Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen over et halvt år, vi bor ikke langt unna hverandre og har hatt et godt forhold. Jeg burde ikke si kjæreste, for det er han ikke lenger, men jeg klarer ikke å forestille meg det uten å hyle av smerter.... Jeg klarer ikke dette, klarer ikke et sekund lenger å kjenne at jeg har mistet ham og for et sjokk det var.

Han jobbet ute 2 uker om gangen, ikke offshore, men å reise rundt i landet med jobben sin og han ringer og tekster hver dag når han er ute. I dag kom han hjem, vært ute i 2 uker og de to ukene har vært kalde og han har tatt lite kontakt eller svart meg lite, bare sagt at han er opptatt på jobb. Han svarte meg ikke når jeg ringte i morres så jeg tok bussen bort til ham og ringte på for døra var låst, hadde med rundstykker og pålegg, gledet meg sånn. Han åpnet døra og var helt iskald, han stod i døra, gjengjeldte ikke klemmen min, oppførte seg som om jeg var fremmed nesten, han sa det ikke passet og lukket døra midt i ansiktet mitt.

Jeg ringer på et par ganger til, han åpner ikke. Mens jeg står der får jeg en sms hvor han sier at han ikke kan ha dette forholdet mer, det er slutt, "sorry for at det endte slik".

Fikk en stor klump i halsen og ble stående å stirre på meldingen bare, klarte ikke å ta det innover meg, klarte ikke å svare, klarte ikke å tenke. Til slutt gikk jeg bare hele veien hjem, jeg er glad jeg ikke møtte noen kjente, jeg hadde brutt ut i krampegråt dersom jeg hadde åpnet munnen for å si noe.

Hjemme knakk jeg helt, har sendt meldinger, ringt, han svarer ikke.

Vi har hatt et flott forhold, preget av forståelse og omsorg, ikke krangling, noen diskusjoner, men ingenting som skulle ha ødelagt det.

Jeg går over det igjen og igjen i hodet mitt, hva har jeg gjort for å ødelegge dette?

Anonymous poster hash: 0aa77...dc9
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har min fulle sympati !

Det høres ut som han har funnet en annen og er for lite mann til å snakke ordentlig med deg om det

• Liker 7
Skrevet

For en dritt! Gi ham litt tid du, det kan være at det har skjedd noe som han må fordøye. Ihvertfall ikke mas, da går han bate lei.

Skrevet

Get over it!

Drit i det, kom deg videre.

Anonymous poster hash: 9e868...e20
  • Liker 1
Skrevet

Mitt generelle råd til mennesker der ute er og ikke involvere seg for mye følelsesmessig etter lang tid. Hold litt tilbake over tid og se om det er rett.

Skrevet

Han eier sitt eget liv og bestemmer over seg selv,er ikke nødvendigvis en dritt for det.

Skrevet

Hvilken by er dette i? snakket med en slik type mann i hele natt

Skrevet

Jaja bra dere ikke hadde vært lengere sammen da vertfall, hadde nok vært enda verre om dere hadde hatt mange år sammen også hadde det endt som dette. Men skjønner godt at du er helt knust TS! Jeg har vært sammen med kjæresten min nesten ett år nå, å kan ikke se for meg å leve uten han.

Anonymous poster hash: d5a0a...a36

• Liker 1
Skrevet

Uff, det er aldri gøy å bli avvist. Spesielt om det er en man er glad i og om man ikke så det komme.

Det var en veldig ufølsom måte av kjæresten din å gjøre det slutt på, og jeg er helt sikker på at han har dårlig samvittighet for det. Om han ikke skammet seg, hadde han nok tatt telefonen.

Selv om du kanskje føler deg som taperen her, så er det ikke det. Du er offeret, han er den som har gjort noe galt.

Kan bare tenke meg hvor mange spørsmål du sitter med, og hvor ubehagelig du har det i magen.

Bare ikke glem at du kommer deg over det. Enten får du en annen kjæreste senere, som du blir minst like glad i, eller så blir du kanskje sammen med denne fyren etter at han har fått samlet seg.

Uansett anbefaler jeg at dere snakker sammen om dette når ting har roet seg. Ikke noe krangling eller roping. Spør fint og omsorgsfullt hvor lenge han har tenkt på dette, hvorfor det skjedde og alt dette.

Det er mye bedre å avslutte noe på den måten enn hvordan det er nå.

Håper det går bra med deg, TS. Lykke til :hug: Kjærlighet kan være vanskelig. Livet også.

• Liker 2
Skrevet

Han eier sitt eget liv og bestemmer over seg selv,er ikke nødvendigvis en dritt for det.

Han er ikke en dritt for å slå opp. Det er hans liv, som du sier. Men han har valgt en utrolig stygg måte å gjøre det på, og dermed oppført seg som en dritt.

Anonymous poster hash: 85113...10d

• Liker 6
Skrevet

Hyggelig at dere svarer i tråden min :)

Har bare gråtet i mange timer nå, føler meg ikke tom på langt nær enda, skjønner ikke hva som har skjedd tror jeg..

Har sluttet å prøve å kontakte ham, det er ikke vits, jeg blir bare lei meg når det går til telefonsvarer eller at han ikke svarer på meldinger. Løper som en gal til telefonen hver gang den gir lyd og blir så nedfor når jeg ser det ikke er ham.

Jeg er også så forbannet over måten å gjøre det på, alt var perfekt før han dro ut for 2 uker siden, han klemte meg lenge, drøyet med å kjøre avgårde, snakket om at jeg kanskje skulle bli med noen dager og heller fly hjem når jeg måtte, men jeg kunne ikke dra pga skole og jobb..

Er snakk om østlandet, ser det er noen som skriver at de snakket med en slik mann i hele natt, vet det er ganske usannsynlig at det er han det er snakk om, men frykten griper litt tak i meg likevel. Kanskje han har møtt en annen dame på denne turen eller vært utro, det gjør vondt å tenke.

Anonymous poster hash: 0aa77...dc9
Skrevet (endret)

Glem det.

Endret av Gjest
Skrevet

Menn er drittsekker dsv. Feige jævler. Virker som han her har truffet en annen dame, det var samme måte jeg ble dumpa på. Er helt forferdelig, jeg vet godt hvordan du har det ass. Prøv så godt du kan å være snill med deg selv, matlysten er kanskje ikke så stor men lag deg f.eks noe godt til middag og inviter en venninne på besøk. Mine venner var helt fantastiske mot meg etter jeg ble dumpet.

Er du heldig tar exen din kontakt og forklarer seg, men hadde ikke ventet på det. Bare drit i han. Du er en fin person, og det her er en feig drittmann.

Anonymous poster hash: 2d2c2...8ed
  • Liker 3
Skrevet

Jenter kan også være kjipe. Sitter hjemme og venter på taxi nå. Skal på jobb, nok en helg. De siste månedene klarer jeg ikke annet. Er neppe bra i lengden. Men jeg orker ikke være hjemme, alene.

Nå gjelder det bare å ikke begynne å grine. Hverken i taxien eller på flyet senere.

Anonymous poster hash: 0c36c...288

Skrevet

Noen slår opp ved å lukke døra i trynet på folk helt uten forklaring pga feighet.

Men andre gjør det fordi de nyter det. De får en skikkelig ego-boost og kan skryte til kompisene etterpå og fortelle historien om hvor iskald og mandig han gjorde avvisningen.

Tro meg, har hørt gutter baksnakke sine ekser på den måten. :vetikke:

Skrevet

Noen slår opp ved å lukke døra i trynet på folk helt uten forklaring pga feighet.

Men andre gjør det fordi de nyter det. De får en skikkelig ego-boost og kan skryte til kompisene etterpå og fortelle historien om hvor iskald og mandig han gjorde avvisningen.

Tro meg, har hørt gutter baksnakke sine ekser på den måten. :vetikke:

Det har jeg også hørt om faktisk. Synd at det er så mange menn som oppfører seg ufint. Da er det ikke rart man blir skeptisk. Skal man gjøre det slutt så er det respektfullt å gjøre det på en ordentlig måte, så man får en forklaring. Man er ikke drittsekk fordi man gjør det slutt, men å gjøre det på en feig måte er bare såå dårlig gjort!

Anonymous poster hash: 2d2c2...8ed

• Liker 1
Skrevet

mmm eksen min slo opp med meg på en lignende måte….det har gått 3 måneder siden den dagen nå, og selv om jeg av og til begynner å tenke på hvorfor og hvordan han kunne gjøre noe sånt så merker jeg at jeg ikke lenger bryr meg så mye om alt det :) så det BLIR bedre, tro meg :) Prøv å gjøre ting som gjør deg glad (ja, det er kjempevanskelig på begynnelsen), og husk at sånne menn er ikke noe å samle på :)

Anonymous poster hash: 42f15...b1f
Skrevet

Øh ja, selvfølgelig bestemmer han over seg selv... Men når man bestemmer over seg selv samtidig med at man overkjører andre på den måten han har gjort med TS, er man en dritt.

Det plikter å involvere seg i et forhold... les: man skal avslutte det med omtanke.

Anonymous poster hash: 83c4c...ac4

• Liker 2
Skrevet

TS, du har min fulle sympati...

Men hvis du er 100% ærlig med deg selv og ser det fra hans side... Er du HELT SIKKER på at han opplevde forholdet som like problemfritt som du gjorde, selv om han ikke sa noe direkte?

Menn kan reagere som han hvis de er veldig lei av noe. (Men også hvis de er drittsekker, selvfølgelig)

Anonymous poster hash: 83c4c...ac4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...