Devilheart Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Noen andre som skal på speeddate-arrangementet neste lørdag i regi av Speeddate Star-teamet? Dette er ikke noe som arrangeres ofte, da sist gang begynner å bli en god stund siden. Fikk èn match sist, så helt håpløst var det ikke. Men så hadde jeg ikke noe forventninger heller, ville bare prøve det og møte nye mennesker. Nå fikk jeg beskjed om at det var flere påmeldte i min aldersgruppe, så tenkte ja, hvorfor ikke? Arrangeres på il Barbera denne gang. Noen som har vært der før og kan si om lokalene er greie? Frist for påmelding er 23.09, så er fortsatt tid hvis noen vil slenge seg på. Dette kan også være en utkalling til alle dere enslige jenter som lager "klage"tråder her i forumet, nå har dere sjansen til å prøve sjansen. Link: http://www.speeddate-star.com/
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Noen andre som skal på speeddate-arrangementet neste lørdag i regi av Speeddate Star-teamet? Dette er ikke noe som arrangeres ofte, da sist gang begynner å bli en god stund siden. Fikk èn match sist, så helt håpløst var det ikke. Men så hadde jeg ikke noe forventninger heller, ville bare prøve det og møte nye mennesker. Nå fikk jeg beskjed om at det var flere påmeldte i min aldersgruppe, så tenkte ja, hvorfor ikke? Arrangeres på il Barbera denne gang. Noen som har vært der før og kan si om lokalene er greie? Frist for påmelding er 23.09, så er fortsatt tid hvis noen vil slenge seg på. Dette kan også være en utkalling til alle dere enslige jenter som lager "klage"tråder her i forumet, nå har dere sjansen til å prøve sjansen. Link: http://www.speeddate-star.com/ Fikk ikke den linken til å fungere...Anonymous poster hash: e5ac4...1ea
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Hvorfor er det ikke slikt i Bergen? Anonymous poster hash: 2b043...338
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Du bør tipse dem som driver det om å lage nye nettsider. Anonymous poster hash: 19b80...0c7 2
Devilheart Skrevet 21. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2014 (endret) Linken funker, prøv igjen. Nettsidene kan være veldig enkelt utformet, men tjener sin hensikt og oppdateres ofte om nye events. Har man kommentarer til det, kan man kontakte de selv. Nettsidene kunne sikkert trengt en overhaling, men så lenge riktig info blir holdt oppdatert, så handler det mest om kosmetikk. Får nevne det til dem neste uke, så får de ta tak selv hvis de vil. Til opplysning: jeg er på ingen måte knyttet direkte til arrangørene, bare en simpel deltaker som ville dele info om at det kommer en slik event og de som har lyst kan bli med. Endret 21. september 2014 av Devilheart
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Noen andre som skal på speeddate-arrangementet neste lørdag i regi av Speeddate Star-teamet? Dette er ikke noe som arrangeres ofte, da sist gang begynner å bli en god stund siden. Fikk èn match sist, så helt håpløst var det ikke. Men så hadde jeg ikke noe forventninger heller, ville bare prøve det og møte nye mennesker. Nå fikk jeg beskjed om at det var flere påmeldte i min aldersgruppe, så tenkte ja, hvorfor ikke? Arrangeres på il Barbera denne gang. Noen som har vært der før og kan si om lokalene er greie? Frist for påmelding er 23.09, så er fortsatt tid hvis noen vil slenge seg på. Dette kan også være en utkalling til alle dere enslige jenter som lager "klage"tråder her i forumet, nå har dere sjansen til å prøve sjansen. Link: http://www.speeddate-star.com/ Hvor mange er påmeldt da - og hvor mange menn? Anonymous poster hash: 0a539...2d7
Devilheart Skrevet 21. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2014 Har ikke peiling, fikk bare mail om at det var flere jenter enn menn påmeldte i min aldersgruppe (25-35). Må nesten høre med dem selv. Når jeg tenker meg om, lagde jeg nok denne tråden i helt feil forum, burde laget den hos Diskusjon, er jo egentlig menn de trenger, ikke damer.
ninuska_ Skrevet 21. september 2014 #8 Skrevet 21. september 2014 Tråden er ryddet for avsporing. ninuska_, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå