet 21. september 2014 Tråden er ryddet for hets. Estrella, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå