AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Jeg har møtt 3-4 menn fra Tinder nå. De har alle vært hyggelige. Men allerede etter første date begynner de å sende meg meldinger om at de gleder seg sånn til å møte meg igjen, at det var så veldig hyggelig, og alt sånt. Og da får jeg helt klaustrofobi... Det var jo helt greie dater liksom, men jeg er lunken og går ikke akkurat og *gleder* meg til å møte dem igjen. For meg er det ikke naturlig å si noe jeg ikke oppriktig føler. Det er kanskje bare høflighetsfraser de kommer med... men er det forventet at jeg "spiller med"? Anonymous poster hash: 3fbcb...bae
Gjest Faerunpedia Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Hvis du ikke har veldig lyst å treffe dem igjen bør du heller sende dem et hyggelig avslag.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Hvis du ikke har veldig lyst å treffe dem igjen bør du heller sende dem et hyggelig avslag. Men er det så unormalt å være lunken etter første date? Jeg tror det tar tid for meg å få følelser for andre. Anonymous poster hash: 3fbcb...bae
Yme Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Det er vel sånt de fleste bare sier, for å vise at de hadde det fint, tenker jeg. En måte å gi deg bekreftelse på. Om du syns det er for mye, er det jo du som bestemmer om du vil ta det videre eller ikke... Mulig du går glipp av noen veldig ålreite folk, men om du føler at det der ikke blir riktig for deg, er det jo bare å si neitakk. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Det er vel sånt de fleste bare sier, for å vise at de hadde det fint, tenker jeg. En måte å gi deg bekreftelse på. Om du syns det er for mye, er det jo du som bestemmer om du vil ta det videre eller ikke... Mulig du går glipp av noen veldig ålreite folk, men om du føler at det der ikke blir riktig for deg, er det jo bare å si neitakk. Men det er bare at bekreftelse så tidlig gir meg veldig lite... Jeg får følelser for noen først etter 3 måneder tror jeg. Får ikke lenger til å bli veldig interessert i noen helt til å begynne med. Æsj jeg vet ikke opp ned på noe lenger. Anonymous poster hash: 3fbcb...bae
Nettinettet Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Men det er bare at bekreftelse så tidlig gir meg veldig lite... Jeg får følelser for noen først etter 3 måneder tror jeg. Får ikke lenger til å bli veldig interessert i noen helt til å begynne med. Æsj jeg vet ikke opp ned på noe lenger. Anonymous poster hash: 3fbcb...bae Folk er forskjellige, og man reagerer også forskjellig ut i fra hva man selv føler. Jeg får også noia når noen blir supergira selv før vi har møtt hverandre eller under/etter første date. Men hvis jeg liker han så nyter jeg alle følelsene jeg får og kjenner det på samme måte. Det kan gå flere år mellom hver gang en slik gjensidig connection kommer, men det er absolutt verdt å vente på..!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Jeg har samme erfaring med at de fleste sender melding allerede noen timer etter daten og sier det var hyggelig, koselig, at jeg er en flott jente eller sånne ting. Jeg bruker å svare tilbake og si at det var hyggelig, for det bruker det å være. Så tidlig etter daten vet jeg ikke om jeg vil treffe dem igjen eller ikke, og sier ingenting jeg ikke mener (f eks at jeg gleder meg til neste date). Men ja, jeg synes også det er litt ubehagelig at de sier f eks at jeg er en flott jente og de gleder seg til å treffe meg igjen så tidlig etter daten, for da er det på en måte forventet at jeg skal si noe i samme tralten tilbake, og når jeg ikke føler meg like begeistret tilbake så blir det litt vanskelig å "vri seg unna" uten å avvise (for jeg vet ikke om jeg vil fortsette å date eller ikke). Anonymous poster hash: c9c02...391 1
Yme Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Men det er bare at bekreftelse så tidlig gir meg veldig lite... Jeg får følelser for noen først etter 3 måneder tror jeg. Får ikke lenger til å bli veldig interessert i noen helt til å begynne med. Æsj jeg vet ikke opp ned på noe lenger. Anonymous poster hash: 3fbcb...bae Jeg skjønner ikke helt hvorfor du ser på dette som et problem... Det gjør ingen ting om det tar 3 måneder for deg å få følelser for noe. Skjønner ikke helt hva det har med at de sender deg melding å gjøre, egentlig...
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #9 Skrevet 20. september 2014 Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: eca97...1a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå