Gå til innhold

Tips til litt rocka fine kjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg et par nye kjoler, gjerne sorte halvkort/halvlange. Litt rocka, litt fine? Noe som passer like godt til å dra på en rockekonsert, som ut på restaurant, byn og fest. Jeg er ikke en xs jente, så gjerne noe som passer formfulle jenter.

Noen som har sett noe i butikker eller norske nettbutikker? Vil ikke styre med moms og toll osv og ønsker det kjøpt iløpet av uken :P

Og har noen tips til sko/støvletter uten høy hæl som matcher, så blir jeg veldig glad! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selected Femme har mye fint :) Velg heller bare helt enkle, og rock de opp selv med belter, smykker, ringer, øredobber, skinnjakke eller kule sko.

Anonymous poster hash: 0ac58...3f5
Skrevet

Takk for svar. Fant noen SF på Zalando, men de jeg fant var ikke helt hva jeg er ute etter.

Skrevet

Den stereotype "rocka" tilnærmingen er 50-tallsinspirerte kjoler. Sjekk f.eks. utvalget hos kjoledamen.no.

Anonymous poster hash: c1d2d...8a9

Skrevet

Kjoledamen og Manillusion.

Anonymous poster hash: 0c23e...5bd
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har brukt å rocke opp kjoler med tilbehøret. Enhver kjole som ikke er alt for lang blir rocka med olajakke eller skinnjakke, tøff strømpebukse/ strømper og det rette fottøyet. Det hjelper også på med annet tilbehør.

Har gjerne stylet ned finkjoler bare for å kunne bruke dem mer og har gått på konsert i det samme som jeg har hatt på når jeg har vært i sommerselskap, bare med annet tilbehør. Får høre at jeg ser bra ut og folk har pleid å bli inspirert til å gå mer i kjole, fordi jeg er en ivrig kjolebruker.

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips alle sammen :)

Skrevet

Takk for tips alle sammen :)

Hva ble det til? Eller har du ikke funnet det du var på utkikk etter enda?

:vetikke:

Skrevet

Ryddet for reklame + svar.

Irrlys, mod.

Skrevet

Hva ble det til? Eller har du ikke funnet det du var på utkikk etter enda?

:vetikke:

Fant desverre ikke drømmekjolen til det jeg skulle når jeg lagde tråden, så det ble noe jeg hadde fra før. Men, jeg tar gjerne imot tips alikevel, liker å gå i kjoler og fornye garderoben ;)

Skrevet

Takk for linkene WubWub :)

Gjest strykebrett
Skrevet

Manillusion har jo en fysisk butikk også. Jeg liker best å prøve før jeg kjøper så jeg har kjøpt mange kjoler der :)

Skrevet

Manillusion har jo en fysisk butikk også. Jeg liker best å prøve før jeg kjøper så jeg har kjøpt mange kjoler der :)

Ja, liker best å prøve først jeg også. Får ta en tur dit snart, de har mye fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...