Gå til innhold

Kjærester... - og så behandlet som luft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært i samme situasjon som jeg? At kjæresten slutter å kontakte en, slutter å svare når man selv tar kontakt, og bare ignorerer en? Dette er etter man har vært sammen en god stund, og det ligger ikke noen diger krangel i luften heller, ikke som man vet om, i alle fall.

Dette er vel mest vanlig når man har avstandsforhold eller er særboere i samme by, tror ikke det er så enkelt å avslutte forholdet på denne måten når man er gift eller samboere :fnise:

Alt føles så tomt og usikkert, og det ble aldri noen ordentlig avslutning :(

Anonymous poster hash: 77f62...99b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer avsluttet forholdet til sin ex på denne måten. De var voksne begge to, og i avstandsforhold.

Jeg syns ikke mye om måten det ble gjort på, men sånn er det nå.

Anonymous poster hash: a7427...80b

Gjest Heartbeat
Skrevet

Nei, det er da virkelig ikke normalt?

Hvem gjør slikt? Da hadde det iallefall vært til det beste for deg å bare avslutte uansett. Slik oppfører man seg da ikke!

• Liker 3
Skrevet

Uff.. Hvor lenge har det vært stille?

Dersom det er snakk om noen dager, kan det hende han bare vil ha litt fred.

Håper det ordner seg!

Anonymous poster hash: 9aea2...558
Skrevet

Alle mine ekser og flørter, foruten èn, har avsluttet forholdet slik. Helt fjernt for meg men det virker som om det er ganske vanlig?

Anonymous poster hash: a3971...f8d
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Er det noen som har vært i samme situasjon som jeg? At kjæresten slutter å kontakte en, slutter å svare når man selv tar kontakt, og bare ignorerer en? Dette er etter man har vært sammen en god stund, og det ligger ikke noen diger krangel i luften heller, ikke som man vet om, i alle fall.

Dette er vel mest vanlig når man har avstandsforhold eller er særboere i samme by, tror ikke det er så enkelt å avslutte forholdet på denne måten når man er gift eller samboere :fnise:

Alt føles så tomt og usikkert, og det ble aldri noen ordentlig avslutning :(

Nei, det er ikke så vanlig.

Spesielt ikke når det er det du beskriver: "er en man har vært sammen med en god stund"

- da forutsetter jeg at dere kjenner hverandre ganske godt og burde kunne snakke rolig sammen om dette er slutten?

Du sa ikke noe om hvor lenge 'en god stund' er?

Skrevet

Tror det er det som er normalt for menn.

Anonymous poster hash: 8e30c...42e
  • Liker 1
Skrevet

En god stund er for meg rundt et år, eller lengre enn det...

Og det er lett å bli frustrert, for det er ikke som om han avsluttet med å være voldelig, eller en gang ved å skjelle meg ut... Da er det kanskje ingen ting jeg kan klandre ham for, men det føles tomt og sårt.

Skrevet

En eks av meg gjorde det. Jeg var den siste som fikk vite at det var slutt. Jævla dust.

• Liker 1
Skrevet

Jepp, sånn gjør nesten alle menn. De stikker av. Feige idioter.

Anonymous poster hash: e968e...73d

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Kanskje normalt for gutar, ikkje menn!
Skrevet

Kanskje normalt for gutar, ikkje menn!

Jo, sånn er menn. De stikker av og bytter ut damer når de er lei. Og når de er gamle menn har de hatt tusenvis av sexpartnere noe som er bare kvalmt. Menn er ekle.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Jo, sånn er menn. De stikker av og bytter ut damer når de er lei. Og når de er gamle menn har de hatt tusenvis av sexpartnere noe som er bare kvalmt. Menn er ekle.

Då er dei ikkje i den kategorien eg kallar menn. Då oppførar dei seg som gutar.

Skrevet

Den eneste jeg kjenner som har blitt utsatt for et lignende senario er en eks av meg, som ble dumpet av sin eks igjen. De hadde vært sammen ganske lenge også, men da han forsøkte å få tak i henne, og hun bare ignorerte han (her er det snakk om forhold over flere år, og månedsvis med ignorering). Kjenner ingen jenter som har blitt utsatt for det samme av noen de har vært sammen med, har derimot inntrykkat av at det ofte forekommer blant de som "holder på" og er i date-fasen - da er det både mange jenter og mange gutter som bør føle seg litt skyldige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...