Gjest 1111 Skrevet 11. juli 2004 #21 Skrevet 11. juli 2004 Dra ut ledningen? Har tenkt på det, men gjør det ikke i og med at det kan være noe viktig en gang. sikkert lite sannsynlig, men likevel..
Suzy Skrevet 12. juli 2004 #22 Skrevet 12. juli 2004 Denne tråden fikk meg til å komme på den gangen venninna mi ringte meg midt på natta - hun hadde en periode da hun gikk mye på by'n og ringte venner og kjente på vei hjem etter festen (når hun var i topp humør og gjerne ville dele alt det morsomme hun hadde opplevd... ). Hun gjorde det bare EN gang med meg og erklærte etterpå at å ringe meg midt på natta gjorde hun aldri igjen (om det ikke gjaldt livet) Husker ikke hva jeg sa, men jeg var sint ja...
LilleBille Skrevet 12. juli 2004 #23 Skrevet 12. juli 2004 Når det ringes til meg om natten (etter at jeg har sovnet) - blir jeg først redd.. og så rasende.. .. og det er ikke mange som har ringt en gang .. som gjør det igjen.. (og jeg formidler ALDRI beskjeder)
Suzy Skrevet 12. juli 2004 #24 Skrevet 12. juli 2004 Når det ringes til meg om natten (etter at jeg har sovnet) - blir jeg først redd.. og så rasende.. .. og det er ikke mange som har ringt en gang .. som gjør det igjen.. (og jeg formidler ALDRI beskjeder) Nøyaktig samme raksjon som meg ja.... Har en annen historie også om sene telefoner --- jobba slik at jeg skulle opp klokka fire om morgenen og la meg derfor klokka ni på kvelden. Jeg var midt i en turbulent historie med en gift mann (som jobba på samme sted som meg og kjente til turnusen min - og altså visste at jeg la meg klokka ni). Halv tolv ringer telefonen og mannen er i andre enden og kona hans i bakgrunne... De hadde tydeligvis krangla og han skulle si til meg at det var slutt mellom oss så hun hørte det. Jeg var helt i ørska og sa bare javel ja og la på -- men etterpå våkna jeg. Fikk ikke sove mye mer den natta nei... :evil:
Catzy Skrevet 12. juli 2004 #25 Skrevet 12. juli 2004 Sørg for at gutta ser "The Ring". Og så ringer du dem midt på natten og sier "Seven Days" og legger på. Forhåpentligvis får de seg en støkk. :evil: Catzy
MarianneE Skrevet 12. juli 2004 #26 Skrevet 12. juli 2004 Mannens bror er slik som dere forteller. Han kjører taxi, ofte på natta, og ringer hit rundt 23.30-tida og slikt. Natt til dagen vi skulle gifte oss ringte han kl. 02.00 og 02.30 for og spørre om vi viste hvor dama hans var. Også dagen før brylluppet til Mannen og meg da.... Hadde problemer nok med og sove fra før av, også gjorde han slik. Da var jeg sint, da!
Gjest Eir Skrevet 12. juli 2004 #27 Skrevet 12. juli 2004 Har tenkt på det' date= men gjør det ikke i og med at det kan være noe viktig en gang. sikkert lite sannsynlig, men likevel.. Har du ikke mobil? Dersom det er noe viktig vil vel vedkommende ringe til den, og dersom du trekker ut kontakta blir jo kompisene til broren din nødt til å ringe på hans mobil, og da er jo problemet løst.
Gjest 1111 Skrevet 12. juli 2004 #28 Skrevet 12. juli 2004 Mobilen min er til reperasjon for øyeblikket. Men - i går natt ringte de også, klokka var halv to og jeg hadde akkurat sovnet :evil: da fikk de høre da og lovte dyrt og hellig at de aldri skulle ringe igjen, ikke etter elleve i helgene og etter ti på hverdagene. får se om det gikk inn denne gangen
Naixin Skrevet 12. juli 2004 #29 Skrevet 12. juli 2004 Hva med å overføre nummeret på fasttelefonen til din brors mobil på kvelden. På den måten vil de som ringer inn havne hos ham og du kan sove (forhåpentligvis) godt hele natten. (Jeg tror jeg hadde truet med anmeldelse om dette hadde gjentatt seg fler ganger. Det er jo ikke spesielt anstendig :-) )
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2004 #30 Skrevet 12. juli 2004 Hvis folk vet du er et B- menneske og kjenner deg som en som tar tlf sent, men du beg å legge deg tidlig kan du få det slik. Jeg var slik. Til meg kunne alle ringe både 12 og 1, men så snudde jeg. ga beskjed om at her ringer dere ikke etter kl 11. Går fint det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå