AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Armene mine er så forbanna tykke! Jeg vil "slanke" dem og lurer på noen ting: Får man slankere armer av dame pushups? Har ikke sjans å gjøre manne pushups. Hvor mange bør jeg gjøre? Jeg har to vekter på 2,5 kg og to vekter på 4 kg. Hvilke burde jeg trene med og hvor mange ganger bør jeg repetere? Takk på forhånd. Anonymous poster hash: f54e1...6a0
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Nei du må ned i vekt for å få slankere armer. Anonymous poster hash: e31e5...fb7
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Armene mine er så forbanna tykke! Jeg vil "slanke" dem og lurer på noen ting: Får man slankere armer av dame pushups? Har ikke sjans å gjøre manne pushups. Hvor mange bør jeg gjøre? Jeg har to vekter på 2,5 kg og to vekter på 4 kg. Hvilke burde jeg trene med og hvor mange ganger bør jeg repetere? Takk på forhånd. Anonymous poster hash: f54e1...6a0 Punktslanking er ikke mulig har jeg hørt Anonymous poster hash: 36401...0d2
MiriamH Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 (endret) Push-ups er veldig effektiv :-) Tren med lette vekter (2,5 kg) og ta 15 rep x 3 f. eks. Hvis du klarer med 4 kg er det enda bedre! Ellers så vil jeg anbefale kondisjonstrening (svømming, jogging, gåing, aerobic, spinning osv). Det øker forbrenningen og da forbrenner du også fett fra hele kroppen. Mer trening og mindre mat = resultater :-) Det er ikke mulig å punktslanke seg.Lykke til Endret 20. september 2014 av MiriamH
hundemamma Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Som andre sier så kan du ikke slanke et punkt på kroppen. Men hvis du begynner å trene, og forbrenner mer kalorier, vil du gå ned i vekt, og dermed miste fett både her og der Ved å ta push-ups og andre styrkeøvelser for biceps og triceps, vil du få mer definerte muskler i armene, og de vil kunne se slankere ut =) Det er bare å sette i gang
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Eg prøver å jogge, men det er ikke så effektivt. Den beste joggeplassen er flere km fra der jeg bor og det andre alternativet er en small vei der alle bilister kan se meg Klarte 17 damepushups...Kan man da si at jeg er relativt svak? Ts Anonymous poster hash: f54e1...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå