Batteri Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Hei! Vi kjøpte denne på Flust.no i august. Vi har aldri vært flinke til å spise frokost, men nå får vi i oss supersunn smoothie hver eneste morgen Den har vært høyt elsket og veldig godt brukt. Problemet er at vi allerede har byttet den ut to ganger på grunn av ødelagt motor. I følge bruksanvisningen skal man maks bruke den i tre minutter av gangen, men de gangene motoren har stoppa har den ikke gått ett minutt en gang. Flust mener vi har hatt maks uflaks, og sier de ikke har hatt mange reklamasjoner på disse. Er det noen av dere som har en Smoothie Twister, og hvordan synes dere den fungerer?
ninuska_ Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Vi har hatt vår i nesten ett år og ingen problemer med den. Flere i familien min og mange venner har den, og jeg har aldri hørt at de har hatt noen problemer med den. Den er helt genial!
Batteri Skrevet 21. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2014 Takk for svar Ja, det er det jeg har hørt av de jeg kjenner som har den. Ingen problemer! Kan jeg spørre hva dere pleier å ha i den? Vi har fryste bær og fryst banan, aldri is. Kanskje motoren ikke tåler dette? Skulle tro is var hardere enn fryste bær?
ninuska_ Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 (endret) Jeg pleier å ha oppi yoghurt og fryste bær (bringebær, jordbær, rips ++) sammen med litt eplejuice feks. Vi har også hatt oppi is sammen med ferske bær og frukt. Har du ikke noe flytende i? Noen ganger setter bærene seg "fast" nederst hvis massen blir for kompakt og da må man riste litt. Kan det være at dere har ødelagt motoren på dette? Endret 21. september 2014 av ninuska_
Pinkee Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Passer dere på at det er flytende nede ved kniven når dere starter? Hørt flere som har hatt problemer med blendere som motoren ryker på, og alle har hatt oppi frosne ting først. Slik at kniven starter opp på frosne bær el banan. Logisk sett er det veldig hardt for en motor.
Story Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Har hatt min i litt over et år, og bruker den både til fryste bær og isbiter nesten hver eneste dag. Spørs nok om dere har vært veldig uheldig! Passer alltid på å ha nok væske på toppen slik at ikke kniven starter rett på isen, tror nok det er en medvirkende årsak til at den har holdt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå