Gå til innhold

Gnist og kyss på andre date = langvarig forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det er en gnist mellom to som dater, og det har blitt kyssing på andre date, og man skal møtes igjen.

Er det mulig å få til et fint, langvarig forhold? Eller skal det mer til enn en gnist og å være betatt for at man skal bli kjærester?

Anonymous poster hash: 39572...c78
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er en gnist mellom to som dater, og det har blitt kyssing på andre date, og man skal møtes igjen.

Er det mulig å få til et fint, langvarig forhold? Eller skal det mer til enn en gnist og å være betatt for at man skal bli kjærester?

Så klart at det er mulig :)

Lykke til :blomst:

Anonymous poster hash: b96a1...1a5

Skrevet

Som han jeg dater nå sa: Det handler om hva man velger og hva man bestemmer seg for. Hvis man treffer noen man virkelig liker og man kjenner gode følelser og tiltrekning for den personen, kan man velge å bestemme seg for at dette er henne! Dette er hun jeg vil være med for resten av livet. Og så jobber man ut i fra det og lukker seg for andre muligheter.

Hvis begge har den instillingen og forståelsen for at gresset ikke er grønnere på den andre siden, så er mye gjort.

Skrevet

Som han jeg dater nå sa: Det handler om hva man velger og hva man bestemmer seg for. Hvis man treffer noen man virkelig liker og man kjenner gode følelser og tiltrekning for den personen, kan man velge å bestemme seg for at dette er henne! Dette er hun jeg vil være med for resten av livet. Og så jobber man ut i fra det og lukker seg for andre muligheter.

Hvis begge har den instillingen og forståelsen for at gresset ikke er grønnere på den andre siden, så er mye gjort.

Men man må vel kjenne en gnist før man evt bestemmer seg for dette?

Skrevet

Men man må vel kjenne en gnist før man evt bestemmer seg for dette?

Absolutt.. Før du kjenner gnist er det ikke noe vits å slå seg til ro med personen..

Skrevet

Absolutt.. Før du kjenner gnist er det ikke noe vits å slå seg til ro med personen..

Hvordan skiller en gnist seg fra intens seksuell tiltrekning?

Skrevet

Hvordan skiller en gnist seg fra intens seksuell tiltrekning?

En gnist kan være seksuell tiltrekning, men ingen kan bestemme seg for å være med en person pga en gnist. Man må bli kjent å se at man har de samme følelsene for hvordan livet skal leves. Man må jo se at dette er en person man trives sammen med og som man føler seg trygg på.

Disse tingene skal man fokusere på! Ikke at han ikke er kjekk nok, har bra nok jobb, etc etc. Har man kjemi, er tiltrukket og har de samme ønskene for livet så........ <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...