AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Hvor mye deler dere med venninnene deres? Tenker da på privatlivet og kjærlighetslivet deres. Deler dere intime detaljer? F.eks. hvordan sexlivet er? Hvordan kjæresten/mannen er i senga? Penisstørrelse? Ville du f.eks. ha fortalt dine venninner om du og kjæresten hadde hatt sex på et uvanlig sted, f.eks på kontoret, heisen etc.? Personlig har jeg opplevd at mine venninner har delt intime detaljer. Det er helt uaktuelt for meg. Jeg snakker overhodet ikke om vårt sexliv til mine venninner, og heller ingenting annet privat. For at jeg skulle finne på å dele noe som er mellom min mann og meg, måtte jeg med 110% sikkerhet visst at han hadde syntes det var ok. Og jeg kan ikke tenke meg at han hadde syntes det var ok om jeg brettet ut detaljer fra vårt sexliv til mine venninner. Og jeg hadde selv blitt rasende om han hadde gjort det samme til sine venner. Litt skremmende at så mange jeg kjenner deler det jeg mener er alt for mye, og da tenker jeg at det kanskjer er ganske vanlig? F.eks. i forrige uke luftet en venninne ut sin frustrasjon til meg og 2 andre venninner da vi satt på kafé. Hun klaget sin nød over at gubben ikke ville ha sex så ofte, og at de bare hadde sex 2-3 ganger pr måned. Riktignok er jo ikke dette på "detaljnivå", men ærlig talt altså! Jeg ble helt satt ut, og sa ingenting, men hun var helt uberørt av dette, og syntes tydeligvis at dette var helt ok å dele med oss. WTF? Er det virkelig slik det er? Er jeg gammeldags som vil holde intimlivet mitt mellom meg og min mann? Anonymous poster hash: 9606b...5b0 2
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Ser ikke problemet med at en venninne forteller meg at det er bare knall mellom henne og mannen noen få ganger i måneden. 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Jeg snakker med venninner om sex ja. Hadde jeg og samboer hatt sex 1-3 ganger i mnd, hadde jeg nok fortalt venninne mine det om jeg var frustrert Anonymous poster hash: b83c0...c52
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Forteller aldri detaljer om mitt sex-liv. Men kan godt si at fyren var helt rå, perfekt, superelsker osv. Anonymous poster hash: f37b2...ecb 1
Kjempeliten Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Ja, snakker med gode venninner om sex. Det gjør jo ingenting, er jo ikke som om de flyr rundt og sier det til alle andre eller legger ut om det på facebook. Er det noe skikkelig flaut eller sært så forteller jeg det kun til venninner jeg vet jeg kan stole på, eller holder det for meg selv. Så de tinga jeg forteller venninnene mine er jo helt vanlige ting, som å diskutere forskjellige stillinger, hvor ofte vi gjør det, om vi har gjort det noen spesielle steder og sånt.
Japp Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Snakker aldri om det til noen. Det er mellom meg og samboeren! 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Intime saker og detaljer kan jeg fint finne på å diskutere med bestevenninna (og hennes partner). Det er med full klarering fra typen og vi kan fort sitte alle fire å legge ut om noe nytt vi har prøvd... Vi bare er og har alltid vært slik. Sjeldent noe i negativ forstand, men vi diskuterer sex, det som funker, det som ikke funker, gir hverandre ideer.... Vi får alle i hvert fall mye igjen for det på ett og annet vis. Alle andre får ikke høre så mye, men det gjør ingen av oss noe liksom. Anonymous poster hash: 24860...0c6
Leini Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Jeg kan godt prate om sex, men aldri detaljert og kun til de ytterst få jeg stoler 110% på
Dame86 Skrevet 20. september 2014 #9 Skrevet 20. september 2014 Jeg føler jeg har brent meg tidligere på å ikke prate med venninnene mine om forhold. Jeg stoler på de, vet at de støtter meg og gir meg gode råd. Og synes jeg er ufattelig heldig som har lært at jeg kan snakke med mine venninner om alt.