AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Jeg bestilte noen topper fra H&M på nettet selv om vi har butikken her. Alt var greit bortsett fra en topp som jeg fikk i 2XL, hadde bestilt den i L, har prøvd den og den er alt for stor. Får jeg byttet den i butikken eller må den sendes inn? Må jeg betale noe for å sende den inn igjen? Er de som har gjort feil, står L i både bestillingen, på kvitteringen og til og med platposen som toppen var i. På toppen står det 2XL. Anonymous poster hash: 1e033...862
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Sikkert noen som vil påpeke skrivefeilen i tittelen, ja jeg ser den Anonymous poster hash: 7874c...d13
Gjest Solsmil Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 Du skal selvsagt ikke betale for en feil de har gjort. Fikk du noe skjema for å klistre utpå en eventuell retur? Angående bytting i butikk så vet jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Du skal selvsagt ikke betale for en feil de har gjort. Fikk du noe skjema for å klistre utpå en eventuell retur? Angående bytting i butikk så vet jeg ikke Ja det fulgte med en lapp, men mener at jeg måtte betale returporto sist jeg bestilte og jeg ville bytte størrelse fordi jeg valgte feil. Men kanskje jeg betalte når jeg hentet den andre, og at jeg slipper nå når de gjorde feil. Da bodde jeg en plass uten H&M, flere år siden.Anonymous poster hash: 7874c...d13
Viernes Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Spurte i butikk en gang om jeg kunne bytte noe kjøpt på nett hos de, og svret jeg fikk var noe ala: "Så lenge vi har varen inne, kan du få byttet" Hvis du velger å sende den tilbake, så tar de kostnaden på det siden det er deres feil.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Spurte i butikk en gang om jeg kunne bytte noe kjøpt på nett hos de, og svret jeg fikk var noe ala: "Så lenge vi har varen inne, kan du få byttet" Hvis du velger å sende den tilbake, så tar de kostnaden på det siden det er deres feil. Jo kan egentlig bare sende den inn, er ingen hast med å få den i rett størrelse.Anonymous poster hash: 7874c...d13
vimsefrøken Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Nei man får ikke byttet varer som er bestilt på nett, det var i hvert fall beskjeden jeg fikk når jeg ville bytte en gave min datter hadde fått til jul, feil størrelse, og de hadde maken i riktig størrelse i butikken. Syns det var skikkelig dårlig, når det faktisk var en gave, og jeg selv ikke hadde bestilt over nett så hadde derfor ikke mulighet til å sende tilbake varen. Hvis de har gjort feil skal du ikke betale returporto, hvis du derimot reklamerer fordi du ikke liker varen, den ikke passet selv om du fikk den str du bestilte osv, da skal du betale returporto, men når de har sendt feil str eller vare, er det de som skal betale den.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Hvis du sender dem en mail så retter de sikkert opp i det. Men klistrer du bare lappen du har fått med på, må du nok betale.Anonymous poster hash: 863ba...bd6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #9 Skrevet 20. september 2014 Hvis du sender dem en mail så retter de sikkert opp i det. Men klistrer du bare lappen du har fått med på, må du nok betale.Anonymous poster hash: 863ba...bd6 Kan jeg ikke bare forklare på lappen? Og krysse ut for "feil vare"Anonymous poster hash: 7874c...d13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå