Gå til innhold

Hvordan blir folk kjærester nå til dags?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sammen med min da vi var 18 år gamle. Vi gikk på samme skole og var venner som ble forelsket i hverandre. Nå er vi langt uti studiene og snart klare til å begynne i arbeid. Om vi ender opp gamle sammen er jo et håp, men mye kan skje innen den tid.

Det jeg lurer på er hvor og hvordan finner 20-, 30-, 40,- 50-åringer (og gjerne oppover) hverandre?

Anonymous poster hash: 8cff0...529
Videoannonse
Annonse
Skrevet

(TS igjen)

Grunnen til at jeg spør er at jeg synes dating høres så kleint ut. Dette er noe folk gjør på film i mitt hodet, men det stemmer jo ikke. Folk dater. Og grovt sagt, enten blir det slutt eller så ender man opp som gift. Noen dater flere mennesker samtidig. Noen ligger sammen i noen måneder før man kaller seg selv kjærester. Noen er usikre på hva de er. Jeg synes det virker så vanskelig. Det er så mange regler.

Dette skremmer meg.

Var det enklere enn det høres ut?

Anonymous poster hash: 8cff0...529
Skrevet

Traff min samboer på nettet. Har snart vært sammen i tre år og har et barn sammen. Prøvde å møte folk på byen osv, men på fylla er folk som oftest bare ute etter ons. Så jeg ble drittlei og prøvde meg på nettdating og det funka for meg :)

Anonymous poster hash: 3d17e...1d6

Gjest daisydaisy
Skrevet

Møtte mannen min på en privat vennefest. Datet noen få ganger og møttes ofte før vi offisielt ble kjærester.

Skrevet

Jeg traff kjæresten min i forbindelse med studier. Vi begynte å snakke på skolen, gikk på kino og teater sammen, og plutselig var vi sammen.

Anonymous poster hash: 53e7d...488
Skrevet

Sjekket opp kjæresten min på by'n. Overtalte han om å danse med meg. Endte opp med å bli med han hjem til en sykt klein natt/morgen. Men vi holdt kontakten og har nå vært sammen i seks år. Noen av venninnene mine er veldig gode på tinderdates. Noen av dem finner gode mennesker gjennom det også faktisk. De holder seg som oftest til én av gangen!

Anonymous poster hash: 26ea4...59f

Skrevet

Jeg har truffet mine ex'er gjennom studier og jobb.

Han jeg "dater" nå (eller, har noe på gang med for å si det sånn ;) ) har jeg truffet ute på byen. Ikke helt tilfeldig, men via felles kjente.

Gjest Heartbeat
Skrevet

jeg har stort sett truffet mine kjærester også på byen, eller gjennom felles kjente :)

Skrevet

Via snapchatten til kompisen min faktisk. Tok tlf hans, sendte bilde av meg selv til alle på lista og tildfeldigvis hadde han en kompis jeg bestandig har syntes har vært kjekk, men aldri prøvd meg på han eller brydd meg på den måten. Og han svarte meg, så la han til på snapchat på min egen tlf. Og bom, pratet mye på snap, og møtte hverandre i helgene osv!

Anonymous poster hash: 1c950...0a8
Skrevet

Jeg sjekket min sambo opp på pub. Hadde ingen intensjoner eller planer. Vi hadde det veldig gøy den ene kvelden.

Vi ble ikke noe par dengang, men gode venner.

Etter 7 års vennskap fant han ut at han ikke kunne leve uten meg, og la fram kjæreste siden. Noe som overrasket meg veldig, i positiv retning.

I dag er vi sambo og lurer på om vi skal gifte oss en dag.

Vi er mellom 40 -50.

• Liker 5
Gjest Silverstream
Skrevet

Bare tull å finne kjærestemateriale på byen, de er bare opptatt av å drikke mest mulig for å prøve å fiske i land ei jente for å hoppe i høyet med.

Skrevet

Jeg har ikke hatt så mange kjærester, men de to siste møtte jeg på jobb - begge to.

Glad jeg ikke trenger å date, høres så rart ut. Slike profiler som maches opp mot hverandre, man møtes og ser om man liker hverandre så godt som profilene tilsier at man burde. Hører om folk som dater så ofte at de har sluttet med middagsdater fordi det ble for dyrt. Dater flere forskjellige samtidig. Merkelig.

Skrevet

Jeg har ikke hatt så mange kjærester, men de to siste møtte jeg på jobb - begge to.

Glad jeg ikke trenger å date, høres så rart ut. Slike profiler som maches opp mot hverandre, man møtes og ser om man liker hverandre så godt som profilene tilsier at man burde. Hører om folk som dater så ofte at de har sluttet med middagsdater fordi det ble for dyrt. Dater flere forskjellige samtidig. Merkelig.

Er ikke alle som har menn på jobben sin, vet du. :)

• Liker 1
Skrevet

vel veninnene mine over 20 år, har funnet kjærestene sine via match.com og den tredje veninnen min fant noen på sosiale medier og ble kjent med hverandre derfra og tilsutt kjærester.

Skrevet

Jeg sjekket min sambo opp på pub. Hadde ingen intensjoner eller planer. Vi hadde det veldig gøy den ene kvelden.

Vi ble ikke noe par dengang, men gode venner.

Etter 7 års vennskap fant han ut at han ikke kunne leve uten meg, og la fram kjæreste siden. Noe som overrasket meg veldig, i positiv retning.

I dag er vi sambo og lurer på om vi skal gifte oss en dag.

Vi er mellom 40 -50.

Så koselig! :)

Skrevet

Man kan ikke si hva som er rett og galt, er man heldig så finner man drømmemannen ute på byen. Alle menn sikter vell ikke etter ons i helgene fordi man er ute med gutta en tur? Man kan finne herlige mannfolk over alt, det er bare å være på rett sted til rett tidspunkt :)

• Liker 1
Skrevet

DET har jeg lurt på i mange år nå. Det er hvertfall noe jeg ikke har fått med meg...

Anonymous poster hash: 5cc8f...50b
Skrevet

Er ikke alle som har menn på jobben sin, vet du. :)

Neinei, men det finnes jo andre måter å møte menn tilfeldig på utenom å nettdate? :)

Skrevet

Neinei, men det finnes jo andre måter å møte menn tilfeldig på utenom å nettdate? :)

Hvordan da?

Anonymous poster hash: 5cc8f...50b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...