Gå til innhold

Digital graviditetstest med ukeindikator

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Hvordan fungerer denne digitale graviditetstesten med ukeindikator? Hvis det står 1-2 uker, er man da ca 4 uker på vei? Jeg har tatt slike strimmeltester og fått bekreftet graviditet hos legen. Men jeg er veldig usikker på når el var, og syklusen min er altfra 22-38(!!) dager, så jeg kan jo være alt fra 4-6 uker.. Vil gjerne finne ut av det, kan jeg bruke denne testen til det? Eller er det en annen måte jeg kan finne det ut på?

Anonymous poster hash: f97ec...65f
Skrevet

Ukesindikatoren forteller hvor lenge det er siden befruktning. Så når du er 4 uker på vei vil den vise 1-2 osv. Du er som regel to uker lengre på vei enn ukesindikatoren viser:

Skrevet

Men ukesindikator viser ikke lengre enn til 3 uker. Hvis det er lengre siden enn det så står det kun 3+

Skrevet

Men ukesindikator viser ikke lengre enn til 3 uker. Hvis det er lengre siden enn det så står det kun 3+

Men viser den 3+ er du 5 uker eller lengre på vei :Nikke:

Skrevet

Det var kjekt å vite, tusen takk! Er det noen annen måte jeg kan finne det ut på? :)

Skrevet

Det var kjekt å vite, tusen takk! Er det noen annen måte jeg kan finne det ut på? :)

For å vite sikkert, må du på tidlig UL.

Skrevet

Test med ukeindikator er ikke egnet til å vise hvor langt man er på vei. Den måler konsentrasjon av hcg i urinen. Men denne varierer mye, basert på når egget fester seg (kan være en uke forskjell fra person til person), hcg produksjon, og hvor konsentrert urinen man tester på er. Så denne typen test er mer en morsom greie en egnet til å fortelle hvor langt man er på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...