Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til frisøren for første gang etter ha startet på balsammetoden. Hver gang jeg har vært der før har de vaska håret mitt, men jeg vil helst ikke at de skal gjøre det. Kan jeg vaske håret før jeg kommer og tørke det, og så spørre om hun bare kan fukte det siden det er nyvaska?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det! :)

Skrevet

Klart det! :)

Flott!

Er det nok om jeg vasker det om morgenen og har time i sekstia?

Skrevet

No problem. Mange som ikke vasker det i salongen.

Skrevet

No problem. Mange som ikke vasker det i salongen.

Så godt å høre. Var litt nervøs for at det var veldig uvanlig.

Skrevet

Bare du ikke har i masse produkter, hairspray mm, så går det helt ok:-)

Skrevet

Hva er balsammetoden?

Anonymous poster hash: f1571...288

Skrevet

Hva er balsammetoden?

Anonymous poster hash: f1571...288

For å forklare det kort går det ut på at jeg vasker håret kun ved bruk av balsam.

Skrevet

Ikke uvanlig i det hele tatt. Det er mange som foretrekker at vi kun væter håret med spruteflasken. Og det er ingen problem sålenge håret ikke er fullt av maaaaasse styling som gjør at håret blir vanskelig å jobbe med, men det er mer typisk på menn med dax o.l. Noen frisører foretrekker å vaske kunden men det er ingen krav.

Skrevet

Ikke uvanlig i det hele tatt. Det er mange som foretrekker at vi kun væter håret med spruteflasken. Og det er ingen problem sålenge håret ikke er fullt av maaaaasse styling som gjør at håret blir vanskelig å jobbe med, men det er mer typisk på menn med dax o.l. Noen frisører foretrekker å vaske kunden men det er ingen krav.

Så godt. Da lar jeg bare være å bruke mousse den dagen, så bør det ikke være noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...