Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere sminkebørstene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å pusse opp badet og vil gjøre det litt ordentlig.

Så, hvis dere har lyst til å fortelle meg hvordan, i hva og kanskje bilder av hvordan dere oppbevarer dem :)

Og hvor det du har dem i, hvor det er kjøpt.

Anonymous poster hash: 3ef19...bff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg oppbevarer mine i en sølvfarget toalettmappe fra Linda Johansen.

Men jeg er ikke glad i å oppbevare de slik, føler at de forskjellige børstene

fort kommer bort i hverandre, og jeg vasker ikke alle koster etter hvert bruk.

Så jeg gleder meg til husoppussingen våres er klar, da skal jeg ha ett stort

sminkebord hvor jeg kan oppbevare slike ting, og tenker da at jeg skal finne

en stor glasskrukke, hvor kostene kan stå, har sett noe lignende på en blogg,

og det var så fint.

Anonymous poster hash: db843...e64
  • Liker 1
Skrevet

Har dem stående i et par krus, enten i skuffen jeg har sminke i eller i en hylle på rommet sammen med andre sminkeprodukter jeg bruker hver dag.

Anonymous poster hash: ca109...3bf
Skrevet (endret)

Jeg har akrylskåler med små gummiperler i. Slik de ofte står for eksempel på Sephora.

Da får de luft, de er lett tilgjengelige og det ser pent ut på sminkebordet.

Noe lignende av dette...

115ce6719972a8d6a812e7567db5d699.jpg

Endret av Athene
Skrevet

Jeg har denne fra ELF. Står på kanten på vasken.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg holder på å pusse opp badet og vil gjøre det litt ordentlig.

Så, hvis dere har lyst til å fortelle meg hvordan, i hva og kanskje bilder av hvordan dere oppbevarer dem :)

Og hvor det du har dem i, hvor det er kjøpt.

Jeg har en sånn mappe for sminkekoster. Vet ikke hvor den er kjøpt. Fikk den i gave

Skrevet

Jeg har akrylskåler med små gummiperler i. Slik de ofte står for eksempel på Sephora.

Noe lignende av dette...

Jeg vil gjerne også ha det slik når jeg får plass til det. Men en ting jeg lurer på er om ikke det blir støvete når det står slik?

Skrevet

Jeg vil gjerne også ha det slik når jeg får plass til det. Men en ting jeg lurer på er om ikke det blir støvete når det står slik?

Jeg har sminkebord i walk in closet, så det støver en god del, men det går helt fint likevel.

Børstene renser jeg en gang i måneden, det gjør jeg uavhengig av oppbevaring pga hygiene. 2-3 ganger i året renser jeg perlene i en sil med litt zalo, og vasker akrylskålene.

• Liker 1
Skrevet

Noe lignende av dette...

Det var noe sånt jeg tenkte meg, har jo sett det på pinterest blant annet. Men jeg klarer ikke finne en passende skål/vase til det som ikke koster mange hundre kroner. Og hvor har du kjøpt perlene ? :)

Skrevet

Det var noe sånt jeg tenkte meg, har jo sett det på pinterest blant annet. Men jeg klarer ikke finne en passende skål/vase til det som ikke koster mange hundre kroner. Og hvor har du kjøpt perlene ? :)

Kjøpte de på en hobby-butikk i Berlin, så der kan jeg dessverre ikke være til hjelp... Skålene mine kjøpte jeg på interiørbutikk som jeg heller ikke husker navnet på, og de kostet litt. Men jeg suplerte nylig og kjøpte da sett med skåler på Ikea (!). Du kjenner at det er billigere materiale, men man ser ikke noen forskjell overhodet.

Skrevet

Jeg har denne fra ELF. Står på kanten på vasken.

Den var virkelig smart, likte at det stod hva slags koster som skulle hvor på den :)

Skrevet

Den var virkelig smart, likte at det stod hva slags koster som skulle hvor på den :)

"eyes lips face" er brand name, som de viser på nettsiden så er det ikke tenkt spesifikt til hvilke koster tror jeg, men man kan jo selvsagt gjøre det slik som du sier :) ikke dumt :)

Skrevet

Haha, har faktisk ikke tenkt over at man kan dele opp kostene i rommene etter hva det står på boksen, men det var jo kjempesmart! :ler:

Kult at du likte den! Den er i matt hardplast og kjennes veldig bra ut. God plass til alle kostene mine. Og om man venter til de har rabatter på alt i sortimentet koster den jo nesten ingenting! De pleier å kjøre 40-50-60% på alle varer ganske ofte. :)

Skrevet (endret)

Haha, har faktisk ikke tenkt over at man kan dele opp kostene i rommene etter hva det står på boksen, men det var jo kjempesmart! :ler:

Kult at du likte den! Den er i matt hardplast og kjennes veldig bra ut. God plass til alle kostene mine. Og om man venter til de har rabatter på alt i sortimentet koster den jo nesten ingenting! De pleier å kjøre 40-50-60% på alle varer ganske ofte. :)

Jeg har en slik i ett-roms også, passer bra til mitt behov :)

(Vet at ikke det var meg du skrev til, tihi)

Endret av pluttipott
Skrevet

Jeg har en slik i ett-roms også, passer bra til mitt behov :)

(Vet at ikke det var meg du skrev til, tihi)

Ja, den er vel like god om man ikke trenger alle rommene. Den ble litt liten for meg, men jeg vurderer å supplere med den også. :)

• Liker 1
Skrevet

Ja der ser du, det var det aller først jeg la merke til med boksen,

at det var utrolig smart med skriften, tror nesten jeg må ha denne :)

Skrevet

Jeg har denne fra Åhlens. Mujiboksene kommer i mange varianter og størrelser, og det finnes en toalettmappe fra Muji man kan sette bokser i hvis man vil rydde det litt mer unna. Jeg synes de er veldig praktiske.

Anonymous poster hash: 11223...bfe
Skrevet

Jeg har denne fra Åhlens. Mujiboksene kommer i mange varianter og størrelser, og det finnes en toalettmappe fra Muji man kan sette bokser i hvis man vil rydde det litt mer unna. Jeg synes de er veldig praktiske.

Anonymous poster hash: 11223...bfe

Denne var fin. Men den selges ikke i nærheten her. Kan jeg spørre hvilken åhlens du har kjøpt den på?

Og takk for svar til dere andre :-) får se hva jeg ender opp med :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...