Gå til innhold

KIMs crisps supersprø bølgechips

Anbefalte innlegg

Skrevet

60% fullkorn og 30% mindre fett, urter og creme fraiche... Blæææh! Hvorfor i all verden kjøpte jeg denne posen med potetpapp! Styr unna sier jeg bare..vurderer å gå på butikken kun for å kjøpe skikkelig potetgull.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den var god jeg :) Samme med paprikasmaken.

• Liker 7
Skrevet

Har ikke smakt med paprika. Denne med urter hadde lite smak. Forutenom pappsmak da,den fiksa de lett.

Skrevet

Hva er det mer av i den da? Jeg mener, superchips som har mindre fett har fått stryk på de andre ingrediensene.

Skrevet

Har smakt den med paprika og syns hvertfall den var god og kunne lett kjøpt den igjen! Den med creme fresh har jeg liggende.

• Liker 1
Skrevet

Har jeg så rævva smak altså..siden alle mener den er god tenker jeg :P Sunt blir aldri godt. Eller, jeg bør vel si "sunt". Buhu.

Skrevet

Ja, der ser man. Mindre fett, men omtrent dobler sukker og salt. Sunt my ass. Altså, ikke det at jeg trodde det var sunt, men de må slutte å påstå ting er så mye bedre bare fordi det er mindre fett.

True dat! Og verden vil bedras :fnise:

Skrevet

Synest den var veldig god jeg! Mye smak, smaker ganske likt sombreros chipsen :)

Anonymous poster hash: 8dfeb...3ee

Skrevet

Synest den var veldig god jeg! Mye smak, smaker ganske likt sombreros chipsen :)

Anonymous poster hash: 8dfeb...3ee

Skrevet

Jeg likte den veldig godt, ligner på fullkornsnacks de har på kinoen. <3

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg synes de begge var gode, men har ikke noe tro på at de er så himla mye sunnere enn vanlig potetgull ;)

Skrevet

Har smakt begge variantene, og de er kanskje greie nok som et "sunnere" alternativ? Men er de ikke uvanlig salte? Altså jeg er glad i salt, og er av typen som nesten salter maten FØR jeg har smakt på den, men denne chipsen synes jeg var utrolig salt? Nå spiser jeg veldig sjelden potetgull o.l., så har ikke så mye sammenligningsgrunnlag, men pleier det å være så salt altså? :klo:

Gjest crazycatlady
Skrevet

Har ikke smakt og kan ikke heller siden det er hvetemel i det. Men det høres ikke så godt ut. Sørlandschips med havsalt må jo være mye "sunnere". Inneholder kun poteter, salt og olje. Mye salt og olje, ja men ihvertfall ikke sukker og e-stoffer. Selv elsker jeg det meste av pottis, det er min store last. Må ha pottis i helga og jeg kjenner tennene mine løper i vann når jeg tenker på det, hehe.

Gjest The damned
Skrevet

Har bare smakt den med paprika, og den var god synes jeg :)

Gjest alegria
Skrevet

Smakt begge og paprikaen er best! Elsker den, mye bedre enn annet potetgull synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...