Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har vært mye ute i det siste. Fester til 12 dagen etter og kommer hjem. Har skaffet seg kodelås på mobilen noe han aldri gjør osv.

Kom hjem 11.00 i dag og ville ha blowjob og til min overaskelse ser jeg et lang blondt hår. Hannes forklaring: vi tok bilder på nach og jenter satt på fanget. Han syntes å det var utrolig rart og sa at det må du ikke tro jeg jeg ville gjort.....

Anonymous poster hash: 98695...7d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min har vært mye ute i det siste. Fester til 12 dagen etter og kommer hjem. Har skaffet seg kodelås på mobilen noe han aldri gjør osv.

Kom hjem 11.00 i dag og ville ha blowjob og til min overaskelse ser jeg et lang blondt hår. Hannes forklaring: vi tok bilder på nach og jenter satt på fanget. Han syntes å det var utrolig rart og sa at det må du ikke tro jeg jeg ville gjort.....

Var dette på hans nakne hud, innenfor klærne?

Anonymous poster hash: 11b79...014

• Liker 2
Skrevet

Kommer hjem fra fest kl. 11 på formiddagen og vil ha blowjob?? Og du ga villig vekk når han har festet og flydd på egen hånd??

Tror jeg hadde droppa den typen der, gitt.

• Liker 6
Skrevet

Det var på hans nakne hud ja.innenfor klærne. Hvordan skal et hår havne der. Ved at noen sitter på fanget.. kan ikke komme på annen forklaring....

Skrevet

Det var på hans nakne hud ja.innenfor klærne. Hvordan skal et hår havne der. Ved at noen sitter på fanget.. kan ikke komme på annen forklaring....

Det høres merkelig ut

Anonymous poster hash: 11b79...014

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva er det mennesker tenker med for tiden? Bare utroskap! Har de hjernen i kuken og fitta for tiden og null hjerte?

Høres ut som han er en utro dust ja.

Endret av Baby_Blue
  • Liker 2
Skrevet

Det var en veldig merkelig forklaring... hvorfor sitter det jenter på fanget hans uansett?

Anonymous poster hash: 824c2...009
  • Liker 5
Skrevet

Du vet nok svaret selv, men trenger bare bekreftelse; ja, han har vært utro. Sånt havner ikke på intime steder uten at noe intimt har skjedd.

• Liker 2
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg ville levd litt farlig og sagt at "NN så deg sammen med en "slik og sånn" jente i går kveld.. Hva har du å si til det?"
Jeg hadde reagert selv om jeg fant et langt sort hår på min kjæres intime deler, spesielt siden jeg selv har blondt hår.

Skrevet

Jeg har langt hår, og i løpet av en dag kommer det mye hår innenfor klærne. Det er egentlig ikke veldig rart. Men jeg reagerer på at han har jenter på fanget, det hadde ikke vært greit for meg! Med mindre det er gode felles venninner.

Skrevet

Jeg har langt hår, og i løpet av en dag kommer det mye hår innenfor klærne. Det er egentlig ikke veldig rart. Men jeg reagerer på at han har jenter på fanget, det hadde ikke vært greit for meg! Med mindre det er gode felles venninner.

"Felles" er muligens ordet her, ja :)

• Liker 1
Skrevet

Du vet nok svaret selv, men trenger bare bekreftelse; ja, han har vært utro. Sånt havner ikke på intime steder uten at noe intimt har skjedd.

Jo. Hår kan havne på intime steder uten at noe intimt har skjedd.

Jeg har rødt hår, men det hender ofte at jeg finner både mørke og blonde hår nedi der. Og jeg har aldri hatt sex med en annen kvinne.

Anonymous poster hash: 9dc23...dd2

• Liker 1
Skrevet

Ikke ta en beslutning før du har mer å gå på. Det kan godt hende at han snakker sant. Gjør jo ikke noe om folk sitter på fanget for å ta bilder.

Men om du synes alt dette er uvanlig oppførsel, så kan det hende at det er noe annet på gang? Kanskje noe som plager han? Kanskje han har en slags "midtlivskrise" og er redd han har gått glipp av å "leve" livet? :P

Jeg vet ikke, men jeg ville sikkert holdt øynene ekstra åpne om han har noe på si

Skrevet

Jo. Hår kan havne på intime steder uten at noe intimt har skjedd.

Jeg har rødt hår, men det hender ofte at jeg finner både mørke og blonde hår nedi der. Og jeg har aldri hatt sex med en annen kvinne. Anonymous poster hash: 9dc23...dd2

Kanskje du burde prøve det, før du uttaler deg!
Skrevet

Kanskje du burde prøve det, før du uttaler deg!

Prøve hva?

Anonymous poster hash: 9dc23...dd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...