AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Hei, i og med at jeg har bodd så og si hos kjæresten i 2 uker nå fast selv om jeg har en egen leilighet så har vi både kranglet litt og ikke hver dag. Eh, han bor med en annen gutt, så dermed sendte han meg at han trenger en pause, hva vil det si ? Han startet med at han trenger en pause, så spurte jeg fra forholdet? Så mente han nei, han hadde blitt feit og at han ikke kunne være aktiv og trene når jeg er der. Så, dermed lurer jeg på er det fordi han ikke liker meg, eller er det bare fordi han trenger litt space slik at han kan gjøre sine ting? Vi går på samme skole, og samme linje så dermed mente han at vi kunne møtes på skolen og noen ganger etter (sånn som før, før han fikk leilighet). Jeg er på en måte enig, er bare redd at det kan tolkes på andre måter. Også skriver han på en skikkelig crappy måte på sms, sånn "men sov hjemme jeg hjemme, så er du ikke hos meg". Nesten som han også gjør noe bak ryggen min. Han spiller, så han pleier å streame ting osv. vil si han spiller mens andre ser på og dermed er jeg samtidig ikke i rommet når han gjør det. Han mener "ikke forhold, men leilighet". Beklager for rot, men er veldig stressa...... Skal jeg tolke det som et vanlig forhold, at vi har vært for ofte sammen og trenger litt space? Eller skal jeg tolke det som han er lei av meg, og gjør ting bak ryggen min? Hva er riktig.... Anonymous poster hash: 02285...2cc
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Hei, i og med at jeg har bodd så og si hos kjæresten i 2 uker nå fast selv om jeg har en egen leilighet så har vi både kranglet litt og ikke hver dag. Eh, han bor med en annen gutt, så dermed sendte han meg at han trenger en pause, hva vil det si ? Han startet med at han trenger en pause, så spurte jeg fra forholdet? Så mente han nei, han hadde blitt feit og at han ikke kunne være aktiv og trene når jeg er der. Så, dermed lurer jeg på er det fordi han ikke liker meg, eller er det bare fordi han trenger litt space slik at han kan gjøre sine ting? Vi går på samme skole, og samme linje så dermed mente han at vi kunne møtes på skolen og noen ganger etter (sånn som før, før han fikk leilighet). Jeg er på en måte enig, er bare redd at det kan tolkes på andre måter. Også skriver han på en skikkelig crappy måte på sms, sånn "men sov hjemme jeg hjemme, så er du ikke hos meg". Nesten som han også gjør noe bak ryggen min. Han spiller, så han pleier å streame ting osv. vil si han spiller mens andre ser på og dermed er jeg samtidig ikke i rommet når han gjør det. Han mener "ikke forhold, men leilighet". Beklager for rot, men er veldig stressa...... Skal jeg tolke det som et vanlig forhold, at vi har vært for ofte sammen og trenger litt space? Eller skal jeg tolke det som han er lei av meg, og gjør ting bak ryggen min? Hva er riktig.... Anonymous poster hash: 02285...2cc Og nå ringte han meg og spurte om det var greit, og jeg sa selvfølgelig ja. Vi skulle faktisk møtes etter at han var ferdig på jobb, men fikk heller denne meldingen og dette sjokket............. (jeg sa det på en avslappende måte, selv om jeg var lei meg og gråt innvendig) Anonymous poster hash: 02285...2cc
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Han vil ha et par frikvelder, hva er rart med det? Nå har dere tilbragt fjorten døgn sammen, du vil helt skkkert også være alene eller med venner? Anonymous poster hash: f5665...847 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 dere kan vel finne på ting hver for dere vel? må jo ikke være med hverandre 24/7. skjønner at man kan bli lei da i grunn Anonymous poster hash: 772fb...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Han har jo kjøpt seg nye ting for det streamingsettet, så jeg forstår jo forsåvedt det.... Vel, da får jeg bare beklage for at jeg overreagerte. Men han sa det skulle fortsette i 2 måneder, nesten som han var bevisst på ting eller noe.... Anonymous poster hash: 02285...2cc
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Han har jo kjøpt seg nye ting for det streamingsettet, så jeg forstår jo forsåvedt det.... Vel, da får jeg bare beklage for at jeg overreagerte. Men han sa det skulle fortsette i 2 måneder, nesten som han var bevisst på ting eller noe....Anonymous poster hash: 02285...2cc Hæ hva? Bevisst på ting? Denne tråden gir lite mening. dere er sannsynligvis under 18. Drit i ham, det kommer andreAnonymous poster hash: e05e3...7ea 1
Nmtt Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 Hei, i og med at jeg har bodd så og si hos kjæresten i 2 uker nå fast selv om jeg har en egen leilighet så har vi både kranglet litt og ikke hver dag. Eh, han bor med en annen gutt, så dermed sendte han meg at han trenger en pause, hva vil det si ? Han startet med at han trenger en pause, så spurte jeg fra forholdet? Så mente han nei, han hadde blitt feit og at han ikke kunne være aktiv og trene når jeg er der. Så, dermed lurer jeg på er det fordi han ikke liker meg, eller er det bare fordi han trenger litt space slik at han kan gjøre sine ting? Vi går på samme skole, og samme linje så dermed mente han at vi kunne møtes på skolen og noen ganger etter (sånn som før, før han fikk leilighet). Jeg er på en måte enig, er bare redd at det kan tolkes på andre måter. Også skriver han på en skikkelig crappy måte på sms, sånn "men sov hjemme jeg hjemme, så er du ikke hos meg". Nesten som han også gjør noe bak ryggen min. Han spiller, så han pleier å streame ting osv. vil si han spiller mens andre ser på og dermed er jeg samtidig ikke i rommet når han gjør det. Han mener "ikke forhold, men leilighet". Beklager for rot, men er veldig stressa...... Skal jeg tolke det som et vanlig forhold, at vi har vært for ofte sammen og trenger litt space? Eller skal jeg tolke det som han er lei av meg, og gjør ting bak ryggen min? Hva er riktig.... Anonymous poster hash: 02285...2cc Hvorfor må du tolke?? Hvorfor kan du ikke være oppriktig å spørre rett ut??? Dette er så typisk kvinner... gå rundt grøten og tolke ting..overtenke osv.., SPØR!!!
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #8 Skrevet 21. september 2014 Hæ hva? Bevisst på ting? Denne tråden gir lite mening. dere er sannsynligvis under 18. Drit i ham, det kommer andreAnonymous poster hash: e05e3...7ea Hvorfor må du tolke?? Hvorfor kan du ikke være oppriktig å spørre rett ut??? Dette er så typisk kvinner... gå rundt grøten og tolke ting..overtenke osv.., SPØR!!! Jeg spurte igår, OMG ER JO IKKE SÅNN AT JEG IKKE TØR Å SPØRRE HAN. MEN MAN KAN JO FORDETOM TENKE SEL VOM HAN SIER NOE. Han mente det var akkurat det han mente, bare tid for seg selv for å slanke seg. Ellers møtes vi fast, for han ble lei seg når jeg sa jeg mistet lysten ogsånt. Han ringer ofte og, nå er det jeg osm er hard to get. Anonymous poster hash: 02285...2cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå