AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 sønnen min er 9 år og har en kompis som vi må være "forsiktig" med har vi funnet ut. Et feil ord til han så stortuter han og løper hjem. Sønnen min er utstyrt med med god sosial intelligens men jeg ser her at han sliter seg ut på denne kompisen for at han ikke "skal ta av" for den minste ting. Nå etter 1 år med tett kontakt ser jeg at sønnen min er begynt å bli forbanna på hele greia, dermed skjer det slike episoder mye oftere. Jeg sier at det er bedre at han ikke er så mye med han eller at han tar han med i en større gruppe og heller leker med han der. Er det vanlig at 9 åringer er så "på kanten" hele forbanna tiden? Mora hans sier han er sliten etter dagene på skolen, men så går det da helt i hundre fra morra til kveld der hjemme, og det er aldri snakk om å ta det med ro en dag. Anonymous poster hash: e36ec...0e0
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Hvilke type ting reagerer han på? Ett par konkrete eksempler gjør det enklere å danne en meningAnonymous poster hash: 0ded2...726 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Sønnen til en bekjent av meg er slik. Gråter og tuter bare for et skjevt ord eller om noe blir feil. Utrolig slitsomt og mora trøster. Jeg tror hun gjør ham en diger bjørnetjeneste ved å støtte opp om griningen for ingenting. Er nesten ikke sammen med dem mer fordi det er så slitsomt med den ungen. Anonymous poster hash: 9de51...d0d 1
Gjest Riskjeks Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Høres ut som om denne gutten ikke har det så lett. Kanskje han blir mobbet på skolen, eller ikke har det bra hjemme.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #5 Skrevet 23. september 2014 Høres ut som om denne gutten ikke har det så lett. Kanskje han blir mobbet på skolen, eller ikke har det bra hjemme. han har det veldig "travelt hjemme" det går i hundre fra morra til kveld. De skal være med på ALT og barna skal også være med på alt.. Det er mer enn engang han har kommet inn døra fordi mora må på trening eller gå langtur med hunden sent på kveld... Ungen virker alltid til å være overtrøtt. Anonymous poster hash: e36ec...0e0
Gjest Riskjeks Skrevet 23. september 2014 #6 Skrevet 23. september 2014 han har det veldig "travelt hjemme" det går i hundre fra morra til kveld. De skal være med på ALT og barna skal også være med på alt.. Det er mer enn engang han har kommet inn døra fordi mora må på trening eller gå langtur med hunden sent på kveld... Ungen virker alltid til å være overtrøtt. Anonymous poster hash: e36ec...0e0 Ja, kanskje det er grunnen. Når man er sliten/overstimulert/trøtt blir man jo lettere såret/sint, det er bare naturlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå