AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #1 Skrevet 20. september 2014 Samboerens bestekompis har fått seg en kjæreste som ser ut som en latinamerikansk fotomodell. Har virkelig ikke lyst å treffe henne. Har heller ikke lyst til at samboer skal treffe henne. Han vil veldig sannsynlig tenke at hun ser ut som en million dollar. Og jeg en krølla femtilapp i forhold. Har ikke truffet henne men har sett bilde av henne på snap som samboern min har mottatt av sin kompis. Han et tydeligvis veldig stolt av hvordan hun ser ut. Vet jeg er urimelig. Men hun har visstnok en veldig flott personlighet også, og god utdanning, noe som ikke gjør saken bedre. Jeg har ingenting av disse tingene. Føler meg truet av et menneske jeg aldri har møtt. Vet det høres urimelig ut. Ble invitert på vinkveld idag, men jeg fant på en dum unnskyldning. Sa jeg følte meg dårlig, så vi drar ikke. Kun pga jeg er redd for at samboer skal sikle over henne. (Noe han mest samnsynlig kommet til å gjøre sidn hun er akkurat hans type utseendemessig). Samboern min er modellen (det er IKKE jeg), har tredagers skjegg, og har mye sjarm, og kunne fått hvem han ville. Så huk vil nok komme til å like utseendet hans også. Ser bare for meg at han sitter og sikler over henne og liker personligheten hennes, kroppen hennes, ja hele henne. Faen. Hater meg selv nå. Det er faktisk då ille at innerst inne så går jeg med et lite håp om at hun og kompisen til samboer gjør det slutt og han finner seg en mindre pen dame slik at jeg slipper å føle meg som Shrek i samme rom som henne. Vet jeg er barnslig. Men kan ikke si dette til samboer. Så noe sted må jeg då luftet tankene mine. Er det flere som meg det ute...? Anonymous poster hash: 493e6...bee 8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #2 Skrevet 20. september 2014 Jeg skrev at samboer er modellen. Han er ikke modell, men har utseende til det. Modell-pen skulle det stå. Hilsen TS. Anonymous poster hash: 493e6...bee
Edna Mode Skrevet 20. september 2014 #3 Skrevet 20. september 2014 (endret) Burde ikke være nødvendig å fortelle dette, men det første du må jobbe med er selvtilliten selvfølelsen din. Endret 20. september 2014 av Edna Mode 6
Ruskemor Skrevet 20. september 2014 #4 Skrevet 20. september 2014 Hvem er det samboeren din er kjæreste med? Deg eller en annen person? For hvis svaret er at han er sammen med deg så liker han deg! Da syntes han at du er pen og sexy! Og selvfølgelig så vil man treffe på folk som er usannsynlig pen, men det betyr ikke at man vil ha dem som kjæreste. Syntes at du skal dra deg selv i nakkeskinnet. Det er mye mer attraktivt med en person som er selvsikker. Bli kjent med kompisen sin kjæreste, og se at du ikke har noe å være redd for. Kanskje du også skal snakke med typen din om dette, sånn at du kan få en bekreftelse på at det er deg han vil være med. Kjenner jeg er glad for at jeg ikke er sjalu av meg. 6
LexSuperior Skrevet 20. september 2014 #5 Skrevet 20. september 2014 Det er en grunn til at kjæresten din har valgt akkurat deg og det må du fortelle deg selv hele tiden! I hans øyne er du hundre ganger bedre enn henne. Du er jo den jenta han vil ha. 3
Gjest Kaffekrus Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Du føler deg underlegen og truet av denne kvinnen men det gir deg ingen rett til å manipulere din samboer slik at han misser sjansen til å treffe kompisen og hans kjæreste. Hadde jeg vært samboeren din ville jeg gått uten deg. 4
Zevs Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Er limet i forholdet deres utseende og popularitet? Er han overfladisk? Eller, hvordan har det seg at han er sammen med deg? Du er jo kjærsten hans, ikke utstllingsdokke 6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #8 Skrevet 20. september 2014 Hvem er det samboeren din er kjæreste med? Deg eller en annen person? For hvis svaret er at han er sammen med deg så liker han deg! Da syntes han at du er pen og sexy! Og selvfølgelig så vil man treffe på folk som er usannsynlig pen, men det betyr ikke at man vil ha dem som kjæreste. Syntes at du skal dra deg selv i nakkeskinnet. Det er mye mer attraktivt med en person som er selvsikker. Bli kjent med kompisen sin kjæreste, og se at du ikke har noe å være redd for. Kanskje du også skal snakke med typen din om dette, sånn at du kan få en bekreftelse på at det er deg han vil være med. Kjenner jeg er glad for at jeg ikke er sjalu av meg. Å være "pen og sexy" er ikke det samme som å være usannsynlig pen. Og det er ikke det at han vil komme til å ønske å ha henne som kjæreste, men at han vil komme til å synes hun er utrolig mye penere enn meg. Det er der problemet ligger. Jeg vil ikke at han skal synes en annen kvinne har et bedre utseende enn meg. Det er sårende. Hadde han vært skikkelig forelsket i meg så hadde han ikke kommet til å syntes at noen andre mennesker i verden var vakrere enn meg. Punktum. Jeg syns han er den vakreste jeg noen gang har sett i hele mitt liv. Og det sier jeg ikke fordi jeg elsker han, men uavhengig av mine følelser for han. Tenkte det samme første gang jeg så han. Jeg skulle bare ønske det var gjensidig.. TSAnonymous poster hash: 493e6...bee 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #9 Skrevet 20. september 2014 Det er en grunn til at kjæresten din har valgt akkurat deg og det må du fortelle deg selv hele tiden! I hans øyne er du hundre ganger bedre enn henne. Du er jo den jenta han vil ha. Det er meg han vil ha ja. Men det et ikke ensbetydende med at han syns jeg er penere enn henne rent utseendemessig. TS Anonymous poster hash: 493e6...bee 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #10 Skrevet 20. september 2014 Det kommet alltid til å finnes damer som er penere enn deg. At typen din ser det har ingenting med at han ikke er forelsket nok i deg. Anonymous poster hash: ad257...241 10
umwar Skrevet 20. september 2014 #11 Skrevet 20. september 2014 (endret) Men altså, du vet at han ikke er skikkelig forelsket i deg? Må han syns du er den vakreste i hele verden for å være forelsket ideg? Sannsynligheten for at du er verdens vakreste er dessverre ganske liten.. Men har det noe å si? Jeg vet det finnes mange vakrere damer enn meg ute i verden, men jeg kan ikke gjøre noe med andre damer. Her må selvtillitten opp! Stakkar fyr som ikke får møte kompisens dame fordi du er usikker. Endret 21. september 2014 av Talbot 7
Ruskemor Skrevet 20. september 2014 #12 Skrevet 20. september 2014 Å være "pen og sexy" er ikke det samme som å være usannsynlig pen. Og det er ikke det at han vil komme til å ønske å ha henne som kjæreste, men at han vil komme til å synes hun er utrolig mye penere enn meg. Det er der problemet ligger. Jeg vil ikke at han skal synes en annen kvinne har et bedre utseende enn meg. Det er sårende. Hadde han vært skikkelig forelsket i meg så hadde han ikke kommet til å syntes at noen andre mennesker i verden var vakrere enn meg. Punktum. Jeg syns han er den vakreste jeg noen gang har sett i hele mitt liv. Og det sier jeg ikke fordi jeg elsker han, men uavhengig av mine følelser for han. Tenkte det samme første gang jeg så han. Jeg skulle bare ønske det var gjensidig.. TSAnonymous poster hash: 493e6...bee Du kan ikke forvente at man ikke skal syntes at andre mennesker er pene selv om man har kjæreste. Det (i mitt hode) høres jo helt banalt ut. Han kan fremdeles syntes at du er det vakreste menneske i verden, selv om han syntes at en annen dame er pen. Har du snakket med han om hva du tenker og føler? 2
Zevs Skrevet 20. september 2014 #13 Skrevet 20. september 2014 Jeg syns han er den vakreste jeg noen gang har sett i hele mitt liv. Og det sier jeg ikke fordi jeg elsker han, men uavhengig av mine følelser for han. Tenkte det samme første gang jeg så han. Jeg skulle bare ønske det var gjensidig.. TSAnonymous poster hash: 493e6...bee Så, hans utseende betyr veldig mye for deg, og du regner derfor med at han forholder seg på samme måte til deg?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #14 Skrevet 20. september 2014 Skjønner deg veldig godt ts, du har min fulle medfølelse!Anonymous poster hash: 423ea...5ba 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #15 Skrevet 20. september 2014 Er du 14 år egentlig? Hva forventer du egentlig at resten av verden skal gjøre? Gjemme seg hjemme sånn at du slipper å se vakre mennesker? Deal with it! Det er pene damer og menn overalt, i alle land, i hele verden. Det må da kunne gå an å akseptere dette uten å sammenligne seg med Shrek, eller holde kjæresten sin hjemme? Utrolig umodent. Og her bør du virkelig ta deg selv i nakken, det er uakseptabel tankegang. Anonymous poster hash: a7dfd...1aa 2
Jade Skrevet 20. september 2014 #16 Skrevet 20. september 2014 Er du penest i verden, TS? Nei. Det finnes mange kvinner som er penere enn deg. Det synes typen din også. Ingen kommer noen sinne til å synes du er penest i hele verden med mindre du faktisk er det. Det er kalde fakta. Det betyr ikke at mannfolka kun er forelsket i den peneste i hele verden. For det er ikke bare utseendet som betyr noe. Det er fint om den man er sammen med er pen, men det er ikke slik at man synes den man er forelsket i er penest i hele verden, og det er ikke slik at man blir forelsket i noen andre med en gang man finner noen som er penere. Det er mange grunner til at typen din er forelsket i deg. Utseendet ditt er kanskje ett av dem, men personligheten og sjarmen din er også noen av grunnene. Om han kommer til å dumpe deg, så er det mest sannsynlig pga dumme ting du sier og gjør pga sjalusi og dårlig selvtillit og frykt for at han skal forlate deg. Jeg VET det er slik å være ung. Jeg har selv fryktet det samme når jeg var tenåring, men du kaster bare bort livet ditt med å tenke slik. Typen din er IKKE sammen med deg fordi han tror du er penest i verden, og han kommer ikke til å dumpe deg når han innser at han har tatt feil; at hun andre damen er penere. Han kommer heller ikke til å fortsette å være med deg, samtidig som han venter på at hun skal bli singel. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #17 Skrevet 20. september 2014 Er jo ikke sikkert han syns hun er penere enn deg? Skjønnhet er subjektivt. Anonymous poster hash: ec5a7...b31
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #18 Skrevet 20. september 2014 Jeg har problemer med å akseptere at andre kvinner er mer attraktive i min kjærestes øyne. Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne utslette menneskets estetiske sans og heller fokusert på det innvendige hos folk. Og nei jeg har ikke nektet han å dra. Spurte på en fin måte om ikke han bare kunne dra alene. Men han ville ikke uten at jeg var der, så da kan ingen skylde å meg for å nekte han å være med kompisene sine. TS Anonymous poster hash: 493e6...bee
bettsa Skrevet 20. september 2014 #19 Skrevet 20. september 2014 Du bør virkelig jobbe med selvtilliten din. Pene mennesker kommer man til å møte hele livet, deal with it. Hva om kommer i jobbsammenheng med en modellpen jente, hva forventer du at han skal gjøre da? slutte jobben? Jeg synes synd på typen din som har en så sjalu kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2014 #20 Skrevet 20. september 2014 Jeg skjønner deg veldig godt. Men en eller annen gang må du vel møte henne. Du kan ikke unngå henne for alltid. Så prøv å finne en måte å fokusere på noe positivt, så du ikke blir fullt så stresset. Tenk på dine gode sider, og da tenker jeg på dine indre egenskaper. For du har jo helt sikkert flere eller kanskje mange gode sider. For eksempel hvis du er flink å snakke for deg, hvis du er snill, hvis du er rolig, osv. Og så kan du tenke på at de pene menneskene kanskje ikke bryr seg så mye om utseende. Det er gjerne slik at de pene ofte fokuserer på andre ting, fordi de er vant til selv å ha et bra utseende og da blir det ikke så spennende. Andre egenskaper blir mer interessant. Anonymous poster hash: ff8c7...d66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå