Gå til innhold

Clear Blue, den beste graviditetstesten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det Clear Blue? Med meste tenker jeg den som gir mest informasjon, utover to streker. Stemmer Clear B ganske greit mtp antall uker på vei? Stemte det nøyaktig?

Anonymous poster hash: c04f5...e9c

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Du får jo kun opp gravid 1-2 eller gravid 2-3 eller gravid 3+. Jeg hadde ingen problemer med og tolke min strimmeltest heller når jeg ble gravid, men altid godt med ekstra bekreftelse

Skrevet

Jeg brukte den hvertfall som bekreftelse etter at jeg fikk positiv på strimmel test. Vet ikke om det stemmer, men har en følelse av at den ikke gir feil utslag.

Skrevet

Tok en billigtest (strimmel) først, da den viste svakt positivt tok jeg en CB digital dagen etter.

Skrevet

Hvorvidt CB med ukeindikator stemmer, kommer jo helt an på hvor mye hcg man produserer. Noen produserer sakte og noen fort, mens de som er relativt gjennomsnittlige vil få et ganske korrekt bilde ut fra den. Jeg er veldig gjennomsnittlig og den byttet omtrent på uken for min del, fra 1-2 til 2-3 eller hva det nå var.

Skrevet

Ok! Takk for svar! Jeg har tatt både strimmel og stavtester, og tok en CB i dag, og den viste gravid 2-3! :-)

Trodde ikke jeg var så langt på vei, kjekt å få litt peil.

Skrevet

Ok! Takk for svar! Jeg har tatt både strimmel og stavtester, og tok en CB i dag, og den viste gravid 2-3! :-)

Trodde ikke jeg var så langt på vei, kjekt å få litt peil.Anonymous poster hash: c04f5...e9c

Gratulerer!:)

Anonymous poster hash: c38d4...431

Skrevet

Takk! :-)

Skrevet

Takk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...