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #10 Skrevet 20. september 2014 Ja, snakker med gode venninner om sex. Det gjør jo ingenting, er jo ikke som om de flyr rundt og sier det til alle andre eller legger ut om det på facebook. Er det noe skikkelig flaut eller sært så forteller jeg det kun til venninner jeg vet jeg kan stole på, eller holder det for meg selv. Så de tinga jeg forteller venninnene mine er jo helt vanlige ting, som å diskutere forskjellige stillinger, hvor ofte vi gjør det, om vi har gjort det noen spesielle steder og sånt. Jeg føler jeg har brent meg tidligere på å ikke prate med venninnene mine om forhold. Jeg stoler på de, vet at de støtter meg og gir meg gode råd. Og synes jeg er ufattelig heldig som har lært at jeg kan snakke med mine venninner om alt. Og kjæresten/mannen deres synes dette er ok? Ville f.eks. dere syntes det var greit at han snakket med sine mannlige venner at du var litt vid nedentil slik at det ble litt vanskelig å nyte sex 100%? Eller at du f.eks. slet med tørrhet og må bruke glidemiddel hver gang dere skal ha sex? Siden dere kan snakke om alt ang. mannen deres til dine venninner, så synes jeg egentlig at dere skulle akseptere at det samme skjer motsatt vei, eller? Anonymous poster hash: 9606b...5b0 1
Kjempeliten Skrevet 20. september 2014 #11 Skrevet 20. september 2014 Og kjæresten/mannen deres synes dette er ok? Ville f.eks. dere syntes det var greit at han snakket med sine mannlige venner at du var litt vid nedentil slik at det ble litt vanskelig å nyte sex 100%? Eller at du f.eks. slet med tørrhet og må bruke glidemiddel hver gang dere skal ha sex? Siden dere kan snakke om alt ang. mannen deres til dine venninner, så synes jeg egentlig at dere skulle akseptere at det samme skjer motsatt vei, eller? Anonymous poster hash: 9606b...5b0 Evt problemer i sexlivet snakker jeg egentlig ikke om med venninner. Jeg regner med at typen min prater om sex med sin bestevenn hvert fall, de er åpne om det meste. Det gjør ikke noe det, jeg kjenner han kompisen godt og stoler på ham.
Dame86 Skrevet 20. september 2014 #12 Skrevet 20. september 2014 Og kjæresten/mannen deres synes dette er ok? Ville f.eks. dere syntes det var greit at han snakket med sine mannlige venner at du var litt vid nedentil slik at det ble litt vanskelig å nyte sex 100%? Eller at du f.eks. slet med tørrhet og må bruke glidemiddel hver gang dere skal ha sex? Siden dere kan snakke om alt ang. mannen deres til dine venninner, så synes jeg egentlig at dere skulle akseptere at det samme skjer motsatt vei, eller?Anonymous poster hash: 9606b...5b0 Velhe.. Skal prøve å ikke skryte her så jeg svarer kort at de problemene har vi ikke. Men jeg og eksen hadde altfor lite sex, jeg angret på at jeg ikke søkte råd hos venninnene, og hadde ikke hatt noe i mot om han hadde søkt råd hos kompiser. Nå er det forskjell på å snakke dritt om partneren sin og å søke hjelp fra mennesker man stoler på om man har problemer. Det siste burde jo gagne forholdet godt. Men jeg hadde såklart ikke likt det om partneren min hadde snakka dritt om meg til kompisene, og jeg hadde aldri gjort det heller. Men de problemstillingene du tar opp her er litt langt søkt for min del.
Dame86 Skrevet 20. september 2014 #13 Skrevet 20. september 2014 Også er det heller ikke snakk om at man kan snakke om ALT ang mannen sin her heller, som du sier. Han har rett til ett privatliv. Det er ikke enten eller, man kan dele og søke råd hos sine nærmeste og samtidig ta det hensyn man trenger til partneren. Kom deg ut av trangsynt-bobla di!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #14 Skrevet 20. september 2014 Også er det heller ikke snakk om at man kan snakke om ALT ang mannen sin her heller, som du sier. Han har rett til ett privatliv. Det er ikke enten eller, man kan dele og søke råd hos sine nærmeste og samtidig ta det hensyn man trenger til partneren. Kom deg ut av trangsynt-bobla di! Hva i alle dager?? Svært så hissig da. Jeg spør jo fordi jeg lurer på hvor vanlig dette er. Ikke for å henge ut folk. Mine eksempler var jo tatt bare for å illustrere hva jeg mener er å gå for langt. Men jeg registrerer at vi har ulik oppfatning av saken, og det respekterer jeg. Anonymous poster hash: 9606b...5b0
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #15 Skrevet 20. september 2014 Da jeg var tenåring delte jeg absolutt alt med venninner og det angrer jeg sånn på. Nå sier jeg ingenting annet enn "for tiden har vi det litt vanskelig" eller liknende. Om min kjæreste hadde fortalt andre om vårt forhold eller sexliv ville jeg flyttet ut på dagen. Anonymous poster hash: d9f0d...a78 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #16 Skrevet 20. september 2014 Og så lurer folk på hvorfor mange ikke ønsker å dele absolutt alt med partneren sin og vil ha et privatliv... Kvinnfolk slarver for mye og er som oftest bare til å stole på helt til de ryker uklar med hverandre. Anonymous poster hash: 726b5...483
Dame86 Skrevet 20. september 2014 #17 Skrevet 20. september 2014 Hva i alle dager?? Svært så hissig da. Jeg spør jo fordi jeg lurer på hvor vanlig dette er. Ikke for å henge ut folk. Mine eksempler var jo tatt bare for å illustrere hva jeg mener er å gå for langt. Men jeg registrerer at vi har ulik oppfatning av saken, og det respekterer jeg.Anonymous poster hash: 9606b...5b0 Ja, jeg ble litt hissig av at du spør om en veldig ærlig sak, jeg deler en erfaring som for meg har betydd mye. Og jeg oppfattet deg i tilbakeresponsen som ganske frekk egentlig. Og det gjorde meg hissig. Men, kan hende du ikke mente å være frekk. Er ikke alltid lett å tyde tone på forum, og da skal jeg såklart ikke være hissig. Men i mine øyne er det som sagt stor forskjell på dele erfaringer med venner og å prate dritt om partneren til venner, trodde tråden handlet om å dele og ble derfor litt overrasket når du kom med "da er det vel greit at typen prater om at du er tørr og vid"- greiene. Så, jeg er uansett enig med deg at slikt prater man ikke om partneren sin!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #18 Skrevet 20. september 2014 Hvor mye deler dere med venninnene deres? Tenker da på privatlivet og kjærlighetslivet deres. Deler dere intime detaljer? F.eks. hvordan sexlivet er? Hvordan kjæresten/mannen er i senga? Penisstørrelse? Ville du f.eks. ha fortalt dine venninner om du og kjæresten hadde hatt sex på et uvanlig sted, f.eks på kontoret, heisen etc.? Personlig har jeg opplevd at mine venninner har delt intime detaljer. Det er helt uaktuelt for meg. Jeg snakker overhodet ikke om vårt sexliv til mine venninner, og heller ingenting annet privat. For at jeg skulle finne på å dele noe som er mellom min mann og meg, måtte jeg med 110% sikkerhet visst at han hadde syntes det var ok. Og jeg kan ikke tenke meg at han hadde syntes det var ok om jeg brettet ut detaljer fra vårt sexliv til mine venninner. Og jeg hadde selv blitt rasende om han hadde gjort det samme til sine venner. Litt skremmende at så mange jeg kjenner deler det jeg mener er alt for mye, og da tenker jeg at det kanskjer er ganske vanlig? F.eks. i forrige uke luftet en venninne ut sin frustrasjon til meg og 2 andre venninner da vi satt på kafé. Hun klaget sin nød over at gubben ikke ville ha sex så ofte, og at de bare hadde sex 2-3 ganger pr måned. Riktignok er jo ikke dette på "detaljnivå", men ærlig talt altså! Jeg ble helt satt ut, og sa ingenting, men hun var helt uberørt av dette, og syntes tydeligvis at dette var helt ok å dele med oss. WTF? Er det virkelig slik det er? Er jeg gammeldags som vil holde intimlivet mitt mellom meg og min mann? Anonymous poster hash: 9606b...5b0 du er gammeldags. det er ganske vanlig å dele sike ting. Man vil jo kunne dele ting med venninner som opptar en på godt og vondt for å få råd. Satt ut av en så liten ting, herregud, du er prippen. Anonymous poster hash: 52666...9a7
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #19 Skrevet 20. september 2014 Personlige detaljer om selve akten og fantasier vi deler, fortelles ikke videre. At vi hadde hatt sex et uvanlig sted, at han er god i sengen og hva jeg liker ekstra godt at han gjør, det kunne jeg nok derimot fint ha fortalt en venninne . Hadde jeg hatt behov for å snakke med noen om frustrasjoner hadde jeg gjort det anonymt her inne, eller snakket med noen jeg hadde tillit til som ikke kjente begge. Anonymous poster hash: f18c4...746
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #20 Skrevet 20. september 2014 du er gammeldags. det er ganske vanlig å dele sike ting. Man vil jo kunne dele ting med venninner som opptar en på godt og vondt for å få råd. Satt ut av en så liten ting, herregud, du er prippen. Anonymous poster hash: 52666...9a7 Prippen? Det heter lojalitet. Så lenge man risikerer å utlevere andre så bør man holde kjeft. I hvert fall ikke sitte på en kafé og holde tale om det til tre venninner. Ærlig talt.Anonymous poster hash: f0e35...0b8 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå