Fakse Skrevet 2. mars 2002 #1 Del Skrevet 2. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Versace Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg lever omtrent bare av kosemat og det vil si WoK mat... Er det noen rett som inneholder mer grønnsaker? Jeg bruker disse indigriensene: Paprik GulRødGrønn Champignon Advocado Squas Tang (fakta) Bambusskudd Bønnespirer (noen ganger) Tomater Brokkoli Og ja det meste jeg finner som jeg kan bruke. Utrolig sunt og utrolig digg. Hilsen hobby kokken selv ;D12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 6. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Versace Skrevet 7. mars 2002 #4 Del Skrevet 7. mars 2002 Tomatene og advocadoen har jeg i mens jeg wokker det opp liksom. Jeg glemte jo selvsagt å si at jeg bruker veldig mye kylling og mais i rettene mine og. Prøv å mariner kylling kjøttet med satay saus og la det ligge til marinering i 2 timer. Blir helt vanvittig godt.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucy Skrevet 9. mars 2002 #5 Del Skrevet 9. mars 2002 Jeg er så glad i supper jeg. Både løk-suppe, grønnsakssuppe, blomkål, broccoli, asparges, fisk, kylling... osv. Og det er jo ganske sunt da... Ris-gryter og nudle-gryter er jo også kjempegodt.. Tar bare oppi det jeg har av grønt, og evt litt kjøtt (trenger ikke mye når en har mye grønnsaker, en kylling-filet på to-tre personer holder bare man har nok grønnsaker). Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 18. juli 2002 #6 Del Skrevet 18. juli 2002 Hva med pastasalat? Hvis man smakssetter pastaen selvsagt. Finnes noen buljongliknende terninger som er ypperlige i til kokt pasta (gjerne skruer for da legger krydderet seg deilig inn i "svingene"). Sammen med stekt og avkjølt kylligfilet og masse ferske frønnsaker og noe frukt blir det kjempenam. Ha også rødløk for det er deilig med kylling. Dressing kan lages med yoghurt eller bare melon-yoghurt. Har en utrolig god vegetarrett som jeg eeelsker. En pasta/grønnsaksgrateng. Bruker en del olivenolje og litt snøfrisk men ellers veldig sunn. Eller hva med Chili Sin Carne (chili con carne uten kjøtt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2002 #7 Del Skrevet 18. juli 2002 Iona, kan du inte skriva ner oppskriften på din pasta/grønsaksgratæng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 18. juli 2002 #8 Del Skrevet 18. juli 2002 Skal skrive den inn så snart jeg kan. Har ikke internett hjemme så jeg surfer hos mine svigerforeldre. Så snart jeg har skrevet den ned og tatt den med hit så skal jeg skrive den inn Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 19. juli 2002 #9 Del Skrevet 19. juli 2002 jeg gjør også som versace, masse wok nesten hver dag. Men avocado i wok, det er ikke godt. Den ødelegges ved varme behandlig. Syns jeg. Tang har jeg prøvd en gang..da lukta det sørlandet på hele kjøkkenet, og smakte slik og. Det var første og siste gang tang var i mitt hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå